اخبار

پی پال استیبل‌کوین جدیدی با پشتوانه دلار وارد بازار کرد

شرکت پی‌پل (PayPal) از راه‌اندازی یک استیبل کوین جدید با عنوان Paxos خبر داد. پی‌پل در طی یک بیانیه‌ای اعلام کرد که این توکن جدید به دلار متصل می‌شود و به‌تدریج در اختیار مشتریان این شرکت در ایالات متحده قرار می‌گیرد. Paxos کوین با برچسب PayPal USD یا PYUSD وارد بازار می‌شود. این کوین توسط سپرده‌های دلاری ایالات متحده پشتیبانی می‌شود.

استفاده از استیبل کوین پی پال برای خرید

مشتریان واجد شرایط پی‌پال می‌توانند با استفاده از این استیبل‌کوین نقل و انتقالات انجام دهند و از آن برای خرید استفاده کنند. دن شولمن مدیر عامل پی‌پال به بلومبرگ اعلام کرد: «چشم‌انداز در طی زمان این است که این روند در طی زمان به بخشی از زیرساخت پرداخت تبدیل شود.»

The Block اولین بار در سال 2021 گزارش داد که PayPal در حال بررسی انتشار یک استیبل‌کوین است. روند برنامه‌ها برای انجام این کار ادامه یافت، اما طبق گزارش‌ها در اوایل سال جاری با شکست مواجه شد. PayPal و Paxos به سوالات هیچ پاسخی ندادند.

میترا ابراهیمیان

کارشناس محتوا با 6 سال سابقه کار. از طریق نوشتن محتواهای خلاقانه و جذاب، بر آنم تا به کسب‌وکارها کمک کنم تا به مخاطبان خود، رسانه‌های دیجیتالی جذاب و ارزشمند ارائه دهند. با توجه به تجربه‌ها و مهارت‌هایی که در اختیار دارم، هدفم ارائه محتواهایی است که اطلاعات ارزشمندی را به خوانندگان ارائه دهد و باعث ایجاد ارتباط معنادار بین مخاطبان و برند باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا