اخباراخبار بیت کوین

دلیل رشد ناگهانی بیت کوین به 28هزار دلار چه بود؟

قیمت بیت‌کوین عصر روز 7 شهریور با افزایش 5 درصدی، روند صعودی خود را پس از روزها شروع کرد و به بیش از 27 هزار دلار رسید. دلیل این افزایش قیمت پیروزی شرکت سرمایه‌گذاری Grayscale در دادگاه مقابل کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) بود.

پیروزی گری‌اسکیل در برابر sec

قیمت بیت‌کوین در عصر سه‌شنبه پس از اینکه قاضی نئومی رائو، دستور SEC مبنی بر رد ETF را به دلیل اتهام «تقلب» لغو کرد، افزایش یافت. این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که این شرکت در 30 ژوئن 2022، SEC را به دادگاه تجدیدنظر برد تا در مورد سالم بودن معاملات آتی بیت‌کوین دفاعیاتی را بیان کند.

قاضی رائو بیان کرد: «بر اساس نظر دادگاه، دادخواست تجدیدنظر Grayscale پذیرفته می‌شود و دستور کمیسیون لغو می‌شود.» این‌ رای باعث تقویت ETF Grayscale شده است. این تخفیف به بالاترین حد خود در سال 2023 زیر 25 درصد نزدیک می‌شود.

در حالی که قیمت بیت‌کوین رشد صعودی را نشان می‌دهد، شاخص ترس و طمع بیت کوین نشانگر این است که بازار همچنان ترسناک بوده به‌طوریکه بیش از ۱۳ واحد نسبت به ماه قبل کاهش یافته است.

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا