اخبار

مسئول سابق SEC: منتظر تایید ETF بیت کوین نباشید!

یکی از مقامات سابق SEC اعلام کرد که ETF بیت کوین حداقل تا سال 2024 و پایان انتخابات، در ایالات متحده تایید نخواهد شد.
جان رید استارک، از مقامات سابق SEC، آخر هفته توییتی منتشر کرد که باعث تعجب جامعه ارز دیجیتال شد. وی در این توییت گفت که در سال جاری تغییرات زیادی در رابطه با اقدامات اجرایی کریپتو صورت نمی‌گیرد و تاییدیه‌های ETF به این زودی‌ها انجام نمی‌شود. باید تا سال آینده صبر کنید.
او نوشت: «من اینطور تصور می‌کنم که مقامات فعلی SEC برنامه ETF بیت کوین را به دلایل قانع‌کننده تأیید نمی‌کنند».

آیا صندلی ریاست جدید SEC به یک نامزد طرفدار بیت‌کوین واگذار می‌‌شود؟

استارک با وجود اینکه نسبت به تاییدیه SEC در سال جاری بدبین بود، خاطرنشان کرد که سال آینده سال بهتری برای طرفداران بیت کوین و ارز دیجیتال خواهد بود.
او گفت: «با این حال، من همچنین معتقدم که اقدامات نظارتی ارز دیجیتال می‌تواند به طور قابل توجهی پس از انتخابات تغییر کند و رئیس جدیدی منصوب می‌شود».
اتفاقا در حال حاضر بزرگترین جمهوری خواه در کمیسیون SEC هستر پیرس است که به دلیل اینکه طرفدار رمزارز است، به او “مامان ارز دیجیتال” می‌گویند.
او اضافه کرد زمانی که جمهوری‌خواهان رهبری را به دست بگیرند، احتمالاً SEC با ریاست جدید فشارهای نظارتی خود را کاهش می‌دهد و دیگر برای کشف نقص‌های صرافی‌های رمزارز هزینه نمی‌کند.
استارک در نهایت اضافه کرد: علاوه بر این، یک رئیس جمهوریخواه در SEC به احتمال زیاد از ایده ETF بیت کوین استقبال بیشتری خواهد کرد و به احتمال زیاد اقدامات نظارتی مهم دیگری را انجام خواهد داد.
«اگر هستر پیرس با توجه به سابقه طولانی مخالفتش با اکثر اقدامات SEC علیه ارز دیجیتال، رئیس موقت SEC شود، جهان باید منتظر توقف بیشتر مشکلاتی که SEC برای ارز دیجیتال ایجاد کرد، باشد».

فهرست اوراق بهادار کریپتو توسط SEC منتشر شد: BNB ADA ،MATIC ،SOL اوراق بهادارند.

منبع
cryptonews

صابره براتی

همیشه به این فکر می‌کردم چی میشه در آینده شغلی داشته باشم که هیچوقت ازش خسته نشم و حالا عاشق کارم هستم چون مطالعه و نوشتن بخش بزرگی از زندگی منه. تخصص اصلی من نوشتن درمورد بلاکچین و ارزهای دیجیتاله.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا