کیف پولمتاورس

بهترین کیف پول های متاورس: 5 کیف پول متاورس برتر در 2023

متاورس، جهانی مجازی است که در آن کاربران با استفاده از آواتارهای دیجیتالی می‌توانند به ماجراجویی بپردازند و محبوبیت آن روزبه‌روز بیشتر می‌شود. برای آن‌که بتوانید وارد دنیای متاورس شوید، به بهترین کیف پول های متاورس نیاز دارید. کیف پول متاورس کمک می‌کند روی دارایی‌هایی که در یک پلتفرم متاورس مالک آن‌ها می‌شوید، آن‌ها را ایجاد و ترید می‌کنید، کنترل داشته باشید. از بهترین کیف پول های متاورس می‌توان به متامسک، آلفا، کوین بیس و… نام برد.

در ادامه بهترین کیف پول‌های متاورسی را معرفی خواهیم کرد. پس تا انتها همراه ما باشید.

لزوم استفاده از کیف پول متاورس

برای آن‌که بدانید چرا باید از کیف پول متاورس استفاده کنید، به آمار زیر دقت کنید:

  • بخش Reality Labs شرکت متا (فیسبوک سابق) 10 میلیارد دلار در متاورس سرمایه‌گذاری کرده است.
  • تخمین‌ها نشان می‌دهد بازار متاورس تا سال 2024 به تقریبا 800 میلیارد دلار خواهد رسید.
  • براساس گزارش شرکت گری‌اسکیل، متاورس این پتانسیل را دارد که از نظر درآمد سالیانه به 1 تریلیون دلار برسد.

بنابراین آمار از آینده جالب متاورس خبر می‌دهند و برای سهیم بودن در این دنیا باید از بین بهترین کیف پول های متاورس انتخاب کنید. برای دسترسی به این دنیای مجازی می‌توانید از ابزارهایی مانند هدست واقعیت مجازی استفاده کنید. اما برای انجام تراکنش‌ها در متاورس به کیف پول متاورس نیاز دارید.

از کیف پول متاورس می‌توانید برای خرید توکن‌های متاورس یا NFTهای داخل بازی استفاده کنید. بهترین کیف پول‌های متاورس را در ادامه توضیح خواهیم داد.

ویژگی‌های مورد نیاز یک کیف پول متاورس
ویژگی‌های مورد نیاز یک کیف پول متاورس

کیف پول متامسک، معروف‌ترین کیف پول متاورس

متامسک (Metamask) اولین انتخاب به‌عنوان کیف پول متاورس است. یکی از بهترین ویژگی‌های آن، دسترسی به این کیف پول از طریق افزونه مخصوص مرورگر است. به کمک این افزونه با چند کلیک می‌توانید به چندین بازار NFT دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این، متامسک در بین بهترین کیف پول های متاورس، محبوب‌ترین است و کاربران با استفاده از آن می‌توانند برای نگهداری NFTهای خود، چندین آدرس را پیکربندی کنند.

کیف پول متامسک با استفاده از مرورگر داخل موبایل یا مرورگر سازگار، ارتباط امنی را با اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (در این اپلیکیشن‌ها، تراکنش‌ها فقط بین دو کاربر انجام می‌شود و شخص ثالث، بر آن‌ها نظارت ندارد) برقرار می‌کند. مزیت این کیف پول بررسی اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز روی پلتفرم‌های مبتنی بر اتریوم بدون اجرای نود کامل اتریوم، کلاینت یا سایر اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز است.

در رابطه با این مطلب بخوانید: صفر تا صد ساخت کیف پول اتریوم با متامسک

کیف پول کوین بیس، محبوب نگهدارندگان ارزهای دیجیتال

کوین بیس (Coinbase) انتخاب محبوب بسیاری از هولدرهای ارزهای دیجیتال است. علاوه بر این، این کیف پول امکان نگهداری توکن‌های متاورس و NFTها را نیز فراهم کرده است. کاربران در محیط ساده این کیف پول به‌راحتی می‌توانند روی دارایی‌های دیجیتال خود کنترل داشته باشند.

با استفاده ازCoinbase Wallet به‌راحتی می‌توانید توکن‌های خود را بدون حتی یک آدرس عمومی، انتقال دهید. با نصب این کیف پول متاورس، از امنیت دارایی‌های خود مطمئن خواهید بود.

کیف پول انجین (Enjin Wallet)، شرکت پیشرو در ساخت NFT

یکی دیگر از بهترین کیف پول‌های متاورسی، Enjin Wallet است. انجین را در حال حاضر به‌راحتی باید یکی از پیشروترین شرکت‌ها بدانیم که دائما در حال توسعه قلمروی NFTهای داخل بازی است.

انجین ساده‌ترین روش برای جمع‌آ‌وری NFT را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و کاربران از آن برای جمع‌آوری آیتم‌های دیگر داخل بازی نیز می‌توانند استفاده کنند. انجین بازار خود را دارد و کاربران با استفاده از توکن آن به اسم ENJ می‌توانند دارایی‌های دیجیتالشان را معامله کند.

از دیگر مزایای این کیف پول باید به رابط کاربری ساده و با طراحی عالی، دسترسی ساده به پروژه‌های متاورس و DeFi و قابلیت‌هایی با استفاده آسان، نام ببریم.

کیف پول مث ( Math Wallet)، یکی از مشهورترین کیف پول های متاورس

قرارگیری نام Math wallet در بین بهترین کیف پول‌های متاورسی نباید جای تعجب داشته باشد. Math wallet در واقع یکی از مشهورترین کیف پول‌های متاورسی است که ادعا می‌کند شباهت‌هایی با متامسک دارد.

Math Wallet از بیش از 65 شبکه بلاک چین عمومی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، محبوبیت آن به‌عنوان یک کیف پول متاورس قابل اعتماد، افزایش یافته است. این کیف پول همچنین با چندین کیف پول سخت‌افزاری می‌تواند ادغام شود.

کاربران آن می‌توانند چندین آدرس را به‌وجود آورند و به کمک مرورگر داخلی dApp (اپلیکیشن غیر متمرکز) کیف پول، به بازارهای NFT دسترسی داشته باشند. همچنین در این کیف پول قابلیت‌هایی برای استیک کردن و ترید کردن وجود دارد.

کیف پول آلفا (Alpha Wallet)، مناسب برای سرمایه‌گذاری در توکن‌های غیرمثلی و متاورس

Alpha Wallet آخرین کیف پول متاورسی معرفی‌شده در این مطلب است. آلفا ولت توانسته است نام خود را به‌عنوان بهترین راه‌حل برای افرادی که دنبال فرصت‌های سرمایه‌گذاری روی توکن‌های اتریوم می‌گردند، مطرح کند.

این کیف پول به مینت NFT و همچنین سرمایه‌گذاری در توکن‌های غیرمثلی و متاورس کمک کرده و مهم‌تر از همه، از بازارهای NFT متعددی مانند OpenSea و ChainZ Arena پشتیبانی می‌کند. با نصب آلفا ولت به‌عنوان یکی دیگر از بهترین کیف پول های متاورسی از مزایای مانند تجربه کاربری ساده و کاربرپسند بهره‌مند خواهید شد.

این کیف پول از توکن‌های مرتبط با قراردادهای هوشمند نیز پشتیبانی می‌کند و امنیت آن با ارائه یک کلید امنیتی 12 کلمه‌ای، مطمئن خواهد بود.

در رابطه با این مطلب بخوانید: معرفی وبسایت‌های معتبر خرید و فروش ان اف تی

سخن نهایی

با توجه به این‌که متاورس مفهومی جدیدی در دنیای فناوری و دیجیتال است، بسیاری از افراد آن را فرصتی عالی برای سرمایه‌گذاری می‌شمارند. برای نگهداری ارزهای متاورسی و پاداش‌هایی که با انجام بازی‌های متاورسی به‌دست خواهید آورد، نیاز به کیف پول مخصوص دارید.

بنابراین در مطلب بالا بهترین کیف پول های متاورسی را معرفی کردیم که بسته به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

کیف پول متاورس چیست؟

کیف پولی است که به کمک آن می‌توانید دارایی‌هایی را که در پلتفرم‌های متاورسی کسب می‌کنید یا به‌وجود می‌آورید، مدیریت کنید.

آیا متاورس کیف پول دارد؟

خود متاورس خیر اما کیف پول‌هایی تحت عنوان کیف پول متاورس به کاربران اجازه می‌دهند دارایی‌های خود در این دنیای دیجیتال را کنترل و مدیریت کنند.

کدام کیف پول از متاورس پشتیبانی می‌کند؟

از بهترین کیف پول‌های متاورسی باید متامسک، آلفا ولت، انجین ولت و کوین بیس ولت را نام ببریم که در این مطلب آن‌ها را کامل معرفی کردیم.

چطور یک کیف پول متاورس درست کنم؟

یک راه ساده برای ساخت کیف پول متاورس استفاده از افزونه متامسک برای مرورگرها است که اجازه می‌دهد با چند کلیک یک کیف پول بسازید.

آیا کیف پول متاورس امن است؟

بهترین کیف پول های متاورسی که در این مطلب معرفی کردیم، امنیت بالایی دارند. با این‌حال زمان استفاده از آن‌ها باید به نکات امنیتی مانند به‌اشتراک نگذاشتن کلید خصوصی خود با سایرین دقت کنید.

منبع
101blockchains

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا