تحلیل و سرمایه گذاری

بهترین میم کوین های سولانا برای سرمایه گذاری: لیست 14 تایی برترین میم کوین‌ های سولانا

زمانی که دوج کوین برای اولین‌بار مفهوم میم کوین (Memecoin) را مطرح کرد، بسیاری از مردم گمان می‌کردند که چنین ارزهایی بی‌ارزش هستند. بااین‌حال، دوج کوین و شیبا اینو تعداد زیادی از افراد را ثروتمند کردند. همین مسئله باعث شد تا میم کوین‌های فراوانی با الهام از حیوانات و فرهنگ پاپ ساخته شوند. کم‌کم چنین رمزارزهایی به شبکه‌های بلاکچین گوناگون خلق شده و طرفداران زیادی پیدا کردند. به‌این‌ترتیب، میم کوین های سولانا نیز پدید آمدند.

ازآنجایی‌که سولانا یک شبکه سریع و ارزان بوده و رقیبی برای اتریوم محسوب می‌شود، بسیاری از سرمایه‌گذاران به خرید توکن‌های مبتنی بر این شبکه علاقه دارند. ازاین‌رو، در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال اینوکس، به‌سراغ بهترین میم کوین های سولانا رفته‌ایم تا این رمزارزها را به شما معرفی کنیم.

۱. سیلانا (Sealana)

سیلانا یکی از بهترین میم کوین های سولانا است که در سال ۲۰۲۴ راه‌اندازی شد. این رمزارز نماد خود را از شخصیت محبوب «ورلد آو وارکرفات گای» (World of Warcraft Guy) در مجموعه طنز پویانمایی «ساوت پارک» (South Park)، الهام گرفته است. ازآنجایی‌که در سال‌های اخیر، سرمایه‌گذاران به خرید توکن‌های مبتنی بر سولانا تمایل زیادی نشان می‌دهند، سیلانا نیز گزینه جدید و جذابی برای خرید به حساب می‌آید. در اوایل سال ۲۰۲۴، این پروژه هنوز در مرحله پیش‌فروش است و پس از پایان این دوره، توکن‌هایی که خریده‌اید، به کیف پولتان انتقال می‌یابند.

۲. دوج ورس (Dogeverse): از دیگر میم کوین های سولانا

دوج ورس به‌خاطر قابلیت‌های چندزنجیره‌ای که ارائه داده است، به‌سرعت مورد توجه قرار گرفت. در واقع، علاوه‌بر اینکه این توکن یکی از میم کوین های شبکه سولانا به حساب می‌آید، کاربردهای دیگری نیز دارد. دوج ورس اولین پروژه‌ای است که به‌طور هم‌زمان بر روی اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس، پالیگان، سولانا، آوالانچ و بیس، کار می‌کند. اگر به مقایسه سولانا و اتریوم علاقه دارید، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

در این مورد بخوانید: راهنمای جامع مقایسه سولانا و اتریوم: جنگ برای تسلط بر لایه اول

به‌این‌ترتیب، دوج ورس رمزارزی است که از دوج کوین متولد شده و می‌تواند در چند زنجیره متفاوت حضور داشته باشد. ازاین‌طریق، کاربران اجازه خواهند داشت که توکن خود را به‌راحتی بین بلاکچین‌های گوناگون جابه‌جا کنند. دوج ورس به‌عنوان یکی از برترین میم کوین‌ های سولانا دارای عرضه کل ۲۰۰ میلیارد واحدی است و قابلیت‌های کسب درآمد را مانند تأمین نقدینگی، استیکینگ، توسعه اکوسیستم و… ارائه می‌دهد.

این پروژه نقشه راه روشنی دارد و می‌خواهد به یکی از رایج‌ترین رمزارزهای بازار کریپتو تبدیل شود. بنیان‌گذاران دوج ورس در تلاش هستند تا توکن خود را در لیست سایت‌های معتبری، مانند کوین‌مارکت‌کپ، قرار دهند و این مسئله می‌تواند نویدبخش آینده خوبی برای دوج ورس باشد. از طرفی، این پروژه توانست در دو روز اول پیش‌فروش خود ۲ میلیون دلار کسب کند و این مبلغ را به‌مرور به ۱۵ میلیون دلار برساند.

۳. اسماگ (Smog): از بهترین میم کوین های سولانا

اسماگ یا اسموگ، توکن بعدی ما در لیست میم کوین های شبکه سولانا است. این توکن جدید قصد دارد تا میزبان بزرگ‌ترین ایردراپ تاریخ در شبکه سولانا باشد. به همین منظور، شما باید ابتدا رمزارز SMOG را خریداری کرده و ازطریق آن، توکن‌های بیشتری را به دست آورید. امکان خرید SMOG با ۱۰ درصد تخفیف، در وب‌سایت رسمی این پروژه فراهم شده است و هزینه آن را شما باید با اتریوم یا تتر بپردازید. سپس، با اشتراک‌گذاری این توکن، بازدهی سالانه خوبی را به دست خواهید آورد. همچنین، شرکت در چالش‌های مشخص‌شده در این پلتفرم نیز به شما کمک می‌کند تا توکن بیشتری کسب کنید.

اسماگ در لیست برترین میم کوین‌ های سولانا قرار می‌گیرد؛ چراکه در همان روز اول معرفی، ۱۳۰۰ درصد رشد را تجربه کرد. از طرفی، انتظار می‌رود که ۴۹۰ میلیون واحد از عرضه ۱.۴ میلیاردی این رمزارز در ایردراپ به کاربران ارائه شوند. درصورتی‌که این رمزارز به ارائه چنین سودهای خوبی به کاربران ادامه دهد، احتمال دارد که در رتبه‌های بالای لیست صرافی بایننس و کوین بیس نیز قرار بگیرد.

میم کوین های سولانا

۴. اسلوتانا (Slothana)

اسلوتانا یکی از جدیدترین میم کوین های شبکه سولانا است که به‌صورت ویروسی شهرت خود را افزایش می‌دهد. این رمزارز که با نماد اختصاری SLOTH شناخته می‌شود، موفق شد که در عرضه اولیه خود، ۱۵ میلیون دلار سرمایه را جمع‌آوری کند. در این پیش‌فروش، کاربران می‌توانند توکن‌های SOL خود را با SLOTH تعویض کرده و به‌سادگی این توکن‌ها را به ولت خود انتقال دهند.

از طرفی، شایعاتی وجود دارند، مبنی بر اینکه بنیان‌گذاران اسلوتانا همان تیم توسعه‌دهنده اسماگ هستند. این مسئله باعث افزایش اعتبار اسلوتانا می‌شود. خاصیت ویروسی‌بودن و شکل ویژه بازاریابی مبتنی بر طنز، اسلوتانا را به یکی از بهترین میم کوین های سولانا تبدیل کرده‌اند.

این توکن در ۲۹ آوریل ۲۰۲۴، در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) راه‌اندازی شد و تا ۱۳ مه، توانست ۲۵۷ درصد سود را تجربه کند.

۵. لاکی بو (Lucky Boo): یکی از میم کوین های شبکه سولانا

لاکی بو یکی دیگر از میم کوین های شبکه سولانا است که جوایز فراوانی را در ایردراپ خود به کاربران ارائه می‌دهد. نماد این پروژه یک سگ بامزه و بازیگوش است که با نام لاکی بو شناخته می‌شود. این رمزارز، خود را به‌نام «طلسم شانس» افراد معرفی می‌کند و می‌خواهد سودهای زیادی را برایشان به ارمغان بیاورد. اگرچه لاکی بو کاربرد خاصی ندارد، اما به سرمایه‌گذاران وعده می‌دهد که رشد بسیار خوبی خواهد داشت. این توکن با نماد اختصاری BOO، درحال‌حاضر در صرافی غیرمتمرکز Birdeye DEX قابل خرید است. همچنین برای آشنایی با بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز می‌توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید.

در این مورد بخوانید: نقد و بررسی 10 تا از بهترین صرافی های غیرمتمرکز (DEX)

لاکی بو عرضه کلی برابر با ۸.۱ میلیارد توکن دارد و ۴۰ درصد از این عرضه را به‌عنوان سود به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد. ۵ درصد از این عرضه به پیش‌فروش اختصاص یافته و ۱۰ درصد آن هم‌اکنون در صرافی‌های غیرمتمرکز قابل خرید است.

۶. بونک (Bonk): از برترین میم کوین‌ های سولانا

رمزارز بونک در ژانویه ۲۰۲۱ در شبکه سولانا راه‌اندازی شد و توانست به ارزش بازار بالایی دست یابد. در ابتدا قیمت توکن BONK برابر با ۰.۰۰۰۰۰۰۱۰۹ دلار بود؛ اما در ۱۵ دسامبر ۲۰۲۳، موفق شد که به قیمت ۰.۰۰۰۰۲۴۴۵ دلار دست یابد. سپس، در مارس ۲۰۲۴، اوج قیمتی دیگری در ۰.۰۰۰۰۳۷۷۱ دلار برای این رمزارز به ثبت رسید.

۵۰ درصد از عرضه بونک به جامعه ارز سولانا، ازجمله توسعه‌‌دهندگان، کلکسیونرهای ان‌اف‌تی و کاربران دیفای، اختصاص یافت. توکن‌های باقی‌مانده نیز برای بازاریابی، تأمین نقدینگی و سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) در نظر گرفته شدند. ازآنجایی‌که بونک به‌عنوان یکی از بهترین میم کوین های سولانا شناخته می‌شود، امکان خرید آن در صرافی‌های بایننس‌، کراکن و کوین بیس فراهم شده است.

میم کوین های شبکه سولانا

۷. داگ ویف هت (Dogwifhat): میم کوین های سولانا

در اواخر سال ۲۰۲۳، داگ ویف هت با نماد اختصاری WIF، در شبکه سولانا راه‌اندازی شد و در چند روز اول توانست ۱۸۲ درصد رشد کند. از آن زمان تاکنون، این رمزارز حدود ۱۶۰۰ درصد رشد را تجربه کرده است. پروژه داگ ویف هت خود را به‌عنوان «به‌معنای واقعی یک سگ با کلاه» معرفی می‌کند و هیچ وعده دیگری به افراد نمی‌دهد. بااین‌وجود، این پروژه توانسته طرفداران پرشماری را جذب کند و حساب‌های آن در شبکه‌ها اجتماعی نیز دنبال‌کنندگان بسیار زیادی دارند.

ازاین‌رو، جامعه هوادارای داگ ویف هت تصاویر و ویدئوهای متعددی را از شخصیت سگ کلاه‌دار ایجاد کرده‌اند تا به تبلیغ آن بپردازند. علاوه‌بر آن، این توکن در لیست صرافی‌های معتبری قرار گرفته است و شما می‌توانید در صرافی بایننس، معاملات فیوچرز آن را با اهرم ۵۰ درصد انجام دهید. ازاین‌طریق، داگ ویف هت به توکن بعدی ما در فهرست میم کوین های شبکه سولانا تبدیل شده است.

۸. مایرو (Myro): از بهترین میم کوین های سولانا

مایرو بر اساس زندگی سگ واقعی یکی از بنیان‌گذاران سولانا، با نام «راج گوکال» (Raj Gokal)، ساخته شد. هدف از راه‌اندازی این رمزارز احترام به گوکال و سگ او بوده است. بااین‌حال، مایرو به عنوان چیزی فراتر از یک ارز دیجیتال معرفی می‌شود و می‌خواهد سولانا را فراگیر و همه‌پسند کند. برای دست‌یابی به این هدف، مایرو چندین ویژگی را ارائه می‌دهد.

ربات تجاری تلگرامی مایرو به کاربران کمک می‌کند تا به معامله رمزارزهای مبتنی بر سولانا بپردازند. همچنین، کاربران می توانند توکن‌های مایرو را در پلتفرم استیکینگ این پروژه سهام‌گذاری کرده و سود بیشتری به دست آورند. البته این پروژه اعلام کرده که ابزارهای دیگری را نیز در آینده به کاربران ارائه خواهد داد. درحال‌حاضر، امکان خرید توکن MYRO به‌عنوان یکی از بهترین میم کوین های سولانا در ۲۰ صرافی ارز دیجیتال فراهم شده است.

۹. لوف کت (Loaf Cat)

لوف کت یکی دیگر از برترین میم کوین‌ های سولانا است که با نماد یک «گربه استاد جادوگری» شناخته می‌شود. توکن LOAF عرضه‌ای برابر با ۱۰۰ میلیارد واحد دارد. از این تعداد، ۴۳ میلیارد توکن به صرافی ریدیوم (Raydium) و ۱۵ میلیارد واحد به تیم اصلی پروژه اختصاص یافته‌اند. همچنین، ۲۰ میلیارد توکن لوف در صرافی‌های غیرمتمرکز قابل خرید هستند و ۱۵ میلیارد نیز ازطریق ایردراپ به کاربران تعلق می‌گیرند.

لوف کت قصد دارد تا استودیوی بازی، مجموعه ان‌اف‌تی، کالاهای دیجیتالی و نانوایی‌های فیزیکی را در سراسر جهان (نانوایی واقعی) راه‌اندازی کند. توکن LOAF با قیمت اولیه ۰.۰۰۰۱۷۳۶ دلار لیست شد و در ۱۰ مارس ۲۰۲۴ توانست به ۰.۰۰۰۲۸۰۱ دلار برسد؛ البته بعد از مدتی، ۸۴ درصد کاهش را نسبت به اوج قیمتی خود تجربه کرد. ازاین‌طریق، فرصتی برای علاقه‌مندان به این رمزارز فراهم شد تا بتوانند از رشد مجدد آن سود به دست آورند.

۱۰. ون (Wen): از دیگر میم کوین های سولانا

ون توکنی با نماد یک گربه زیبا بوده که با الهام از یک شعر از «برادران ون» درباره ارزهای دیجیتال، ساخته شده است. این توکن می‌خواهد یک استاندارد کسری برای توکن‌های غیرقابل تعویض ایجاد کرده و محدودیت سولانا را در این زمینه برطرف کند. به‌این‌ترتیب، ون به اولین توکنی تبدیل شد که از استاندارد جدید WNS بهره برد؛ استانداردی که به واحد‌های کوچک‌تر ان‌اف‌تی‌ها اختصاص دارد. در صورتی که به خرید و فروش توکن‌های غیرقابل تعویض، مقاله زیر می‌تواند برای شما مفید باشد.

در این مورد بخوانید: بهترین بازارهای NFT کدامند؟ معرفی جامع 10 بازار برتر

زمانی که WEN به بازار آمد، بلافاصله توانست رشدی ۷۰ درصدی را تجربه کند. در ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴، قیمت این رمزارز به ۰.۰۰۰۰۵۹۷۶ دلار رسید و در ماه مه این سال، با نرخ ۰.۰۰۰۱۸۳۱ دلار مورد معامله قرار گرفت. البته این توکن نسبت به اوج خود در ۰.۰۰۰۵۱۹ دلار که در ماه مارس رقم خورد، ۶۴ درصد کاهش یافته است. درحال‌حاضر، شما می‌توانید ون را به‌عنوان یکی از بهترین میم کوین های سولانا از ۱۸ صرافی بین‌المللی خریداری کنید.

۱۱. فیش ان چیپس (FishnChips)

برخلاف اغلب میم‌ها که بنیان‌گذار ناشناسی دارند، فیش ان چیپس توسط یک توسعه‌دهنده شناخته‌شده به بازار آمده است. این پروژه با الهام از غذای «فیش اند چیپس» که بسیار ساده بوده، اما طعمی فوق‌العاده دارد، ساخته شد. در ابتدا، مدیر این پروژه، «مارتینی گای» (Martini Guy)، اعلام کرد که می‌خواهد وب‌سایتی را پیرامون یک میم با عنوان Pump.Fun راه‌اندازی کند.

سپس، او در عرض چند روز این وب‌سایت را ایجاد کرد. بعد از مدتی، گای تصمیم گرفت که یک توکن را نیز در این زمینه بسازد و روند کار را در کانال یوتیوب خود برای کاربران توضیح دهد. این توکن که CHIPPY نام دارد، در مدتی کوتاه، هواداران زیادی را به دست آورد و توانست به یکی از برترین میم کوین‌ های سولانا تبدیل شود.

۱۲. پاپ کت (Popcat): از بهترین میم کوین های سولانا

پاپ کت یکی از جدید‌ترین میم‌هایی بوده که توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این توکن توانست در عرض یک هفته ۱۸۹ درصد رشد را نشان دهد. پاپ کت با الهام از میم معروف “Oatmeal” ساخته شد و از سال ۲۰۲۰ توانست با تصویری از گربه‌ای متعجب، هوداران زیادی را به دست آورد. اگرچه پاپ کت کاربرد خاصی ندارد، اما با کمک ویژگی‌هایی، مانند مالیات صفر، استخر توکن‌سوزی و … ، توانسته در فهرست محبوب‌ترین میم کوین های شبکه سولانا قرار بگیرد.

در واقع، ترکیبی از نام تجاری شبکه سولانا و یک توکن سرگرم‌کننده موجب می‌شود تا پاپ کت بر سر زبان‌ها بیفتد. بنابراین، هواداران این رمزارز امید دارند که با حفظ آن، به سودهای خوبی دست پیدا کنند.

برترین میم کوین‌ های سولانا

۱۳. مومو دِ بول (Mumu the Bull)

مومو د بول یا مومو گاو نر یکی از بهترین میم کوین های سولانا است که توانست در عرض یک هفته ۶۵ درصد سود را برای سرمایه‌گذاران به ارمغان بیاورد. توکن MUMU، برخلاف اغلب میم‌ها که بر اساس سگ و گربه ساخته می‌شوند، بر روی نماد گاو نر تمرکز کرده است. این رویکرد به‌شدت مورد تحسین قرار گرفت؛ به‌طوری که مومو توانست رتبه اول میم کوین های سولانا را در سایت CoinGecko به دست آورد.

اگرچه این توکن به‌تازگی به بازار آمده، اما جامعه هوادارانش انتظار دارند که ازطریق ایردراپ مومو بتوانند به مجموعه اصلی ان‌اف‌تی‌های سولانا دسترسی پیدا کنند. در نهایت، بااینکه مومو کاربرد خاصی ندارد، اما رویکرد متمایز آن می‌تواند به‌عنوان یک نکته مثبت تلقی شود.

۱۴. ساموید کوین (Samoyedcoin)

آخرین توکن از لیست میم کوین های شبکه سولانا ساموید کوین است. بر اساس اطلاعات سایت cointelegraph، این توکن در عرض ۱ هفته توانست ۲۸ درصد رشد را نشان دهد. توکن SAMO با استفاده از بلاکچین سولانا و ایجاد یک جامعه قوی، به‌خوبی توانسته خود را به دنیای کریپتو معرفی کند. علاوه‌بر آن، توسعه‌دهندگان ساموید کوین موفق شده‌اند که توکن خود را در صرافی‌های معتبر کراکن و جمینی لیست کنند. ضمن اینکه برنامه جامعی برای بازاریابی این توکن در نظر گرفته شده است.

خلاصه میم کوین های سولانا با اینوکس

در سال‌های اخیر، میم‌های زیادی با الهام از دوج کوین و شیبا اینو پدید آمدند. اغلب آن‌ها دارای نمادهای سگ و گربه هستند و به فرهنگ پاپ اشاره دارند. بااین‌حال، لزوماً هر توکنی که از عکس حیوانات و شخصیت‌های کارتونی استفاده کند، نمی‌تواند مانند دوج، رشدهای زیادی را نشان دهد. در واقع، بنیان‌گذاران این توکن‌ها باید بتوانند جامعه پرشوری را پیرامون پروژه خود گرد آورند تا اعضای این جامعه به تبلیغ میم محبوب خود بپردازند. بنابراین، در انتخاب یک توکن برای سرمایه‌گذاری، باید به نکات گوناگونی توجه داشت. ازاین‌رو، در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال اینوکس، سعی کردیم تا فهرستی از بهترین میم کوین های سولانا را به شما ارائه دهیم و هرکدام را به‌صورت مختصر معرفی کنیم.

سوالات متداول

منظور از میم کوین های سولانا چیست؟

میم کوین‌ها رمزارزهایی هستند که با الهام از میم‌های سرشناس و فرهنگ پاپ ساخته می‌شوند و معمولاً از نماد حیوانات بهره می‌برند. برخی از این توکن‌ها بر روی بلاکچین سولانا حضور دارند.

بهترین میم کوین های سولانا کدامند؟

در سال‌های اخیر، میم‌های متعددی بر روی سولانا ساخته شده‌اند که برخی از آن‌های شهرت بیشتری دارند؛ برای مثال، می‌توان به سیلانا (Sealana)، دوج ورس (Dogeverse) و اسماگ (Smog) اشاره کرد.

میم کوین های شبکه سولانا چه ویژگی‌هایی دارند؟

عمده‌ترین ویژگی‌ این رمزارزها ترکیب یک توکن سرگرم‌کننده با مزایای بلاکچین سریع و نوآورانه سولانا است.

برترین میم کوین‌ های سولانا را چگونه بشناسیم؟

با مطالعه مطلبی که در همین صفحه به شما ارائه داده‌ایم، می‌توانید به فهرستی از بهترین میم کوین های سولانا دسترسی پیدا کنید.

منبع
cryptonewsbinancecointelegraph

آرمین یوسفی

در ابتدا کلمه بود و در انتها نیز از ما کلمه‌ای بیش نمی‌ماند. من بیش از یک‌ دهه است که به نوشتن شعر، داستان و فیلم‌نامه مشغولم. برگزیده‌ی تعدادی جشنواره‌ی ادبی و جایزه‌ی کتاب سال شده‌ و تحصیلاتم را در مقطع کارشناسی‌ارشد در رشته‌ی سینما ادامه داده‌ام. در این سال‌ها برای گذرانِ زندگی، کارگر کلمات بوده‌ و در زمینه‌های گوناگونی تولید محتوای نوشتاری کرده‌ام.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا