کیف پول

نحوه فروش سیف مون در تراست ولت؛ امن و سریع

کسانی که توکن‌های سیف مون را خریداری کرده‌اند، ممکن است در فروش این توکن‌ها با مشکل مواجه شوند. مشکل اصلی این است که امکان فروش سیف‌مون در همه صرافی‌های ارز دیجیتال وجود ندارد؛ اما چه راه حلی برای این مشکل وجود دارد؟ درک چگونگی فروش این توکن و دریافت ارز فیات ضروری است و همین امر باعث می‌شود تا معامله‌گران به فروش سیف مون در تراست ولت روی بیاورند. در این مقاله از وبسایت «صرافی اینوکس» در مورد نحوه فروش سیف مون در تراست ولت صحبت می‌کنیم.

مختصری درباره ارز سیف مون

سیف مون (SafeMoon) در زنجیره هوشمند بایننس ایجاد شده است. این ارز دیجیتال در مارس 2021 راه اندازی شد و ارزش آن در حاصل حاضر بیش از 3.5 میلیون دلار است. پروتکل سیف مون یک توکن مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که توکنومیک RFI و پروتکل تولید نقدینگی خودکار را ترکیب می‌کند. این پروتکل همچنین در آینده نزدیک قصد دارد یک صرافی NFT، پروژه‌های خیریه و برنامه‌های آموزشی کریپتو را توسعه دهد.

هدف پروژه سیف مون تشویق علاقه‌مندان به کریپتو برای سرمایه گذاری بلندمدت و جلوگیری از فروش آن با دریافت 10 درصد کارمزد به آن‌ها است. کاربران با نگه داشتن توکن‌های سیف مون می‌توانند به لطف استراتژی سوزاندن کوین تا 80 درصد نرخ بهره سالانه (APY) کسب کنند.

نوسانات قیمتی ارز سیف مون بسیار بالاست. به همین دلیل ممکن است معامله‌گران سودهای زیادی را تجربه کنند. با این حال، درک این نکته ضروری است که توکن‌های سیف مون را نمی‌توان مستقیماً از طریق صرافی‌های غیرمتمرکز فروخت.

SafeMoon V2

سیف مون در دسامبر 2021 نسخه دوم توکن خود را به نام SafeMoon V2 (SFM) توسعه داد. این یک نسخه به روز شده از قرارداد سیف مون است و همه دارندگان باید توکن‌های خود را به SFM منتقل کنند، در غیر این صورت ۱۰۰ درصد کارمزد از آن‌ها دریافت می‌شود.

سیف مون یک صرافی غیرمتمرکز به نام SafeMoon Swap راه اندازی کرد تا کاربران بتوانند تنها توکن SFM را خرید و فروش کنند. و استراتژی توکن سوزی باعث شده است تا سیف مون به یک ارز دیجیتال ضد تورم (Deflationary Cryptocurrency) می‌کند که در طول زمان ارزش بیشتری پیدا خواهد کرد.

در این مورد بخوانید: تورم در رمز ارزها به چه معناست؟ معرفی ارزهای تورم زا

مختصری از کیف پول تراست ولت

تراست ولت (Trust Wallet) یک کیف پول غیرقانونی است که کنترل کاملی روی ارزهای دیجیتال و NFT ارائه می‌دهد. تراست ولت همچنین کیف پول رسمی بایننس است که بیش از 65 بلاکچین و بیش از 4.5 میلیون دارایی دیجیتال را پشتیبانی می‌کند. تراست ولت امکان دسترسی به برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) و تعامل با آن‌ها را به شکلی آسان و ایمن فراهم کرده است.

کاربران با تراست ولت می‌توانند ارزهای دیجیتال را خریداری، ارسال، دریافت، استیک، معامله و ذخیره کنند. تراست ولت یک کیف پول داغ است که امکانات گسترده‌ای را برای برای مدیریت دارایی‌ها در هر زمان و هر مکان فراهم می‌کند. در حالی که تراست ولت ویژگی‌هایی زیادی دارد و کاربرپسند است، اما کاربران شاید در صورت به خطر افتادن حسابشان با مشکلاتی مواجه شوند. خدمات مشتری تراست ولت نمی‌تواند کاربران را برای بازیابی کلید خصوصی راهنمایی کند.

فروش سیف مون در تراست ولت در 7 مرحله

سیف مون را به هر ارزی که مد نظرتان باشد می‌توانید تبدیل کنید. در این مقاله مراحل تبدیل و فروش آن به bnb را با هم می‌بینیم، اگرچه مراحل فروش برای هر ارز دیگری به همین شکل است. سیف مون روی بلاکچین بایننس اجرا می‌شود. بنابراین، فروشنده از طریق بلاکچین بایننس می‌تواند به راحتی توکن‌های سیف مون را به bnb تبدیل کند. برای این کار باید مراحل زیر را دنبال کنید:

در تراست ولت حساب کاربری ایجاد کنید

اولین قدم این است که اپلیکیشن تراست ولت را از اپ استور iOS یا فروشگاه گوگل پلی اندروید دانلود کنید. استفاده از برنامه تراست ولت برای فروش سیف مون بسیار ساده‌تر و کاربرپسندتر از افزونه مرورگر است. کاربران پس از دانلود می‌توانند یک کیف پول جدید بسازند و یک عبارت بازیابی 12 کلمه‌ای دریافت کنند. این عبارت بسیار مهم است و باید آن را در جایی بنویسید.

در تراست ولت وارد کیف پول خود شوید

گام بعدی برای فروش سیف مون با تراست ولت شامل دسترسی به کیف پول سیف‌مون است. کاربران برای شروع تراکنش باید آدرس توکن سیف مون را از صفحه اصلی این ارز دیجیتال کپی کنند. قبل از ادامه تراکنش باید مطمئن شوید که پول کافی در حساب خود دارید. این مرحله برای اطمینان از فروش یکپارچه و موفقیت آمیز توکن‌های سیف مون ضروری است.

فروش سیف مون در تراست ولت
فروش سیف مون در تراست ولت

پنکیک سوآپ را در تب Trust Wallet Browser باز کنید

از طریق Trust Wallet DApp به پنکیک سوآپ دسترسی پیدا خواهید کرد. بسته به اهداف معامله خود می‌توانید این پلتفرم یا پلتفرم دیگری را انتخاب کنید. با این حال، پنکیک سوآپ برای تراکنش‌هاش سیف مون انتخاب بهتری است. پس از دسترسی به پنکیک سوآپ با استفاده از تراست ولت خود وارد پلتفرم شوید.

فروش سیف مون در تراست ولت:  پنکیک سوآپ را در تب Trust Wallet Browser باز کنید

توکن‌های سیف مون را با BNB (یا ارز دلخواه ) سوآپ کنید

برای شروع فرآیند مبادله مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به پنکیک سوآپ بروید، تب Trade را از گوشه پایین سمت چپ انتخاب کنید و نماد BNB را در قسمت From انتخاب کنید. این شما را به نوار جستجو می‌برد که در آن می‌توانید سیف مون را تایپ کرده و آن را انتخاب کنید.
  2. در نظر داشته باشید که 10 درصد کارمزد در معامله لحاظ می‌شود.
  3. با شرایط و ضوابط موافقت کنید. مقدار توکن سیف‌مون مورد نظر خود را وارد کرده و روی آیکون آبی رنگ کلیک کنید.

پس از کلیک روی هر دو دکمه Swap و Confirm Swap باید برای تکمیل مرحله نهایی گزینه Send را انتخاب کنید. سپس وضعیت تراکنش شما به Success به‌روز می‌شود. با انجام این مرحله و تعویض سیف‌مون خود با کوین دیگر به راحتی می‌توانید برداشت کنید.

فروش سیف مون در تراست ولت: توکن‌های سیف مون را با BNB (یا ارز دلخواه ) سوآپ کنید

زنجیره هوشمند BNB را به زنجیره بایننس تبدیل کنید

پس از تعویض سیف مون خود با توکن‌های BNB به تراست ولت بروید تا مرحله بعدی را ادامه دهید. اکنون باید Smart Chain را به Binance Chain تبدیل کنید که با انتخاب Smart Chain و سپس کلیک کردن روی نماد Swap می‌توان این کار را انجام داد.

در مرحله بعد Swap to Binance Chain را انتخاب کنید، سپس مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید و تراکنش را ادامه دهید. در این مرحله باید تاییدیه را تکمیل کنید تا Smart Chain با موفقیت به Binance Chain تبدیل خواهد شد. اکنون می‌توانید کوین‌ها‌ی BNB خود را در صفحه اصلی برنامه تراست ولت مشاهده کنید.

زنجیره هوشمند BNB را به زنجیره بایننس تبدیل کنید
فروش سیف مون در تراست ولت: زنجیره هوشمند BNB را به زنجیره بایننس تبدیل کنید

توکن‌های BNB را به صرافی ارسال کنید

برای فروش موفقیت آمیز سیف مون و برداشت پول به حساب بانکی خود باید توکن‌های BNB خود را به حساب صرافی ارسال کنید. برای شروع کار Send را انتخاب کنید و صفحه را باز نگه دارید. به حساب صرافی خود بروید تا به کیف پول دسترسی پیدا کنید.

BNB (یا هر ارزی که انتخاب کرده‌اید) را به عنوان توکن اصلی خود در نظر بگیرید و سپس Deposit را انتخاب کنید. آدرس کیف پول و شماره BNB memo خود را کپی و در تراست ولت جایگذاری کنید. جزئیات آدرس گیرنده باید در بخش Recipient Address وارد شود، در حالی که memo number به فضای memo مربوطه می‌رود.

در مرحله بعد، Max را برای مقدار انتخاب کنید و به دکمه Next بروید. پس از رسیدن به صفحه تأیید روی Next کلیک کنید. پس از ارسال موفقیت آمیز توکن‌های BNB می‌توانید صرافی سیف‌مون را در حساب صرافی خود که در زیر BNB فهرست شده است، مشاهده کنید.

فروش سیف مون در تراست ولت: توکن‌های BNB را به صرافی ارسال کنید

مبادله BNB به تومان و ثبت درخواست برداشت در صرافی

به بخش معاملات در صرافی خود بروید و درخواست فروش توکن BNB را ثبت کنید. پس از فروش موفقیت آمیز BNB زمان آن رسیده است که درخواست برداشت بدهید و قبل از برداشت پول، حساب خود را تأیید کنید تا به راحتی تراکنش را انجام دهید.

سخن اینوکس با شما

دارندگان ارز دیجیتال سیف‌مون می‌توانند توکن‌های خود را بفروشند و در عرض چند ساعت به ارز فیات بپردازند. اما این کار به تعداد توکن‌هایی که می‌خواهند مبادله کنند و ارز مبادله‌ای که انتخاب کرده‌اید بستگی خواهند داشت. تراست ولت می‌تواند‌ بهترین پلتفرم برای فروش سیف‌مون باشد، زیرا امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. فرآیند فروش سیف مون در تراست ولت ساده است، اما معامله‌گران باید همه مراحل را با احتیاط انجام دهند.

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا