تحلیل و سرمایه گذاری

10 تا از بهترین سایت معرفی عرضه اولیه ارز دیجیتال

طی چند سال اخیر بسیاری از افراد با مشارکت در عرضه اولیه و خرید توکن توانسته‌اند سودهای کلانی به دست بیاورند. با این حال باید در نظر داشت که این کار چندان آسانی هم نیست و دسترسی به وبسایت‌های معتبر که فهرستی از این توکن‌ها را لیست می‌کنند، در این انتخاب کمک می‌کند. 

در حال حاضر وبسایت‌های متعددی در این زمینه وجود دارند که ممکن است برای کاربر کمی گیج کننده به نظر برسد. برای تشخیص بهترین سایت، معیار‌های متعددی وجود دارد که با تحقیق درباره آن‌ها، می‌توانید گزینه مناسب خود را بیابید. حال در این مقاله از اینوکس به بررسی و تحلیل بهترین سایت معرفی عرضه اولیه ارز دیجیتال می‌پردازیم.

از فعال شدن معامله ارز دیجیتال همستر کامبت در صرافی اینوکس مطلع شوید!

خطا

+۹۸

وبسایت‌های معرفی عرضه اولیه ارز چه کاری انجام می‌دهند؟

پیش از معرفی سایت‌های فعال در این زمینه، بهتر است نگاهی به ماهیت و عملکرد آن‌ها بیاندازیم. این نوع وبسایت‌ها لیستی از عرضه اولیه ارزها را مورد بررسی قرار می‌دهند. به این صورت که اطلاعات مختلفی در رابطه با تیم پروژه، فناوری، تو‌کنومیک و پتانسیل رشد آن ارز را در اختیار سرمایه‌گذار قرار می‌دهند. همچنین در رابطه با سرمایه‌گذاری یا عدم سرمایه‌گذاری در آن ارز، توصیه‌هایی ارائه می‌دهند. به طور کلی سایت‌های معرفی عرضه اولیه ارز دیجیتال، به شما کمک می‌کنند که تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرید.

لیست 10 تایی از بهترین سایت معرفی عرضه اولیه ارز دیجیتال در سال 2023

Binance Launchpad

این پلتفرم توسط صرافی با‌یننس توسعه یافته است و به پروژه‌های مختلف در زمینه جمع‌آوری سرمایه از طریق ICO و فروش توکن کمک می‌کند. برخلاف مدل‌های سنتی، در این پلتفرم برای عرضه توکن‌ها میان سرمایه‌گذاران، از سیستمی مشابه قرعه‌کشی استفاده می‌شود. بنابراین تمامی سرمایه‌گذاران، صرف نظر از زمان ثبت سفارش‌شان، دارای شانس برابر هستند.

پلتفرم بایننس لانچ پد، فروش توکن پروژه‌های جدید را بر‌عهده گرفته است و به سرمایه‌گذاران امکان خرید توکن‌ها با استفاده از بایننس کوین را می‌دهد. البته کاربران پس از برنده شدن در قرعه کشی، می‌توانند در این فرآیند مشارکت کنند. همچنین در این وبسایت در رابطه‌ با پروژه‌های مختلف، اطلاعات دقیقی ارائه می‌گردد.

Huobi Prime

Huobi Prime نیز در لیست بهترین سایت معرفی عرضه اولیه ارز دیجیتال بوده که توسط Huobi Prime راه‌اندازی شده است. این وبسایت از کاربران هزینه اشتراک می‌گیرد و این امکان را می‌دهد که طی عرضه اولیه، ارزها را با تخفیف خریداری کنند. ارزها در دوره‌های مختلفی فروخته می‌شوند و در هر دور، قیمت افزایش پیدا می‌کند.

در این سایت می‌توانید لیستی از ICO‌های در حال اجرا و موجود در آینده را ببینید و اطلاعات دقیقی در رابطه با هر پروژه به دست آورید. رابط کاربری آن بسیار ساده بوده و با استفاده از توکن هوبی (HT) و سایر دارایی‌های پشتیبانی شده، می‌توانید در ICO شرکت کنید. پشتیبانی سایت Huobi Prime قوی بوده و برای ذخیره و مدیریت توکن‌های خریداری شده، یک کیف‌پول در نظر گرفته است.

Gate.io

Gate.io یک صرافی ارز دیجیتال است که به کاربران امکان خرید، فروش و مبادله ارز‌های دیجیتال را می‌دهد. همچنین طیف گسترده‌ای از جفت‌های معاملاتی از جمله بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بسیاری از آلت کوین های دیگر توسط این پلتفرم ارائه می‌شوند.

یکی از نکات جذاب آن، امکان انجام معاملات مارجین است که در آن می‌توانید با استفاده از اهرم سود‌های بسیار خوبی به دست آورید. Gate.io در سال 2013 راه‌اندازی گردید و دفتر آن در چین واقع شده است. از دیگر نکات مثبت پلتفرم پیش رو می‌توان به ارائه طیف وسیعی از ICO‌های آینده و تمرکز بر پروژه‌های با‌کیفیت اشاره کرد.

 DAO Maker

یکی دیگر از بهترین سایت معرفی عرضه اولیه ارز دیجیتال، DAO Maker بوده که به پروژه‌ها برای راه‌اندازی ICO موفق، کمک می‌کند. پلتفرم پیش رو دارای سرویسی است که پروژه‌های عرضه اولیه ارز دیجیتال را توسط متخصصین حوزه بلاک‌چین، مورد بررسی قرار می‌دهد. این موضوع به پروژه‌ها در شناسایی نقاط ضعف و قوت‌شان بسیار کمک می‌کند.

برای ورود به این پلتفرم، ممکن است نیاز به احراز هویت وجود داشته باشد. نکته قابل توجه این است که با استفاده از DAO Maker، می‌توانید به جدید‌ترین پروژه‌های مبتنی بر NFT دسترسی داشته باشید.

BSC Launchpad

اولین پلتفرم غیرمتمرکز IDO برای شبکه زنجیره هوشمند بایننس، BSC Launchpad نام دارد و یکی از بهترین سایت‌های ICO در زنجیره هوشمند بایننس محسوب می‌شود. پروژه‌ها با انتشار توکن در زنجیره بایننس و حمایت آن، سرمایه مورد نیاز خود را جمع‌آوری می‌کنند.

کاربران با استفاده از توکن بایننس می‌توانند در عرضه اولیه صرافی (IEO) مشارکت داشته باشند و توزیع توکن‌ها بین سرمایه‌گذاران به صورت کاملا عادلانه، انجام می‌شود. پلتفرم پیش رو دارای سیستم احراز هویت سخت‌گیرانه‌ای است تا از این طریق احتمال پول‌شویی و کلاهبرداری را کاهش دهد.

KuCoin Launchpad

سایت دیگری که به عنوان بهترین سایت معرفی عرضه اولیه ارز دیجیتال فعالیت بسیار خوبی دارد، KuCoin Launchpad است. این پلتفرم در تلاش است که فرآیند فروش ارز اولیه را به صورت غیر‌متمرکز انجام دهد. پلتفرم پیش رو راهی امن و آسان برای خرید توکن‌ها در عرضه اولیه با قیمت بسیار مناسب محسوب می‌شود.

هر دو گروه سرمایه‌گذاران و صادرکنندگان توکن می‌توانند از مزیت‌های مختلفی بهره‌مند شوند؛ به این صورت که پروژه‌ها استراتژی بازاریابی قوی دریافت کرده و می‌توانند با فروش توکن‌های خود، سرمایه زیادی به دست آورند. از طرف دیگر سرمایه‌گذاران می‌توانند با خرید ارز‌های اولیه، سود بسیار خوبی کسب کنند.

Polkastarter

پولکا استارتر با هدف رسیدن به یکی از بهترین سایت‌های فعال در زمینه عرضه اولیه ارز دیجیتال ایجاد شد و به دلیل پایه‌گذاری آن در شبکه Polkadot، به صورت گسترده‌ای از پروژه‌ها و شبکه‌های دیگر پشتیبانی می‌کند. بسیاری از پروژه‌های غیر‌متمرکز، می‌توانند با کمک پولکا استارتر، سرمایه مورد نظر خود را جمع آوری کنند و سرمایه‌گذاران نیز در فضایی امن، به طیف وسیعی از توکن‌ها دسترسی دارند.

این پلتفرم، لیستی از ICO‌های فعلی و آینده و اطلاعات دقیقی درباره هریک از آن‌ها ارائه می‌‌دهد. همچنین رابط کاربر پسند آن، سرمایه‌گذاران را به خود جذب می‌کند. از طرف دیگر برای حافظت از داده‌های کاربر، سیستم محافظتی بسیار قوی در نظر گرفته است. با این اوصاف برای مقایسه ICOها و مشارکت در آن‌ها، فضایی بسیار قابل اعتماد در اختیار خواهید داشت.

CoinList

CoinList پلتفرمی چند‌منظوره است که در حال حاضر در لیست بهترین سایت معرفی عرضه اولیه ارز دیجیتال قرار دارد. علاوه بر آن به عنوان نوعی پلتفرم معاملاتی، ویژگی‌ها و عملکردهای منحصر به فردی ارائه می‌دهد. یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این پلتفرم، پیش فروش توکن‌ها بر‌اساس قوانین و مقررات مشخصی است.

CoinList از دارایی‌های دیجیتال مختلفی، از جمله بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای محبوب پشتیبانی می‌کند و رابط کاربری آن، انجام معاملات را برای کاربران ساده کرده است. از طرف دیگر با وجود قوانین و مقررات ذکر شده، از حساب و اطلاعات کاربر حافظت کامل می‌شود.

Kick.io

Kick.io نوعی پلتفرم عرضه اولیه دیفای (IDO) است که ایده‌های درجه یک بازار را به عموم معرفی می‌کند. هدف آن ساده‌سازی فرآیند پیش‌فروش ارزها و تخصیص توکن به تمام سرمایه‌‌گذاران است. به لطف قرارداد‌های هوشمند، بسیاری از فرآیند‌ها در این پلتفرم به صورت خودکار انجام می‌شوند.

رابط کاربری پلتفرم پیش رو بسیار ساده بوده و کاربر به خوبی با آن ارتباط بر‌قرار می‌کند. همچنین برای حفاظت از اطلاعات کاربران، سیسستم‌های امنیتی قوی در نظر گرفته شده است. با این اوصاف اگر به دنبال پلتفرمی امن برای مشارکت در عرضه اولیه ارز دیجیتال هستید، Kick.io گزینه خوبی محسوب می‌‌شد.

AscendEx

به عنوان آخرین گزینه، به معرفی پلتفرم AscendEx می‌پردازیم. این پلتفرم تعداد بالایی از ارز‌های دیجیتال موجود در بازار را بررسی کرده و بهترین گزینه‌ها را برای معرفی لیست می‌کند. استراتژی در پیش گرفته شده برای فهرست کردن توکن‌ها، آن را از سایر رقبای خود متمایز ساخته است.

تعداد بالایی از جفت‌های معاملاتی توسط AscendEx پشتیبانی می‌شوند و ابزار‌ها و نمودار‌های معاملاتی پیشرفته‌ای برای تحلیل تکنیکال پیش روی کاربر قرار می‌گیرند.

با وجود چندین لایه امنیتی، وجوه کاربران به صورت کاملا ایمن ذخیره می‌گردد و حتی سرمایه‌‌گذاران مبتدی نیز، می‌توانند به خوبی با این پلتفرم ارتباط برقرار کنند.

سخن اینوکس با شما

تا اینجا 10 مورد از بهترین سایت معرفی عرضه اولیه ارز دیجیتال را با یکدیگر بررسی کردیم. با این حال پیشنهاد می‌کنیم پیش از انتخاب، تمامی سایت‌های ذکر شده را به خوبی بررسی کرده و آن‌ها را از جهات مختلفی مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. در‌ نهایت با انتخاب نزدیک‌ترین گزینه به نیاز‌هایتان، سرمایه‌گذاری کنید.

منبع
devtechnosys

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا