اخبار

بهترین سبد سرمایه‌گذاری از نظر بنیان‌گذار گلکسی: بیت‌کوین بخریم یا طلا؟

به آسانی هر ارزی را معامله کنید

در طی مصاحبه اخیر مایک نووگراتز بنیان‌گذار شرکت گلکسی دیجیتال(Galaxy Digital) با بلومبرگ ولث، به موضوعاتی از سرمایه‌گذاری گرفته تا پروژه ریپل و لری‌فینک، مدیر عامل بلک راک پرداخت. مایک نووگراتز به سرمایه‌گذاران جوان و پرریسک، پیشنهاد سرمایه‌گذاری بر روی سهام شرکت علی بابا، نقره، طلا، بیت کوین و اتریوم را داده است.

من اگر سرمایه‌گذار جوانی بودم و ریسک‌پذیری بالایی داشتم، سهام علی بابا را می‌خریدم. همچنین بر روی نقره، طلا، بیت‌کوین و اتریوم سرمایه‌گذاری می‌کردم. این سبد سرمایه‌گذاری ایده‌آل من است.

مایک نووگراتز بنیان‌گذار شرکت گلکسی دیجیتال

آن دسته از افرادی که تحمل ریسک کمتری را دارند، بهتر است 30 درصد از پرتفوی خود را به این سبد اختصاص دهند و 70 درصد باقیمانده را به اوراق قرضه و صندوق‌های سرمایه‌گذاری شاخص اختصاص دهند.

به علاوه موضع صعودی نووگراتز نسبت به بیت‌کوین از ثبت درخواست شرکت بلک‌راک برای راه‌اندازی یک ETF اسپات بیت‌کوین در ماه ژوئن، مشخص است. به نظر وی، این اپلیکیشن بزرگ‌ترین راهکار برای توسعه بیت‌کوین در سال 2023 است.

به گفته نووگوارتز، فشار بلک راک به بیت‌کوین بخشی از چرخه پذیرش است که می‌تواند قیمت بیت‌کوین را به بالاترین حد خود برساند، به خصوص اگر فدرال رزرو شروع به کاهش نرخ بهره کند.

همچنین نووگراتز در مورد تصمیم اخیر در مورد ریپل در مقابل کمیسیون بورس و اوراق بهادار، اشاره کرد که در آن پیروزی ریپل، اتفاق مهمی برای صنعت کریپتو محسوب می‌شود، چرا که ثابت می‌کند که قوانین این صنعت هنوز مشخص نیست.

میترا ابراهیمیان

کارشناس محتوا با 6 سال سابقه کار. از طریق نوشتن محتواهای خلاقانه و جذاب، بر آنم تا به کسب‌وکارها کمک کنم تا به مخاطبان خود، رسانه‌های دیجیتالی جذاب و ارزشمند ارائه دهند. با توجه به تجربه‌ها و مهارت‌هایی که در اختیار دارم، هدفم ارائه محتواهایی است که اطلاعات ارزشمندی را به خوانندگان ارائه دهد و باعث ایجاد ارتباط معنادار بین مخاطبان و برند باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا