تحلیل و سرمایه گذاری

آینده ارز SRM: پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سروم در سال های 2024 تا 2030

دلایل زیادی برای ایجاد یک ارز دیجیتال وجود دارد؛ برخی از کارآفرینان به دنبال ثروتمند شدن از طریق فروش کوین به سرمایه‌گذاران هستند. برخی دیگر برای افزودن یک اقتصاد دیجیتال به عملیات تجاری شرکت خود، یک ارز دیجیتال راه‌اندازی می‌کنند. حتی برخی از سکه‌های دیجیتالی، به‌عنوان شوخی راه‌اندازی شده‌اند.

Serum  بخشی از یک تلاش جدی برای تغییر جهان با ساده‌سازی نحوه تجارت و خرج‌کردن ارزهای دیجیتال است. این ارز دیجیتال بخشی از یک پروژه بلندپروازانه و آرمان‌گرایانه است که توسط یکی از جوان‌ترین میلیاردرهای دنیای ارزهای دیجیتال رهبری می‌شود. در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال اینوکس، آینده ارز SRM و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سروم در سال های 2024 تا 2030 را به طور کامل با شما بررسی خواهیم کرد.

معرفی کلی ارز دیجیتال سروم (SRM)

در بررسی آینده ارز SRM بد نیست به این موضوع نیز اشاره کنیم که سروم از موتور تطبیق سفارشی خود برای ارائه سرعت معاملات بالا استفاده می‌کند. همچنین این پروژه کارمزدهای معاملاتی بسیار پایینی را ارائه می‌دهد که آن را برای معامله‌گران خرد و کلان جذاب می‌کند. توکن SRM که توکن بومی صرافی سروم است برای موارد زیر استفاده می‌شود:

  • پرداخت کارمزد معاملات: کاربران می‌توانند از SRM برای پرداخت کارمزد معاملات در سروم استفاده کنند.
  • شرکت در حاکمیت: دارندگان SRM می‌توانند در مورد آینده ارز SRM رأی دهند و در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت کنند.
  • انگیزه دادن به تأمین‌کنندگان نقدینگی: تأمین‌کنندگان نقدینگی که SRM را در استخرهای نقدینگی سروم قفل می‌کنند، پاداش دریافت خواهند کرد.

باید اضافه کرد که سروم برای مقیاس‌پذیری با حجم بالای معاملات طراحی شده است و از قراردادهای هوشمند امن برای محافظت از دارایی‌های کاربران استفاده می‌کند.

نام پروژهارز دیجیتال سروم (Serum)
نماد اختصاری ارز دیجیتالSRM
ارزش بازار16,058,877
عرضه در گردش263,244,669 SRM
عرضه کل1,092,844,982 SRM
اطلاعات کلی پروژه ارز دیجیتال سروم (Serum)

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال سروم

Serum در حال حاضر (۵ مارس ۲۰۲۴) در رتبه ۶۶۲ بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد. بالاترین قیمت تاریخی (ATH) آن ۱۳.۷۲ دلار در ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۱ بود، درحالی‌که قیمت فعلی آن تنها ۰.۰۴۷۵۷ دلار است که ۹۹.۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد. آیا SRM جذابیت خود را از دست داده است؟ آیا آینده ارز SRM بهبود خواهد یافت؟ پاسخ این سؤالات و سایر سؤالات مرتبط را می‌توان در پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سروم که در ادامه به آن خواهیم پرداخت می‌یابید.

  • بر اساس پیش بینی قیمت ارز Serum برای سال ۲۰۲۴، انتظار می‌رود توکن SRM تا پایان امسال به ۰.۰۸۹۳ دلار برسد.
  • طبق پیش بینی قیمت ارز دیجیتال SRM برای سال ۲۰۲۵، انتظار می‌رود این ارز دیجیتال حداقل و حداکثر قیمتی در حدود ۰.۱۲۴ دلار و ۰.۱۷۹ دلار داشته باشد.
  • با توجه به پیش بینی قیمت Serum برای سال ۲۰۳۰، حداکثر قیمت این ارز ۰.۶۰۴ دلار و حداقل قیمت آن حدود ۰.۴۲۰ دلار خواهد بود.
تاریخچه قیمت ارز سروم
تاریخچه قیمت ارز سروم طی یک ماه اخیر

آینده ارز SRM در سال های ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۰

تقاضا برای ارزهای دیجیتال به‌شدت به نشانه‌های جهانی و اخباری که از گوشه‌وکنار جهان منتشر می‌شود بستگی دارد. فناوری مدرن و جذاب در صنعت کریپتو توجه بیشتری از عموم مردم را به خود جلب می‌کند و شرکت‌های مادر در این صنعت با یکدیگر رقابت جدی‌تری دارند.

اگرچه موقعیت حاکم بر جهان کمی بحث‌برانگیز است، اما علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال همچنان نسبت به پذیرش عمومی آینده ارزهای دیجیتال اطمینان دارند. در ادامه این مقاله سعی داریم تا آینده ارز SRM در سال های ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۰ را بر اساس تحلیل سایت cryptonewsz به طور کامل بررسی نماییم.

حداقل قیمتمیانگین قیمتحداکثر قیمتسال
0.03940.064350.08932024
۰.۱۲۴۰.۱۵۱۰.۱۷۹2025
0.1590.1940.2292026
0.1960.2390.2822027
0.2540.3100.3652028
0.3230.3940.4652029
0.4200.5120.6042030
آینده ارز SRM در سال های ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۰

پیش بینی قیمت رمزارز SRM در سال 2024

بر اساس پیش‌بینی های انجام شده، میانگین قیمت ارز دیجیتال سروم در سال 2024، می‌تواند حدود 0.06435 دلار باشد. همچنین تحلیل‌گران بیان داشته‌اند که این ارز دیجیتال پتانسیل رسیدن به حداکثر قیمت 0.0893 دلار را دارد. حداقل قیمت در نظر گرفته شده برای این ارز دیجیتال نیز، 0.0394 دلار است.

حداقل قیمتمیانگین قیمتحداکثر قیمتسال
0.03940.064350.08932024
پیش بینی قیمت رمزارز SRM در سال 2024

پیش بینی آینده ارز SRM در سال ۲۰۲۵

بر اساس پیش بینی قیمت ارز SRM برای سال ۲۰۲۵، انتظار می‌رود این ارز دیجیتال حداقل و حداکثر قیمتی در حدود ۰.۱۲۴ دلار و ۰.۱۷۹ دلار داشته باشد. در مقابل، میانگین قیمت ممکن است ۰.۱۵۱ دلار باشد.

حداقل قیمتمیانگین قیمتحداکثر قیمتسال
۰.۱۲۴۰.۱۵۱۰.۱۷۹2025
پیش بینی آینده ارز SRM در سال ۲۰۲۵

آینده ارز SRM در سال ۲۰۲۶

بر اساس پیش بینی تحلیل‌گران از قیمت SRM که بر اساس داده‌های گذشته انجام شده است، انتظار می‌رود این رمزارز به حداقل قیمت ۰.۱۵۹ دلار برسد. قیمت سروم می‌تواند به حداکثر ۰.۲۲۹ دلار برسد و میانگین قیمت معاملات آن ۰.۱۹۴ دلار باشد.

حداقل قیمتمیانگین قیمتحداکثر قیمتسال
0.1590.1940.2292026
آینده ارز SRM در سال ۲۰۲۶

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سروم در سال ۲۰۲۷

بر اساس پیش بینی قیمتی، این توکن ممکن است تا پایان سال به ارزش متوسط ۰.۲۳۹ دلار و حداکثر ۰.۲۸۲ دلار برسد – به‌استثنای اصلاحات جزئی. همچنین، حداقل قیمت پیش بینی شده برای این سال ۰.۱۹۶ دلار است.

حداقل قیمتمیانگین قیمتحداکثر قیمتسال
0.1960.2390.2822027
پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سروم در سال ۲۰۲۷

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال SRM در سال ۲۰۲۸

بر اساس تحلیل تکنیکال و پیش بینی قیمت SRM ، این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۸ ممکن است به طور متوسط ۰.۳۱۰ دلار با روند صعودی ملایم معامله شود. انتظار می‌رود حداقل قیمت بالقوه سروم ۰.۲۵۴ دلار و حداکثر قیمت بالقوه آن ۰.۳۶۵ دلار باشد.

حداقل قیمتمیانگین قیمتحداکثر قیمتسال
0.2540.3100.3652028
پیش بینی قیمت ارز دیجیتال SRM در سال ۲۰۲۸

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سروم در سال ۲۰۲۹

بر اساس پیش بینی قیمتی انجام شده، می‌توان نتیجه گرفت که قیمت این سکه ممکن است به طور متوسط در حدود ۰.۳۹۴ دلار برای سال ۲۰۲۹ معامله شود. در مقابل، پایین‌ترین و بالاترین قیمت توکن SRM برای سال ممکن است به ترتیب ۰.۳۲۳ دلار و ۰.۴۶۵ دلار باشد.

حداقل قیمتمیانگین قیمتحداکثر قیمتسال
0.3230.3940.4652029
پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سروم در سال ۲۰۲۹

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سروم در سال ۲۰۳۰

بر اساس پیش بینی‌هایی صورت‌گرفته درباره آینده SRM ، تا سال ۲۰۳۰، حداکثر قیمت بالقوه این ارز ممکن است به ۰.۶۰۴ دلار برسد. با نگاهی به عملکرد گذشته این توکن، حداقل و میانگین قیمت آن ممکن است به ترتیب در حدود ۰.۴۲۰ دلار و ۰.۵۱۲ دلار باشد.

حداقل قیمتمیانگین قیمتحداکثر قیمتسال
0.4200.5120.6042030
پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سروم در سال ۲۰۳۰

ارز دیجیتال سروم چیست؟

سروم (SRM) یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) است که بر روی بلاکچین سولانا (Solana) ساخته شده و با ویژگی‌های سرعت بالا و هزینه تراکنش پایین شناخته می‌شود. رمزارز سروم با هدف ارائه یک تجربه معاملاتی سریع، کارآمد و مقرون‌به‌صرفه به کاربران خود راه‌اندازی شد. این ارز دیجیتال یک پروژه متن‌باز است که در جولای ۲۰۲۰ راه‌اندازی و توسط سم بنکمن-فرید که یکی از بنیان‌گذاران صرافی شناخته شده FTX است، تأسیس شد.

سم در ابتدا شرکت تحقیقاتی  Alameda Research را به‌عنوان یک شرکت تجارت ارزهای دیجیتال را تأسیس کرد. سپس در سال ۲۰۱۹، صرافی FTX  را تأسیس کرد. پروژه Serum عمدتاً توسط بنیاد Serum و گروهی از متخصصان ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌شود؛ بنابراین Serum Dex  با اتحاد  Alameda Researc،FTX  و بنیاد Solana شکل گرفته است. بااین‌حال، آنها به Serum  کمک می‌کنند تا در ارائه خدمات بهتر عمل کند.

اوردر بوک مرکزی پروژه رمزارز سروم (on-chain central limit order book) به شرکای این اکوسیستم اجازه می‌دهد تا نقدینگی‌ها را به اشتراک بگذارند و ویژگی‌های مبتنی بر این بازار را تقویت کنند. کاربران می‌توانند برنامه‌هایی ایجاد کنند که از نقدینگی پلتفرم و مزایای اکوسیستم آن بهره ببرند. ارز Serum به طور خاص در دارایی‌های توکن SPL تخصص دارد.

ارز دیجیتال سروم از سولانا به دلیل مزایای متعدد آن از جمله سرعت بالا در ثبت تراکنش، کارمزد پایین، توان عملیاتی بالا و امنیت استفاده می‌کند. سولانا از حدود ۵۰ هزار تراکنش در ثانیه با زمان بلوک ۴۰۰ میلی‌ثانیه پشتیبانی می‌کند.

در این مورد بخوانید: آینده ارز سولانا، سریع ترین رمزارز در بازار کریپتوکارنسی

آنالیز فنی و تحلیل تکنیکال ارز سروم

برای بررسی آینده SRM، نیاز به آنالیز و تحلیل وضعیت آن داریم. قیمت SRM امروز (۵ مارس ۲۰۲۴) با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۱,۲۵۱,۹۷۷ دلار، در ۰.۰۴۷۹۱ دلار معامله می‌شود. ارزش کل بازار SRM با عرضه کل ۱,۰۹۲,۸۴۴,۹۸۲ توکن و عرضه در گردش ۲۶۳,۲۴۴,۶۶۹ توکن، ۱۸,۵۰۹,۴۵۴ دلار است. بالاترین قیمتی که سروم در آن معامله شد ۱۳.۷۲ دلار در ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۱ بود و پایین‌ترین قیمت آن ۰.۰۵۲۲ دلار در ژانویه ۲۰۲۴ ثبت شده است.

تحلیل تکنیکال نشان می‌دهد که پس از رسیدن به بالاترین قیمت خود، SRM در یک روند نزولی قرار گرفته است. پس از الگوی دو قله نزولی، نتوانست سطح حمایتی پیدا کند. این موضوع باعث سردرگمی معامله‌گران شده و آن‌ها شروع به فروش Serum کردند که منجر به اصلاح قیمت شد. در ادامه هیچ افزایش قیمت قابل توجهی در قیمت آتی Serum دیده نشد.

آخرین روند صعودی قابل توجه پس از سقوط عظیم در ۷ سپتامبر ۲۰۲۱ رخ داد که یک روز قرمز برای اکثر ارزهای دیجیتال در سطح جهانی بود. در این زمان سروم یک روند صعودی را با افزایش حجم معاملات متوسط آغاز کرد. افزایش قیمت Serum برای ۵ روز با حجم معاملات بسیار زیادی که سود خوبی به سرمایه‌گذاران می‌داد ادامه یافت و به بالاترین قیمت تاریخی خود رسید.

در این مورد بخوانید: چه ارز دیجیتالی بخریم تا در بلند مدت سود کنیم؟ آپدیت 2024

با کاهش آشکار قیمت Serum از ۱۲ دلار به ۰.۰۴۷۹۱ دلار در حال حاضر، سرمایه‌گذاران بیش از ۹۹.۶٪ ضرر کرده‌اند. ابهام سنگین ناشی از این سقوط، هرگز جهت روند را تأیید نکرده است. طبق تحلیل تکنیکال، قیمت Serum  در حال کاهش و احساسات نسبت به این توکن منفی است. بااین‌حال، سرمایه‌گذاران و معامله‌گران می‌توانند در حال حاضر به سرمایه‌گذاری فکر کنند.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سروم

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سروم از نظر کارشناسان

مطالعه بهترین پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاری در جای درست را برای افراد مبتدی آسان می‌کند. با وجود نوسانات شدید بازار ارزهای دیجیتال، انجام محاسبات اولیه برای افزایش و کاهش قیمت در سال‌های آینده قبل از سرمایه‌گذاری، یک کار هوشمندانه محسوب می‌شود.

بیایید ببینیم برخی از سایت‌ها و کارشناسان باتجربه درباره پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سروم و آینده SRM چه می‌گویند!

آینده ارز SRM از نظر کارشناسان Wallet Investor

باتوجه‌به پیش بینی Wallet Investor برای  Serum، انتظار نمی‌رود در آینده ارز SRM  قیمت در بلندمدت افزایش یابد. پیش‌بینی آنها این است که قیمت تا پایان سال ۲۰۲۹ حدود ۰.۰۰۶۷۲ دلار باشد.

Wallet Investor

پیش بینی قیمت Serum توسط تحلیل‌گران  Digital Coin Price

بر اساس پیش بینی قیمت Serum توسط Digital Coin Price، انتظار می‌رود در سال‌های آینده SRM با رشد مستمر همراه باشد. حداکثر قیمت Serum ممکن است در پایان سال ۲۰۲۶ به ۰.۲۵ دلار برسد.

Digital Coin Price

آینده ارز SRM از نظر کارشناسان Price Prediction

باتوجه‌به پیش بینی Price Prediction برای Serum، حداکثر قیمت در ۵ سال آینده ممکن است حدود ۰.۳۶ دلار، حداقل قیمت ممکن است ۰.۳۰ دلار و میانگین قیمت ممکن است ۰.۳۱ دلار باشد.

Price Prediction

پیش بینی قیمت Serum توسط سایت  TechNewsLeader

پیش بینی قیمت Serum توسط TechNewsLeader نشان می‌دهد که قیمت این رمزارز می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۰.۱۰ دلار برسد و میانگین قیمت تا سال ۲۰۲۷ می‌تواند حدود ۰.۳۱ دلار باشد.

TechNewsLeader

خلاصه آینده ارز SRM با اینوکس

در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال اینوکس، پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سروم در سال های 2024  تا 2030 را به طور کامل با شما بررسی کردیم. پروژه SRM فرصتی منحصربه‌فرد برای سرمایه‌گذاری در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که کاملاً از تأثیرات بازیگران کنترل‌کننده بازار ارز دیجیتال جدا شده است. این ارز دیجیتال رشد ثابتی را نشان داده است. آینده ارز SRM  به موفقیت صرافی سروم بستگی دارد. اگر سروم به طور گسترده مورداستفاده قرار گیرد، تقاضا برای SRM  افزایش می‌یابد و قیمت آن نیز بالا می‌رود.

سؤالات متداول

کجا ارز دیجیتال سروم (SRM) را بخریم؟

این توکن را می‌توان از طریق صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال خریداری کرد.

آیا سروم یک سرمایه‌گذاری خوب است؟

بله، بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، ارز SRM می‌تواند یک سرمایه‌گذاری خوب باشد. پیش بینی قیمت آینده سروم برای سال ۲۰۲۵، نشان می‌دهد که قیمت آن حدود ۰.۱۷۹ دلار خواهد بود. در مورد افزایش یا کاهش قیمت ارز دیجیتال سروم، اجماع نظری وجود ندارد؛ بنابراین، قبل از هرگونه تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید.

آینده ارز SRM تا سال ۲۰۳۰ چقدر خواهد بود؟

پیش بینی‌های قیمت آینده SRM، حداکثر قیمت آن را تا پایان سال ۲۰۳۰ حدود ۰.۶۰۴ دلار تخمین می‌زند. حداقل قیمت و قیمت متوسط ​​ممکن است به ترتیب به ۰.۴۲۰ دلار و ۰.۵۱۲ دلار برسد، همان‌طور که در پیش بینی‌های قیمت SRM ذکر شده است.

منبع
cryptonewszcoinmarketcap

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا