تحلیل و سرمایه گذاری

14 تا از بهترین ارزهای زیر یک دلار برای سرمایه‌گذاری

سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال، همواره به دنبال کشف دارایی‌های دیجیتال مناسب و ارزنده هستند. با در نظر گرفتن این موضوع، در این مقاله از اینوکس می‌خواهیم لیستی از بهترین ارزهای زیر یک دلار را ارائه دهیم و آن‌ها را از نظر ارزش در بازار ارز دیجیتال و پتانسیل رشد در بازه زمانی معینی، بررسی کنیم.

میم‌های وال‌استریت (WSM)

نخستین توکن جذاب با موقعیت مناسب و پتانسیل رشد در لیست ما میم‌های وال‌استریت است. علاقه‌مندان به بازار ارزهای دیجیتال که تمایل به سرمایه‌گذاری در بهترین ارزهای زیر یک دلار را دارند، می‌توانند توکن میم وال‌استریت را خریداری نمایند. این توکن به تازگی راه‌اندازی شده و خلاقیت هیجان‌انگیزی توسط سازندگان آن دارد.

تاریخ همواره نشان می‌دهد پلتفرم‌هایی که دارای پشتیبانی قوی در جامعه هستند، در بلندمدت پیشرفت می‌کنند. این موضوع برای توکن میم وال‌استریت نیز صدق می کند.

لازم به ذکر است که توکن WSM دارای عرضه محدود ۲ میلیاردی است. این عرضه به شکل ۵۰٪ برای فروش، ۳۰٪ برای پاداش و ۲۰٪ برای نقدینگی مبادله می‌شود.

هارد کپ ( حداکثر سرمایه دریافتی )$30,577,000
تعداد توکن2.000.000.000
توکن‌های موجود در پیش‌فروش1.000.000.000
بلاکچینشبکه اتریوم
نوع توکنERC-20
حداقل مقدار خرید100 توکن
نحوه خریدتتر، اتریوم، بایننس، کارت بانکی

ریپل ۲۰ (XRP20)

ریپل ۲۰ دیگر ارز دیجیتال نوظهور در بازار کریپتوکارنسی است که دارای قیمتی کمتر از ۳۰ برابر ارز دیجیتال ریپل در حال مبادله است. این ارز دیجیتال در پیش‌فروش خود در حدود ۳.۱ میلیون دلار سرمایه دریافت کرده‌است.

هدف اصلی این ارز دیجیتال، تکامل و ارتقاء ارز ریپل (XRP) است. این ارز دیجیتال بر روی پلتفرم اتریوم که یک پلتفرم مطمئن و قابل اطمینان است، ساخته شده‌است.

جالب است بدانید این پلتفرم پس از هر تراکنش، ۰.۱ ٪ و ۱۰ ٪ از کل عرضه را می‌سوزاند. این موضوع باعث افزایش ارزش این ارز دیجیتال می‌شود.

برای اینکه بتوانید این ارز دیجیتال را خریداری نمایید، کافیست شما دارای کیف پول‌هایی مانند متامسک یا والت کانکت باشید و با اتریوم یا تتر، اقدام به خرید آن نمایید.

هارد کپ ( حداکثر سرمایه دریافتی )$3,680,000
تعداد توکن100.000.000.000
توکن‌های موجود در پیش‌فروش40.000.000.000
بلاکچینشبکه اتریوم
نوع توکنERC-20
حداقل مقدار خرید100 توکن
نحوه خریدتتر، اتریوم

ارز دیجیتال لانچ‌پد XYZ

ارز دیجیتال لانچ‌پد XYZ دیگر ارز دیجیتال ارزشمند و جزو بهترین ارزهای زیر یک دلار برای سرمایه‌گذاری است. این ارز دیجیتال که قابلیت دسترسی به وب ۳ با تعریف مجدد رمزنگاری را دارد، می‌تواند سودآوری مناسبی را به سرمایه‌گذار، ارائه کند.

بلاکچین این ارز دیجیتال دارای هدف بزرگ، ساده‌سازی Web3 است. این پلتفرم می‌تواند به کاربران کمک کند در پروژه Web3 گام بردارند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

لانچ‌پد سعی دارد علاوه بر امکان مبادله NFT در بازارهای مختلف، امکان تجزیه و تحلیل توکن‌های کاربردی را نیز به کاربران خود ارائه دهد. همچنین کاربران این توکن می‌توانند با بازی، درآمدزایی کنند و دارایی‌های خود را افزایش دهند.

لانچ‌پد XYZ از زمان پیش‌فروش تاکنون، در حدود یک میلیون دلار درآمد کسب کرده‌است.

هارد کپ ( حداکثر سرمایه دریافتی )$12,500,000
تاریخ پیش‌فروشآوریل ۲۰۲۳
نحوه خریدتتر، اتریوم
بلاکچینپالیگان

ارز دیجیتال yPredict

ارز دیجیتال yPredict که از جمله ارزهای دیجیتال موجود برای پیش‌بینی حرکات بازار‌های مالی است. پلتفرم این ارز دیجیتال برای پیش‌بینی‌های مالی ایجاد شده‌است. همچنین اکوسیستم این پلتفرم براساس یادگیری ماشین و دانش داده‌ها، بنیان نهاده شده‌است.

این موضوع باعث می‌شود معامله‌گران و افراد حاضر در بازارهای مالی بتوانند در سرمایه‌گذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌های خود، آگاهانه اقدام کنند.

توسعه‌دهندگان می‌توانند مدل‌های پیش‌بینی گوناگونی داشته‌باشند و آن‌ها را به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، معامله‌گران می‌توانند پیش‌بینی‌های قابل‌اعتمادی به‌دست بیاورند و از آن‌ها در معاملات خود، استفاده کنند. کاربران و مالکان این توکن می‌توانند از طریق استیکینگ نیز درآمدزایی کنند.

هارد کپ ( حداکثر سرمایه دریافتی )$6,507,511
تاریخ پیش‌فروشفوریه ۲۰۲۳
نحوه خریدتتر، اتریوم، بایننس، متیک، کارت بانکی
بلاکچینپالیگان
حداقل سرمایه‌گذاری200 $YPRED

ارز دیجیتال Chimpzee

ارز دیجیتال Chimpzee نیز که در رده بهترین ارزهای زیر یک دلار است، دارای اهدف چند منظوره است و برای محافظت از حیوانات و تغییرات آب و هوایی، به‌وجود آمده‌است. این پلتفرم در گذشته به بنیاد حمایت از فیل‌ها کمک‌های فراوانی کرده‌است. همچنین این پروژه به کاشت بیش از ۱۲۰۰ درخت کمک کرده‌است.

در این اکوسیستم، سرمایه‌گذاران می‌توانند NFTهای خود را برای کسب APY که معادل بازده سالانه است تا سقف ۲۰ ٪ به اشتراک بگذارند.

همچنین بازیکنان می‌توانند با توکن‌های رایگان و دیگر جوایز، در این اکوسیستم پاداش دریافت کنند. در پیش‌فروش این توکن، قیمت آن در حدود ۰.۰۰۰۶۷ دلار ارزش‌گذاری شده‌است.

نماد توکنCHMPZ
مقدار عرضه200 Billion
عرضه در زمان پیش‌فروش40 Billion
شبکهاتریوم (ERC20)
نحوه خریداتریوم، تتر، کارت بانکی

ارز دیجیتال DeeLance

ارز دیجیتال DeeLance با نماد DLANCE در زمینه وب ۳ و حیطه فریلنسینگ فعالیت می‌کند. هدف اصلی این توکن و پلتفرم، ایجاد شفافیت و به حداقل رساندن هزینه‌ها برای فریلنسرها و مشتریانشان است.

در مرحله پیش‌فروش این ارز دیجیتال، قیمت آن در حدود ۰.۰۴۳ دلار بوده‌ است. در طول مرحله پیش‌فروش، ارزش این توکن افزایش یافته و به ۰.۰۵۷ دلار رسید.

این پلتفرم با ایجاد یک متاورس پیشگام، ارتباطات یکپارچه‌ای بین استخدام‌کنندگان و فریلنسرها ایجاد کرده‌است. این شبکه به سرعت در حال گسترش در بازار ارز دیجیتال است.

پلتفرم DeeLance دارای کارمزد ۲ ٪ برای مشتریان و ۱۰ ٪ برای فریلنسرها است. این موضوع باعث می‌شود هزینه‌ها به صورت قابل توجهی کاهش پیدا کنند.

هارد کپ ( حداکثر سرمایه دریافتی )$6,800,000
تعداد توکن1.000.000.000
توکن‌های موجود در پیش‌فروش300.000.000
بلاکچینشبکه اتریوم
نوع توکنERC-20
حداقل مقدار خرید10 دلار
نحوه خریدتتر، اتریوم، کارت بانکی

توکن eTukTuk

توکن eTukTuk که ویژگی اصلی آن، کمک به کاهش آلودگی هوا است، باعث ایجاد ویژگی‌های متمایز برای سهامداران خود می‌شود.

یکی از بهترین ارزهای زیر یک دلار بازار، توکن TUK است که یک پروژه منحصربه‌فرد در زمینه خودروهای رمزنگاری‌شده در زنجیره هوشمند بایننس است. هدف اصلی پروژه eTukTuk، این است که ایستگاه‌های شارژ EV را به صورت مقرون به‌صرفه و راحت در کشورهای مختلف جهان، در دسترس قرار دهد.

پلتفرم eTukTuk قصد دارد استفاده از خودروهای بدون آلایندگی تحت عنوان ZEV را نسبت به خودروهای آلوده‌کننده تحت عنوان ICE گسترش دهد. به همین منظور، این پلتفرم در تلاش است کاربران راننده با نصب eTukTuk بتوانند مزایای جذابی را دریافت کنند.

با افزایش تعداد ایستگاه‌های شارژ، این پروژه امیدوار است در آینده درآمد آن نیز افزایش پیدا کند. بسته به تعداد ایستگاه‌ها و میزان کاربرانی که توکن TUK را خریداری می‌کنند، بازدهی افزایش پیدا می‌کند.

انتظار می‌رود به‌زودی پیش‌فروش توکن TUK انجام شود. در مدت زمان پیش‌فروش، انتظار می‌رود ۱۲.۵ ٪ از ۲ میلیارد عرضه کامل این توکن، ارائه شود.

توکن BTC20

توکن BTC20 که نوعی بازآفرینی بیت کوین با کارایی اتریوم است. در این پروژه، تضمین پاداش‌های مستمر و سودمند ارائه شده‌است و انتظار می‌رود سرمایه‌گذاری بر روی این ارز کمتر از یک دلار، جذاب و سودمند باشد.

این پروژه دارای ۲۱ میلیون توکن در گردش است که میزان عرضه آن، مشابه با بیت کوین است. با توجه به وایت‌ پیپر این پروژه، باید شاهد دو مرحله از پیش‌فروش در آینده باشیم. همچنین با استفاده از BTC20 می‌توانید فرآیند استیکینگ را انجام دهید.

هارد کپ ( حداکثر سرمایه دریافتی )$6,050,000
تعداد توکن21.000.000
توکن‌های موجود در پیش‌فروش6.050.000
بلاکچینشبکه اتریوم
نوع توکنERC-20
حداقل مقدار خریدنامشخص
نحوه خریدتتر، اتریوم، بایننس، کارت بانکی

 ارز شیبا

ارز شیبا، از جمله معروف‌ترین ارزهای موجود در لیست کنونی است. شیبا، یکی از بهترین ارزهای زیر یک دلار بازار ارز دیجیتال است که برای طرفداران میم کوین‌ها، جذاب است.

از زمان آگوست ۲۰۲۰ که شیبا منتشر شد تاکنون، شاهد رشد و حمایت فوق‌العاده‌ای از این ارز دیجیتال بوده‌ایم. تعدادی از سرمایه‌گذاران ارز شیبا را به دلیل هزینه‌کم، نقدینگی بالا و ساده‌بودن، آن را برای سرمایه‌گذاری مناسب می‌دانند.

در هنگام نگارش این مقاله، هیجان زیادی در رابطه با انتشار لایه ۲ بلاکچین Shibarium وجود دارد. در این رابطه، عنوان می‌شود که این لایه جدید، هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و سرعت معاملات را نیز به شکل مناسب‌تری افزایش می‌دهد.

ارز کاردانو (Cardano)

ارز کاردانو (Cardano) با نماد ADA دیگر ارز نام‌آشنای فهرست است که در زمینه تراکنش‌های سریع فعالیت می‌کند. البته قابل ذکر است که این ارز مدت‌های زیادی است که در فهرست بهترین ارزهای زیر یک دلار وجود دارد. شبکه ADA بسیار مقیاس‌پذیر، سریع و با محیط زیست سازگار است و این موضوع آن را بسیار متمایزتر از سایر ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد.

در رابطه با ارز کاردانو، باید عنوان کرد که بسیاری از افراد منتظر بروزرسانی Cardano – SECP هستند. همچنین باید عنوان کرد که هدف اصلی این پروژه، این است که dApp بلاکچین را توسعه دهد و یک پلتفرم پویا و کامل را ایجاد کند.

 ارز ترون (Tron)

ارز دیجیتال دوازدهم در لیست بهترین ارزهای زیر یک دلار، مربوط به ارز محبوب ترون (Tron) با نماد TRX است. این ارز که در زمینه پردازش تراکنش‌های ایمن جهانی کاربرد دارد، بسیار مطمئن و قابل‌اعتماد است.

پروژه ترون از نظر توسعه‌دهندگان، منحصر به فرد و ایده‌آل است. به عنوان مثال در این شبکه، امکان استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی سطح‌بالا برای انواع قراردادهای هوشمند وجود دارد. هدف اصلی توسعه‌دهندگان این پلتفرم، این است که بتوانند معماری نرم‌افزار متن باز را برای ترون بسازند.

ارز دیجیتال VeChain

ارز دیجیتال VeChain با نماد VET دیگر ارز موجود در لیست است. این پلتفرم بر اساس توسعه راه‌حل‌های تجاری با سیستم مدیریت تأمین اینترنت اشیا ایجاد شده‌است.

وی‌چین یک بلاکچین ایمن و قابل‌اعتماد است که بر روی یک بازار تخصصی متمرکز است. این بازار شامل ابزارهایی است که برای مدیریت زنجیره تأمین بلاکچین به کار می‌رود. این پروژه، توانسته است دامنه خود را بر روی یک شبکه قدرتمند لایه یک، گسترش دهد.

انتظار می‌رود ارزش این پروژه تا سال ۲۰۲۶، بالغ بر ۳ میلیارد دلار شود. بنابراین شبکه وی‌چین نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند و باید راه‌حل‌های مناسب و نوآورانه‌ای را درباره زنجیره تأمین به صورت شفاف، بیان کند.

ریپل (XRP)

ریپل، از ارزهای سرشناس بازار کریپتوکارنسی است که دارای یک شبکه پرداخت دیجیتال با هزینه کارمزد اندک و موارد استفاده زیاد است.

جالب است بدانید بسیاری از موسسات مالی از فناوری ریپل برای خدمات خود استفاده می‌کنند. اصلی‌ترین ویژگی ریپل، این است که می‌تواند هزینه‌های تراکنش را تا حد زیادی کاهش و زمان پردازش را افزایش دهد. همچنین بانک‌ها نیز می‌توانند از RippleNet جهت انجام تراکنش‌های مرزی سریع و ارزان استفاده کنند. به نوعی می‌توان ریپل را با سوئیفت که سیستم پرداخت جهانی است، مقایسه کرد.

چیلیز (CHZ)

چیلیز، آخرین ارز دیجیتال موجود در لیست است. پروژه‌ای که این ارز دیجیتال دارد با سایر موارد موجود در لیست، کمی متفاوت است. این شرکت مبتنی بر فین‌تک ورزشی و سرگرمی است و به طرفداران خود این اجازه را می‌دهد که توکن‌های مورد علاقه باشگاه‌های خود را خریداری و آن‌ها را نگه‌دارند.

پلتفرم چیلیز با برخی از بزرگترین باشگاه‌های فوتبال از جمله بارسلونا، آرسنال، یوونتوس و منچستر سیتی همکاری می‌کند.

بهترین ارزهای زیر یک دلار برای سرمایه‌گذاری مناسب هستند؟

برای پاسخ به این سوال، باید دو پارامتر مهم را بررسی کنیم:

  • نخستین پارامتر، متنوع‌سازی با هزینه‌کم است. سرمایه‌گذاران زیادی وجود دارند که ترجیح می‌دهند ارزهای کمتر از یک دلار را خریداری نمایند.
  • پارامتر دوم، پتانسیل رشد است. با اینکه سرمایه‌گذاری در این دسته از ارزهای دیجیتال خطرناک است اما تاریخ همواره نشان داده‌است که ارزهای کمتر از یک دلار، بسیار سودآور و مناسب هستند.

سخن اینوکس با شما

همانطور که مطالعه کردید، در این مقاله به بررسی بهترین ارزهای زیر یک دلار پرداختیم. در پایان امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده‌باشید و مطالب مفید و ارزنده‌ای را دریافت کرده‌باشید.

منبع
techopedia

محمدجواد بختیاری

علاقه‌مند به دنیای دیجیتال، مباحث مالی و سرمایه‌گذاری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا