اخبار

پس از تحولات بایننس، سهام کوین بیس در بازار جهانی به بالاترین حد خود رسید!

به‌دنبال تسویه‌حساب چند میلیارد دلاری صرافی بایننس با رگولاتورهای ایالات متحده، پویایی بازار تغییر کرده است. این رویداد، منجر به تغییرات قابل توجهی در سهام بازار صرافی‌های مختلف شده است.

بر اساس گزارشات Research Kaiko، کوین بیس – یکی از بازیگران برجسته در عرصه مبادلات ارزهای دیجیتال – رشد قابل‌توجهی را در سهام خود در خارج از ساعات معمول معاملاتی ایالات متحده مشاهده کرده است. در واقع، این رشد مهم در طول روز معاملاتی اروپا و آغاز روز معاملاتی در شرق آسیا ایجاد شده است.

همچنین طبق گزارشات اخیر کوین تلگراف، سهام کوین بیس پس از چالش‌های قانونی بایننس به بالاترین سطح خود در 18 ماه گذشته رسیده است.

علاوه بر این، به نقل از Research Kaiko، صرافی بای‌بیت نیز در آمار روزانه، شاهد افزایش مداوم سهم بازار خود بوده است، به‌طوری‌‎که در ۱۶ ساعت از شبانه‌روز بیش از ۲۰ درصد رشد سهم بازار را به‌دست آورد. این آمار مهم، باعث شد این صرافی، برنده مهم رشد سهام در دوره مورد بررسی باشد.

لازم به ذکر است، با وجود به این تغییرات جالب‌توجه، یافته‌ها نشان می‌دهد که بایننس همچنان نقدینگی قوی را در تمامی ارزهای دیجیتال حفظ کرده است. این صرافی به‌طور ثابت جایگاه خود را به‌عنوان رهبر نقدینگی، هم برای بیت‌کوین و هم سایر آلت‌کوین‌ها حفظ کرده است.

ابراز خوش‌بینی چهره‌های مهم کریپتو بعد از تحولات بایننس

به نقل از کوین تلگراف، چهره‌های مهم صنعت کریپتو، از جمله مایک نووگراتز از Galaxy Digital پس از توافق بایننس با وزارت دادگستری، در مورد آینده بازار ابراز خوش‌بینی کردند. آنها این رویداد را به‌عنوان یک تحول مثبت برای جامعه گسترده‌تر ارزهای دیجیتال تلقی کردند. نووگراتز تاکید کرد که این تسویه‌حساب نگرانی‌های مرتبط با تعامل با بایننس را کاهش می‌دهد، بنابراین کل چشم‌انداز صنعت را متحول می‌کند.

تحولات اخیر در عرصه مبادلات ارزهای دیجیتال بر پیامدهای گسترده‌تر مداخلات نظارتی و تصمیم‌گیری‌های قانونی مهم تاکید می‌کند که منجر به تغییرات قابل‌توجهی در رفتار بازار و نقدینگی در بین بازیگران صنعت در سراسر جهان می‌شود.

منبع
cointelegraph

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا