بهترین فرصت خرید بیت کوین
تحلیل و سرمایه گذاری

آینده ارز پای نتورک: پیش بینی قیمت ارز Pi Network در سال های 2024 تا 2030

به آسانی هر ارزی را معامله کنید

پای نتورک از سال 2018 به بازار معرفی شده است اما هنوز به صورت رسمی برای عموم کاربران، راه اندازی نشده است. به گفته سازندگان این پلتفرم، پروتکل بلاکچین پای نتورک به گونه‌ای طراحی شده است که هر کاربری بتواند کوین Pi را در گوشی همراه خود استخراج کند. آینده ارز پای نتورک ارتباط مستقیمی با تحقق اهداف این پروژه در سال‌های آینده دارد.

پای نتورک به دنبال ایجاد بستری برای قراردادهای هوشمند است که ایمن سازی و مدیریت آن توسط کاربران انجام شود. هدف این پروژه ایجاد فراگیرترین بازار همتا به همتا (P2P) خواهد بود که تاکنون دنیای ارزهای دیجیتال به خود دیده است. با نزدیک‌تر شدن پروژه پای نتورک به راه اندازی عمومی، محبوبیت این رمزارز افزایش می‌یابد. در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال اینوکس در مورد آینده ارز پای نتورک صحبت می‌کنیم و به پیش بینی قیمت ارز Pi Network می‌پردازیم.

فهرست موضوعات مقاله

تاریخچه قیمت پای نتورک

ارزش آینده ارز پای نتورک چقدر است؟ این ارز هنوز به لیست رمزارزهای قابل خرید و فروش در بازار کریپتوکارنسی اضافه نشده است، پس بی‌ارزش محسوب می‌شود. در نتیجه، اطلاعاتی در خصوص تاریخچه قیمت ارز دیجیتال پای نتورک در دسترس نیست.

با این حال، بر اساس آخرین داده‌های جمع آوری شده، قیمت فعلی Pi حدود 106.12 لار است و این ارز در حال حاضر رتبه 2832 را در کل اکوسیستم ارزهای دیجیتال به خود اختصاص داده است. عرضه در گردش Pi حدود 68 میلیون است و حداکثر عرضه این رمزارز، هنوز مشخص نشده است.

در 24 ساعت گذشته، ارزش فعلی این ارز دیجیتال 25.36 دلار افزایش یافته است. در 7 روز گذشته، Pi روند صعودی داشته، بنابراین 215.34 درصد افزایش یافته است. در ماه گذشته، قیمت Pi حدود 226.58 درصد افزایش یافته است. اخیراً ارز Pi پتانسیل بسیار قوی از خود نشان داده است و این موضوع می‌تواند فرصت خوبی برای سرمایه گذاری در آینده ارز پای نتورک باشد. همچنین ارز Pi هنوز در هیچ صرافی در دسترس نیست، بنابراین پیش بینی قیمت پای نتورک دشوار خواهد بود.

آینده ارز پای نتورک در سال های 2024 تا 2030

اگرچه ممکن است حدس‌های زیادی در مورد ارزش رمزارز Pi Network در آینده وجود داشته باشد، اما هیچ فردی در مورد آن مطمئن نیست. فقط زمان نشان خواهد داد که آینده ارز پای نتورک به کدام سو حرکت می‌کند. ارزش واقعی کوین Pi زمانی است پای نتورک سرانجام شبکه اصلی خود را برای عموم مردم راه اندازی کند. انتظار می‌رود صرافی‌های ارزهای دیجیتال در آینده نزدیک، پای نتورک را فهرست کنند.

قیمت پای نتورک احتمالا در چند هفته اول پس از فهرست شدن در صرافی‌های ارزهای دیجیتال افزایش می‌یابد. همچنین اگر تقاضای شدید در بازار برای خرید پای نتورک ایجاد شود، قیمت به روند افزایشی خود ادامه می‌دهد.

به طور کلی، از آنجایی که کاربران برای کسب درآمد سریع شروع به فروش کوین‌های خود می‌کنند، احتمالا قیمت این ارز پس از مدتی کاهش خواهد یافت. پای نتورک ممکن است سرنوشت مشابهی را تجربه کند، فقط زمان مشخص خواهد کرد.

پیش بینی قیمت ارز Pi Network در سال های 2024 تا 2030
پیش بینی قیمت ارز Pi Network در سال های 2024 تا 2030

پیش بینی قیمت ارز Pi Network در سال 2024

سال 2024 زمانی است که پای نتورک سرانجام شبکه اصلی خود را راه اندازی می‌کند. اگر این اتفاق بیفتد، ما در نهایت ارزش واقعی Pi را خواهیم دید. بسیاری از کارشناسان انتظار دارند که قیمت آینده ارز پای نتورک کمتر از یک دلار باشد.

احتمالا قیمت این ارز اندکی پس از عرضه در فهرست صرافی‌ها افزایش پیدا می‌کند. کوین Pi به احتمال زیاد به دنبال کسب رونق در بازار خواهد بود و تبلیغات زیادی را انجام می‌دهد؛ بنابراین در سال 2024 ممکن است شاهد افزایش قیمت Pi به بالاترین حد تاریخی خود باشیم.

در این مورد بخوانید: بهترین ارزهای دیجیتال آینده دار: آپدیت 1402

آینده ارز پای نتورک در سال 2025

پیش بینی قیمت ما برای سال 2025 این است که ارز دیجیتال پای نتورک همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. هر نوع تبلیغات در جامعه کریپتوکارنسی می‌تواند سود زیادی را برای این ارز به همراه داشته باشد و قیمت آن را افزایش دهد.

اگر بازار نزولی شود و قیمت Pi در همان سطح قبلی باقی نماند، کسب سود زیاد پیش بینی نمی‌شود؛ اما پای نتورک همچنان می‌تواند سرمایه گذاری خوبی باشد. از این گذشته، اگر این ارز را با قیمت صفر دلار خریداری کرده باشید، هر قیمتی که Pi  به آن برسد، منجر به سود می‌شود.

پیش بینی قیمت ارز Pi Network در سال 2026

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، احتمالاً ارز دیجیتال پای نتورک (Pi) درست مانند بسیاری از آلت کوین‌های دیگر برای مدتی در یک سطح قیمتی باقی خواهد ماند. توکن Pi تنها زمانی افزایش می‌یابد که بازار در حال رونق باشد یا زمانی که توسط کاربران یا توسعه دهندگان پامپ (Pump) شود.

قیمت آینده ارز پای نتورک ممکن است به بیش از 5 دلار برسد. ارزش بازار PI شاید به 340 میلیون دلار برسد اما این مقدار حتی واجد شرایط قرار گرفتن در لیست 100 ارز دیجیتال برتر نیست!

پیش بینی قیمت ارز Pi Network در سال 2027

پیش بینی قیمت پای نتورک برای سال 2027 به این صورت است که احتمالا این ارز به بالاترین سطح خود خواهد رسید. انتظار می‌رود که این پروژه با گذشت سال‌ها توجه بیشتری را به خود جلب کند، بنابراین طبیعی است که قیمت PI افزایش یابد.

این واقعیت که رمزارز پای نتورک بر استفاده از گوشی همراه تاکید دارد، قطعاً در آینده از این رویکرد سود خواهد برد. می‌توان گفت که پای نتورک پتانسیل تبدیل شدن به یکی از ارزهای پیشرو را دارد.

آینده ارز پای نتورک در سال 2030

قرار است در سال 2030 چه اتفاقی برای پای نتورک بیفتد؟ خب، فقط زمان مشخص خواهد کرد. اگر همه چیز خوب پیش برود و این ارز دیجیتال طبق برنامه فهرست شود و از سقوط‌های احتمالی بعد از هر افزایش قیمت جان سالم به در ببرد، پای نتورک تا سال 2030 فرصت قدرت نمایی خواهد داشت. به طور کلی افزایش قیمت در آینده ارز پای نتورک پیش بینی می‌شود.

آینده ارز پای نتورک در سال 2030

نظر کارشناسان در مورد آینده ارز دیجیتال پای نتورک (Pi)

از آنجایی که آینده ارز دیجیتال Pi غیرقابل پیش بینی است، بسیاری از کارشناسان در تحلیل‌های خود نسبت به قیمت پای نتورک رویکردی محافظه کارانه دارند. توکن Pi نه تاریخچه قیمتی دارد که بتوان آن را تحلیل کرد و نه نشان داده است که چگونه به نوسانات قیمتی بازار کریپتوکارنسی واکنش نشان می‌دهد. در چنین موردی، کارشناسان چاره‌ای جز روی آوردن به حدس و گمان ندارند. در ادامه به نظر کارشناسان و تحلیل‌گران معتبر بازار رمزارزها در مورد آینده ارز پای نتورک اشاره می‌کنیم:

تحلیل سایت Capital در خصوص آینده ارز دیجیتال پای نتورک (Pi)

تحلیل‌گران سایت Capital بیشتر قابلیت‌های شبکه اصلی پای نتورک در آینده را بررسی کردند و چشم انداز آنها عمدتاً خنثی است. این سایت به کاربران هشدار می‌دهد که مراقب خطرات احتمالی باشند. همچنین این سایت پیش بینی قیمت توکن Pi را انجام نداده و می‌گوید قیمت نهایی این ارز، به محبوبیت آن در بین سرمایه گذاران بستگی دارد.

Capital

تحلیل سایت CoinDCX در خصوص پیش بینی آینده ارز دیجیتال پای نتورک

پیش بینی قیمت پای نتورک توسط کارشناسان CoinDCX نسبتاً نزولی است. اگرچه پیش بینی آنها می‌گوید که ارز دیجیتال Pi می‌تواند به حداکثر 500 دلار برسد، اما روندی نزولی در بازار خرسی خواهد داشت. کارشناسان این سایت انتظار دارند که اگر پای نتورک مورد پذیرش کاربران قرار گیرد در درازمدت می‌تواند افزایش قیمت را تجربه کند.

CoinDCX

پیش بینی سایت DigitalCoinPrice در مورد ارز Pi Network

DigitalCoinPrice یکی از معدود سایت‌هایی است که پیش بینی PI را ارائه می‌دهد. آنها در مورد آینده ارز پای نتورک پیش بینی می‌کنند که قیمت تا پایان سال 2024 به 60 دلار و در سال 2030 به 200 دلار خواهد رسید.

DigitalCoinPrice

آینده ارز پای نتورک از نظر تحلیل‌گران سایت Wallet Investor

تحلیل‌گران سایت Wallet Investor روند افزایش را برای این ارز پیش بینی کرده‌اند. آنها این ارز را به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت خوب (یک ساله) فهرست کرده و انتظار دارند که قیمت در عرض 5 سال از مرز 100 دلار عبور کند.

Wallet Investor

تحلیل سایت CoinMarketCap از پیش بینی قیمت ارز Pi Network

CoinMarketCap ارزش فعلی توکن Pi را پیش بینی کرده و به این ترتیب قیمت پای نتورک تا پایان ژانویه 2024 برابر با 29 دلار خواهد بود. با این حال، این پلتفرم به معامله گران هشدار می‌دهد، زیرا بازار ارزهای دیجیتال پرنوسان است.

CoinMarketCap

رمز ارز پای نتورک چیست؟

پای نتورک (Pi Network) یک ابتکار نوآورانه است که بر ایجاد یک محیط دیجیتال غیرمتمرکز تاکید دارد. برخلاف ارزهای دیجیتال محبوبی مانند بیت کوین و اتریوم که به طور فزاینده‌ای متمرکز هستند، پای نتورک به گونه‌ای ساخته شده است که به طور گسترده در دسترس عموم قرار گیرد. این پروژه مبتنی بر فناوری‌های تلفن همراه است، به طوری که هر فردی می‌تواند‌ ارز دیجیتال را از طریق گوشی خود استخراج کند.

پای نتورک رویکردی را در پیش گرفته است که تعداد کمی از پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال انجام داده‌اند. این پروژه به طور خاص به دنبال «جلب توجه کاربران عادی» است. پایگاه فعلی کاربران این ارز دیجیتال حدود 35 میلیون نفر است که رقم جالبی محسوب می‌شود، به خصوص که این پروژه هنوز به صورت عمومی راه اندازی نشده است.

ارز دیجیتال پای نتورک  (Pi Network) چگونه کار می‌کند؟

مأموریت پای نتورک ایجاد جامع‌ترین اکوسیستم همتا به همتا است که توسط ارز Pi طراحی شده است. اکوسیستم پروژه تنوع زیادی دارد و شامل ویژگی‌هایی مانند  Pi Chats، Fireside Forum و app Brainstorm، تمرکز بر تقویت اکوسیستم Web3 و امکان همکاری با جامعه است. از سویی دیگر، کاربران در پای نتورک نقش‌های مختلفی را بر عهده دارند که در ادامه بیشتر توضیح می‌دهیم:

  • پایونرها (Pioneers) کاربران عادی اپلیکیشن موبایل هستند که در استخراج ارز PI شرکت می‌کنند.
  • کاربران بعد از شرکت در استخراج، می‌توانند به مشارکت کنندگان (Contributors) تبدیل شوند که سود استخراج آنها را افزایش می‌دهد.
  • سفیران (Ambassadors) با دعوت از دوستان برای پیوستن به شبکه، سود استخراج خود را افزایش می‌دهند.
  • گره‌ها (Nodes) کاربرانی هستند که به ثبات شبکه کمک می‌کنند و برای تلاش‌های خود پاداش دریافت می‌گیرند.

استخراج رمزارز Pi از طریق یک فرایند کم مصرف انجام می‌شود و باتری گوشی موبایل را تخلیه نمی‌کند. این شبکه از مکانیزم مبتنی بر اعتماد که یکی از الگوریتم‌های پروتکل اجماع ستاره‌ای (SCP) است برای ایمن کردن دفتر خود استفاده می‌کند. پای نتورک به دلیل پتانسیل آن برای استقرار برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) مورد توجه توسعه دهندگان قرار گرفته است.

در این مورد بخوانید: بهترین سایت ها برای استخراج رایگان ارز دیجیتال: آپدیت 2024

آیا مین نت Pi راه اندازی شده است؟

خیر، شبکه اصلی یا همان مین نت (Mainnet) ارز Pi به طور کامل برای عموم باز نیست. تاریخ راه اندازی شبکه اصلی پای نتورک به طور رسمی بین مارس و ژوئن سال 2024 اعلام شد.

پس از راه اندازی کامل شبکه اصلی، انتظار می‌رود که ارز Pi به عنوان ابزار اصلی مبادله استفاده شود و به اجرای انواع عملیات مختلف در بلاکچین پای نتورک کمک کند. برخی از موارد استفاده از ارز دیجیتال PI شامل انتقال پول، تراکنش‌های NFT و پرداخت برای کالاها و خدمات مختلف است. علاوه بر این، توسعه دهندگان این ارز در نظر دارند که Pi در سیستم عامل‌های گیم با ویژگی‌های کسب درآمد از طریق بازی قابل استفاده باشد.

آینده ارز پای نتورک

آیا رمزارز پای نتورک (Pi Network) قانونی است؟

اولین نگرانی این واقعیت است که فقط افرادی واجد شرایط عضویت در پای نتورک هستند که کد ارجاع را از کاربر دیگری دریافت کرده‌اند. شک و تردیدهایی در مورد اینکه پای نتورک ممکن است یک بازاریابی چند سطحی (MLM) یا هرمی باشد، وجود دارد.

دومین دلیل بزرگ برای شک و تردیدها به تعویق افتادن مداوم راه اندازی کامل پروژه و نقاط عطف مبهم در آینده ارز پای نتورک است. راه اندازی شبکه اصلی در بهار یا اوایل تابستان اعلام شده است، اما باید دید که آیا پروژه واقعاً به این زمان می‌رسد یا خیر.

با توجه به اینکه پای نتورک توسط فارغ التحصیلان دانشگاه استنفورد (دانشگاه معتبر آمریکایی) آغاز شده است، به نظر می‌رسد که این پروژه اعتبار دارد. با این حال، باید دید این پروژه در سال‌های آینده چه روندی را طی خواهد کرد.

خلاصه آینده ارز پای نتورک با اینوکس

در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال اینوکس سعی داشتیم تا پیش بینی قیمت ارز Pi Network در سال های 2024 تا 2030 را به طور کامل با شما بررسی نماییم. پای نتورک پروژه بسیار جالبی محسوب می‌شود که ویژگی‌های کاربردی بسیاری دارد.

این پلتفرم یک جامعه بزرگ از کاربران اختصاصی، یک تیم توسعه دهنده قوی در پشت پرده و یک پایه فنی محکم دارد که همه این موارد نشانه‌هایی امیدوارکننده از یک ارز آینده‌دار هستند. بر هر حال، هر سرمایه گذار و معامله گری باید تحقیقات خود را انجام دهد و قضاوت آگاهانه‌ای در مورد معاملات ارزهای دیجیتال به ویژه در مورد پای نتورک داشته باشد.

سوالات متداول

بالاترین قیمت ارز پای نتورک چقدر است؟

در حال حاضر، نمی‌توان بالاترین قیمت توکن Pi را تعیین کرد، زیرا به طور رسمی در هیچ صرافی ارزهای دیجیتالی فهرست نشده است. هر پیش بینی قیمت Pi تا زمانی که به بازار بیاید در حد حدس و گمان باقی خواهد ماند.

آیا ارز پای نتورک به 100 دلار خواهد رسید؟

پیش بینی اینکه آیا پای نتورک به 100 دلار خواهد رسید یا خیر، حدس و گمان‌های زیادی را ایجاد کرده است. ارزش Pi به توسعه و پذیرش اکوسیستم شبکه و اپلیکیشن پای نتورک توسط کاربرانش بستگی دارد.

آیا پای نتورک وارد بازار خواهد شد؟

تیم توسعه دهنده پای نتورک به طور فعال در حال کار برای معرفی توکن Pi به بازار به عنوان بخشی از استراتژی آینده پلتفرم خود هستند. کاربران پای نتورک انتظارات زیادی از این پلتفرم دارند و طبق گفته تیم Pi، تاریخ تقریبی راه اندازی این ارز بین مارس تا ژوئن 2024 است.

از طريق
changelly

مرجان اسلامیان

من معتفدم نوشتن در خون همه آدماست، بعضی ها شعر خوب مینویسند، بعضی‌ها داستان کوتاه، بعضی‌ها خاطرات، بعضی‌ها جملات قشنگ و بعضی‌ها رمان چند جلدی، پس مهم نیست چی می‌نویسیم، مهم این است که خواننده‌ای در گوشه‌ای از جهان نوشته‌ ما را می‌خوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا