بلاکچین

معرفی 7 وبسایت برتر برای فاست اتریوم، دریافت رایگان اتریوم!

به آسانی هر ارزی را معامله کنید

آیا دنبال راهی ساده و راحت برای کسب اتر (ETH) به رایگان می‌گردید؟ بهترین گزینه استفاده از فاست‌های اتریوم است. در این مطلب تعدادی از سایت‌های معروف فاست اتریوم را معرفی خواهیم کرد که برای درآمدزایی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. پس تا انتها همراه ما باشید.

معرفی بهترین فاست‌های اتریوم

ابتدا بهتر است به‌صورت مختصر این اصطلاح را توضیح دهیم. فاست اتریوم پلتفرمی آنلاین است که برای تکمیل کارهای کوچک مختلف یا مشاهده تبلیغات آنلاین، به کاربران خود مقادیر اندکی اتر را پاداش می‌دهد.
فاست‌های کریپتوکارنسی راهی عالی برای شروع یادگیری در مورد ارزهای دیجیتال هستند، بدون این‌که نیاز به هزینه برای خرید آن‌ها باشد.

فاست اتریوم پلتفرمی آنلاین است که برای تکمیل کارهای کوچک مختلف یا مشاهده تبلیغات آنلاین، به کاربران خود مقادیر اندکی اتر را پاداش می‌دهد.

وبسایت Ethereum Faucet

اگر در سایت ethereumfaucet.info، کپچاها را حل کنید، اتر رایگان به شما تعلق خواهد گرفت. ثبت‌نام در این سایت آسان است و تنها باید آدرس کیف پول اتریوم خود را وارد کنید. هر 60 دقیقه یکبار، امکان حل کپچا وجود دارد. به گفته مدیران این سایت پرداخت‌ها به‌صورت منظم و خودکار و از 4 هزار تا 10 میلیون گیوی (gwei) است. گیوی یکی از رایج‌ترین واحدهای اتر است. به عنوان مثلا، به جای این که بگویید گس 0.000000001 اتر هزینه دارد، میتوانید بگویید گس شما 1 گیوی هزینه دارد. علاوه بر مواردی که گفته شد، این سایت یک گزینه برای استخراج اتریوم با مرورگر دارد.

البته باید دقت کنید حداقل موجودی حساب شما در این سایت برای برداشت باید 0.0025 ETH باشد. فاست اتریوم یک گزینه عالی برای کسب رایگان اتر است و در این بین با استفاده از قدرت پردازش کامپیوتر خود می‌توانید درآمدتان را نیز افزایش دهید.

وبسایت Allcoins.pw

وبسایت Allcoins.pw یکی دیگر از بهترین فاست های رایگان اتریوم است و گزینه‌های استخراج و فاست خودکار و بازی‌های مختلفی دارد که می‌توانید انجام دهید. گزینه‌های فاست اتریوم این سایت کاملا رایگان هستند، با این‌حال برای انجام بازی‌ها باید به حساب خود در سایت، ارز دیجیتال واریز کنید.

این سایت از بیش از 29 دارایی دیجیتال از جمله اتریوم پشتیبانی می‌کند و هر 5 دقیقه یکبار، امکان برداشت 7430 گیوی وجود دارد. این سایت اجازه می‌دهد از چندین گزینه برای فاست خودکار و درآمد همزمان از سه کریپتو استفاده کنید.

علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از قابلیت‌های استخراج تحت وب این سایت، ارزهای مختلف را استخراج کنید. پرداخت‌ها می‌توانند به کیف پول اتریوم شخصی شما یا یک میکرو والت فاست هاب (faucethub micro-wallet) واریز شوند.

در ادامه به چند مورد از ویژگی‌های زبانزد این سایت اشاره می‌کنیم:

  • برای برداشت نیازی به حداقل موجودی نیست.
  • دارای خدمات صرافی ارز دیجیتال که می‌توانید داخل خود سایت اتر رایگانی را که به دست آوردید، به ارز دیجیتال دیگری تبدیل کنید.
  • قابلیت گفتگوی زنده
  • دارای بخش پشتیبانی از مشتری
  • تایمر 5 دقیقه‌ای

وبسایت Dutchy CORP

dutchycorp.space/eth یکی دیگر از بهترین فاست‌های اتریوم و رایگان است که اجازه می‌دهد با انجام بازی‌ها و حل کپچاها، اتر رایگان به‌دست آورید. این فاست اتریوم رابط کاربری ساده‌ای دارد و از ارزهای دیجیتال مختلفی پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، این سایت اجازه می‌دهد روزانه تا 40 مرتبه برداشت کنید. زمان استفاده از گزینه فاست خودکار می‌توانید بین 900 تا 1800 گیوی کسب کنید. پرداخت‌های شما به میکرو والت فاست هاب شما واریز خواهد شد.

این سایت همچنین یک سیستم پاداش هفتگی برای فاست‌های مشخص دارد و کاربران با استفاده از قابلیت فاست خودکار می‌توانند چندین فاست را اجرا کرده و به اتریوم برداشت کنند. این نکته جالب را نیز بدانید که Dutchy CORP به شما دسترسی به بهترین ایردراپ‌های بازار را می‌دهد.

قابلیت‌های اضافه این سایت عبارت هستند از:

  • نبود تایمر
  • قابلیت گفتگوی زنده
  • خدمات پشتیبانی از مشتری
  • پشتیبانی از چندین دارایی

اگر دنبال سایتی می‌گردید که اجازه دهد چندین فاست را با استفاده از ارز دیجیتال مشابهی درخواست کنید، Dutchy CORP بهترین گزینه است.

وبسایت Faucet Game

faucetgame.com یکی دیگر از فاست‌های اتریوم است که با انجام بازی‌های تاسی و حل کپچا می‌توانید اتر رایگان به‌دست آورید. هر ده دقیقه می‌توانید تا حداکثر 3104 گیوی درآمد داشته باشید.

این فاست اتریوم یک رابط کاربری ساده دارد و فقط کافی است با آدرس کیف پول اتریوم خود ثبت نام کنید. این سایت هر هفته به 10 کاربر برتر خود یک درصد مشخص از درآمدهای درخواست شده را پرداخت می‌کند.

ویژگی‌های دیگر این سایت به شرح زیر هستند:

  • امکان درخواست برداشت از چندین آدرس اتریوم وجود ندارد.
  • پاداش‌ها هر 15 دقیقه قابل برداشت هستند.
  • پردخت فوری
  • تایمر 10 دقیقه‌ای

وبسایت Fire Faucet

FireFaucet.win یکی از بهترین فاست‌های اتریوم با قابلیت فاست خودکار برای کسب اتر (همچنین بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال) است، البته تا زمانی که امتیازهای درخواست خودکار (ACP) را داشته باشید.

زمانی که در این سایت ثبت‌نام کنید مقداری ACP رایگان به شما داده می‌شود. (ACP توکنی که از آن می‌توانید برای اجرای فاست خودکار استفاده کنید).

فاست طبق یک تایمر خودکار اجرا می‌شود و تا زمانی که ACP شما تمام نشده است، اتریوم کسب خواهید کرد. این تایمر به شما خواهد گفت کاربران چند دقیقه باید صبر کنند. برای به‌دست آوردن ACP می‌توانید به منوی تصویر زیر در سایت بروید.

شما می‌توانید از طریق مشاهده تبلیغات PTC، کلیک روی لینک‌های کوتاه و وظایف دیگر ACP خود را افزایش دهید. بهترین راه تبلیغات PTC است. همچنین روزانه با کلیک روی جعبه هدیه می‌توانید مقداری ACP پاداش بگیرید.

PTC یا کسب درآمد به ازای کلیک، یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین روش‌های کسب درآمد در فضای مجازی است. برخی از سایت‌ها، این تبلیغات را ارائه می‌دهند و کاربران با کلیک بر روی آن‌ها و صبر کردن به مدت زمان مشخصی، مبلغی را دریافت می‌کنند.

برای برداشت مستقیم اتریوم به کیف پول خود باید حداقل 24 دلار داشته باشید اگر بخواهید آن را به Faucetpay.io انتقال دهید، حداقل موجودی‌تان باید 3 دلار باشد. البته در FaucetPay برای برداشت ارز دیجیتال خود نیاز به پرداخت کارمزد دارید.

در این مورد بخوانید : معرفی بهترین کیف پول های اتریوم

وبسایت Free-Ethereum.io

Free-Ethereum.io منحصرا یک فاست اتریوم است و البته اسم آن باید این موضوع را به‌خوبی نشان دهد. این سایت چندین روش برای کسب اتر دارد و استفاده از روش فاست واقعا رایگان است. هر یک ساعت یکبار می‌توانید یک کپچا را حل کنید و اتر به‌دست آورید.

اگر می‌خواهید شانس بیشتری برای افزایش موجودی خود داشته باشید، می‌توانید بازی زیاد/ کم این سایت را انجام دهید. اگر اترهای خود را در این سایت نگه دارید، Free-Ethereum.io به شما 8 درصد سود می‌دهد. البته برای استفاده از این سود باید حداقل موجودی شما 0.01 اتر باشد.

امکان برداشت مستقیم به کیف پول اتریوم شما وجود دارد و حداقل مقدار آن 0.00300000 ETH است. گرچه دقت کنید کارمزد شبکه .001 ETH خواهد بود.

وبسایت Faucet Crypto

FaucetCrypto.com همچنان یکی از بهترین فاست‌های اتریوم است. این سایت یک فاست چند کوینی دارد و به کاربران خود با اتریوم، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال پاداش می‌دهد. البته کاربران باید کارهایی مانند کلیک روی لینک‌های کوتاه، مشاهده تبلیغات PTC و موارد دیگر را انجام دهند.

برای شروع فعالیت در این سایت در سایدبار سمت چپ سایت روی «Ready to Claim» کلیک کنید تا وارد صفحه فاست شوید. نیازی به تکمیل کپچا نیست، فقط 10 ثانیه صبر کرده و روی دکمه Next کلیک کنید. بین درخواست‌های پاداش‌ها باید 40 دقیقه فاصله باشد.

مقدار پاداش درخواستی با افزایش سطح شما، زیاد می‌شود. هر زمان که وارد صفحه فاست اتریوم می‌شوید، باید پاداش روزانه خود را نیز درخواست کنید.

برای برداشت موجودی خود به اتریوم، در سایدبار سمت چپ روی گزینه «Withdraw» کلیک کرده و اتریوم را از بین ارزهای دیجیتال موجود انتخاب کنید. تنها گزینه برداشت اتریوم در این پلتفرم به FaucetPay.io است.

در این مورد بخوانید: صفر تا صد ساخت کیف پول اتریوم با متامسک + آموزش تصویری

سخن نهایی، بهترین فاست های اتریوم

فاست‌های اتریوم که در بالا ذکر کردیم تا حد زیادی برای درآمدزایی به نشان دادن تبلیغات به کاربران وابسته هستند. بنابراین برای استفاده از آن‌ها باید هر نوع افزونه مسدودکننده تبلیغات را غیرفعال کنید.

هچنین باید بگوییم استفاده از فاست اتریوم یک روش کاملا ساده برای درآمدزایی از ارزهای دیجیتال است. اما چنین پرداختی‌هایی نسبتا کم هستند و مدتی طول خواهد کشید تا موجودی خود در این سایت‌ها را افزایش دهید.

با وجود این، چنین سایت‌هایی برای افراد مبتدی که دوست دارند اصول ابتدایی کار ارزهای دیجیتال را متوجه شوند و یک کیف پول اتریوم بسازند، مناسب هستند.

منبع
bitcoinafricajuanalvzz

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا