اخباراخبار رمز ارزها

با صعود آلت‌کوین‌ها، قیمت سولانا هم سه برابر شد!

به آسانی هر ارزی را معامله کنید

روز چهارشنبه در بحبوحه افزایش قیمت بیشتر آلت‌کوین‌ها و نظرات مثبت سرمایه‌گذار مشهور فناوری، کتی وود، قیمت توکن سولانا نیز افزایش یافت.

این توکن روز را با تقریباً 18 درصد افزایش در محدوده قیمتی 65.65 دلار به‌پایان رساند. ارزش این آلت‌کووین در یک ماه گذشته تقریباً سه برابر شده است.

این افزایش تنها یک روز پس از آن اتفاق افتاد که کتی وود، مدیر عامل شرکت Ark Invest، عملکرد سولانا را در مصاحبه‌ای با CNBC تحسین کرد و از سرعت و مقرون‌به‌صرفه بودن آن در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال، به‌ویژه اتریوم سخن گفت. وود احساسات مثبت خود را نسبت به Solana ابراز کرد و به تراکنش‌های سریع‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر این توکن اشاره کرد، البته او به بالاتر بودن زمان خرابی آن در مقایسه با اتریوم هم اشاره کرد.

در بازار صعودی 2021، سولانا، ششمین توکن دیجیتال از نظر ارزش بازار، توانست به‌عنوان جایگزینی برای اتریوم، بیشتر توجهات را به خود جلب کند. بیشترین تاکید Solana، بر انجام تراکنش‌های سریع‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

در طول سال، فعالیت‌های Solana، به‌ویژه در پروتکل‌های استیکینگ مانند Jito، به‌طور قابل توجهی افزایش یافته است، زیرا این آلت‌کوین به پرمعامله‌ترین آلت‌کوین در صرافی‌های موجود در ایالات متحده تبدیل شده است. Solana از کریپتوهایی مانند دوج‌کوین، لایت‌کوین، متیک پالیگان و XRP ریپل پیشی گرفته است.

سولانا همزمان با رالی بیت‌کوین می‌تازد!

صعود اخیر قیمت سولانا مصادف با افزایش بازار به رهبری بیت‌کوین است که در ماه اخیر افزایش یافت. طبق داده‌های گذشته، افزایش‌های آلت‌کوین به‌دنبال افزایش اتریوم ایجاد می‌شوند.

یک سال پیش، سولانا پس از ورشکستی و بحران FTX با موانع چالش‌برانگیزی روبرو شد، که طی آن ارزش این ارز دیجیتال طی دو روز 70 درصد کاهش یافت و برای مدت کوتاهی زیر 10 دلار معامله شد. FTX، همراه با مؤسس آن سام بنکمن-فرید، در ارائه پشتیبانی اساسی از پروژه Solana در مراحل اولیه آن نقش مهمی ایفا کرده است.

طبق اخبار CoinGecko، در سال 2023، سولانا با افزایش 550 درصدی ارزش خود، رشد قابل توجهی را به نمایش گذاشته است. این آلت‌کوین در مقایسه با بیت‌کوین و اتر که به ترتیب با 127% و 70% افزایش نسبتا کمتری داشته‌اند، به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال سال تبدیل شده است.  

منبع
solana

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا