استخراج

21 روش دریافت ارز دیجیتال رایگان در سال 2024

امروزه دیگر همه‌ی ما می‌دانیم که ارزهای دیجیتال چقدر محبوب و ارزرشمند هستند، آیا شما هم به دنبال راهی برای دریافت ارز دیجیتال هستید، پس یک خبر خوب برای شما دارم، اگر بدانید راه‌های مختلفی برای کسب ارز دیجیتال رایگان وجود دارد، موضوع برای شما بسیار جذاب‌تر خواهد شد. در این مقاله از اینوکس 20 استراتژی دریافت ارز دیجیتال رایگان را به شما آموزش می‌دهیم.

آموزش 20 روش دریافت ارز دیجیتال رایگان در سال 2023

21 استراتژی برای دریافت کریپتو به صورت رایگان

میم کوین‌های وال استریت

یک پروژه جدید میم کوین اخیراً با یک هدیه 50 هزار دلاری راه‌اندازی شده است. هر سرمایه‌گذار کریپتو علاقه‌مند به دریافت پاداش و جوایز در بازار ارزهای دیجیتال است. این امر در حالی که به آن‌ها حس مشارکت و مهم بودن می‌دهد، جمع شدن مخاطبان فعال و پرهیجان در یک گروه نیز برای آن‌ها جذاب است.

یکی از هدایای فعلی که همه باید به آن توجه داشته باشند، ایردراپی است که در Wall Street Memes برگزار می‌شود. پلتفرم میم‌های وال استریت در سال 2019 تأسیس شد و به یک جامعه بزرگ با بیش از 1 میلیون دنبال کننده تبدیل شده است.

در سال 2021، میم کوین‌های وال استریت پروژه NFT خود به نام Wall St Bulls را منتشر کرد. در طول اولین انتشار، 10000 NFT مبتنی بر اتریوم در 32 دقیقه فروخته شد. پس از موفقیت پروژه NFT، سازندگان میم کوین‌های وال استریت تصمیم گرفتند $WSM را به عنوان توکن جامعه راه‌اندازی کنند.

کسانی که در پیش فروش این توکن شرکت می‌کنند، شانس برنده شدن توکن‌های WSM به ارزش 50000 دلار را خواهند داشت. این جایزه به 5 شرکت کننده اهدا می‌شود که هر برنده به ارزش 10000 دلار توکن دریافت می‌کند. برای ورود به این جنبش، می‌توانید وب سایت و رسانه‌های اجتماعی میم کوین‌های وال استریت را دنبال کنید.

دریافت ارز دیجیتال رایگان با کریپتو فاست

کرپیتو فاست (Crypto Faucet) روشی برای دریافت رایگان ارزهای دیجیتال است. کرپیتو فاست، سایت‌ها یا برنامه‌های آنلاینی هستند که در ازای انجام وظایف خاص مثل رقابت در بازی‌های مختلف، به شما شانس دریافت جوایز رایگان ارزهای دیجیتال می‌دهند.

یکی از برترین کریپتو فاست‌ها FreeBitcoin است، پلتفرمی که جوایز رایگان بیت کوین (BTC) را به بازیکنان ارائه می‌دهد. وب سایت FreeBitcoin ادعا می‌کند تا 200 دلار در ساعت بیت کوین رایگان برای رقابت در بازی‌ها به کاربران پرداخت می‌کند.

بازی HI-LO در سایت FreeBitcoin فرصت مناسبی برای دریافت بیت کوین رایگان برای کاربران است، در این بازی که در آن از ریاضیات و رمزنگاری استفاده می‌شود، بازیکنان می‌توانند در بازی تاس HI-LO شرط‌بندی کنند و برای 10 نفر برتر مسابقه فرصت کسب حداکثر یک بیت کوین در ماه وجود دارد.

دریافت کریپتو رایگان با ثبت نام در Fight Out

Fight Out یک پلتفرم تناسب اندام خلاقانه است که ابتکار نوآورانه‌ای برای افرادی که به دنبال دریافت ارز دیجیتال رایگان در کنار حفظ تناسب اندام خود هستند، ارائه می‌دهد. این پروژه به کاربران برای ورزش تناسب اندامشان پاداش می‌دهد.

این پلتفرم با جذب بیش از 4.6 میلیون دلار در مراحل پیش فروش، توجه زیادی را از سوی کاربرانی که به دنبال دریافت ارز دیجیتال رایگان هستند، به خود جلب نمود.

پلتفرم Fight Out

علاوه بر این راه اندازی رسمی $FGHT در 5 آوریل در یک صرافی متمرکز انجام شد و پیش بینی می‌شود که ارزش توکن $FGHT آن به 0.033 دلار USDT افزایش یابد. این فرصت مناسبی است تا قبل از افزایش قیمت، توکن را با قیمت فعلی 0.02417 دلار USDT خریداری کنید.

یاد بگیرید و ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید

کوین بیس، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان است که دارای یک برنامه یادگیری و کسب درآمد عالی از ارز دیجیتال است که در آن می‌توانید کریپتو رایگان دریافت کنید. برای شرکت در آن تنها کافی است که در حساب Coinbase ثبت نام کنید، سپس می‌توانید با تماشای ویدیوها و پاسخ به سوالات مسابقه شروع به یادگیری کنید. در هر مسابقه‌ای که شرکت می‌کنید، ارز دیجیتال در حساب Coinbase خود دریافت خواهید کرد.

یادگیری و کسب درآمد کوین بیس مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. این پلتفرم ماژول‌های جذاب و بدون پیچیدگی را با روشی ساده ارائه می‌‌دهد. برای هر ماژول، یک ویدیوی کوتاه (یا ویدیوها) را در ارز دیجیتال انتخابی خود تماشا می‌کنید، سپس یک مسابقه یا تکلیف سریع برای آزمایش دانش خود انجام می‌دهید. پس از قبولی در آزمون در حساب Coinbase Earn ارز دیجیتال رایگان دریافت می‌کنید. شما می‌توانید از هر یک از این ماژول‌ها به طور متوسط بین 3 تا 6 دلار به صورت ارز دیجیتال درآمد کسب کنید.

برنامه یادگیری ارز دیجیتال و کسب درآمد عالی

در این رابطه بخوانید : ۹ مورد از بهترین راه‌های دریافت بیت کوین رایگان

علاوه بر صرافی کوین بیس، می‌توانید از 10 مورد از بهترین برنامه‌های یادگیری رمزنگاری زیر نیز ارز دیجیتال رایگان کسب کنید:

  • Coinbase
  • Binance
  • CoinMarketCap
  • Phemex
  • Cake DeF
  • Revolut
  • Bitdegree
  • CoinGecko
  • Robinhood crypto
  • NFTb

دریافت کریپتو با ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال

بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال، به کاربران جدید پاداش ثبت نام می‌دهند تا افراد را تشویق به ثبت نام در پلتفرم خود کنند. به عنوان مثال دو نمونه از صرافی‌هایی که پاداش ثبت نام ارائه می‌دهند را ذکر می‌کنیم:

KuCoin : به کاربران یک جعبه ارز دیجیتال به ارزش حداکثر 500 دلار برای ثبت نام می‌دهد!

Coinbase : در حال حاضر تا 200 دلار پاداش برای ثبت نام کاربران جدید ارائه می‌دهد!

تنها در چند دقیقه می‌توانید برای یک حساب جدید در صرافی ارز دیجیتال ثبت نام کنید. با این حال، مهم است که بدانید که برخی از صرافی‌ها بلافاصله پس از ایجاد حساب، پاداش ثبت‌نام را به شما نمی‌دهند. به عنوان مثال، کوین بیس از شما می خواهد که برای دریافت جایزه خود، خریدی انجام دهید.


دریافت ارز دیجیتال رایگان با معرفی دوستان

بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال به ازای هر معرفی دوستان و خانواده به پلتفرم‌شان به شما پاداش می‌دهند. برای مثال وقتی فردی را به پلتفرمی مانند Coinbase و Gemini معرفی می‌کنید، هم به شما و هم دوستتان 10 دلار اعتبار تعلق می‌گیرد.

ارسال لینک معرفی به یک دوست فقط چند دقیقه طول می کشد! با این حال، برخی از صرافی‌ها، تا زمانی که دوستتان حسابش را شارژ نکند یا از طریق پلتفرم خریدی انجام ندهد به شما پاداشی نمی‌دهند.

وب گردی کنید و ارز دیجیتال دریافت کنید

برخی از موتورهای جستجو و مرورگرها پاداش‌هایی را به شکل ارز دیجیتال رایگان برای مشاهده تبلیغات ارائه می‌دهند. به عنوان مثال با نصب سریع و ساده مرورگر Brave از امروز می‌توانید فقط با وبگردی، ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید. کاربران می‌توانند پس از مشاهده تبلیغات در مرورگر، BAT (توکن توجه اولیه) کسب کنند. مرورگر Brave یک مرورگر محبوب برای سرمایه‌گذاران رمزارز است و تخمین زده می‌شود که این پلتفرم بیش از 50 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد!

مرورگر Brave

دریافت پاداش از سود کریپتو

بسیاری از صرافی‌های ارزهای دیجیتال، به مشتریان صرفاً برای نگهداری ارزهای دیجیتال در پلتفرم‌شان، سود می‌دهند. پلتفر‌م‌هایی مانند Crypto.com زمانی که ارزهای دیجیتال را به اشخاص ثالث قرض می‌دهند، درآمد کسب می‌کنند. سپس این صرافی‌ها بخشی از درآمد خود را به صورت پاداش بهره به مشتریان پرداخت می‌کنند.

قبل از شروع کسب سود ارز دیجیتال، مهم است که در مورد پلتفرم‌هایی که پاداش بهره ارائه می‌دهند، تحقیق کنید. در گذشته، پلتفرم‌هایی مانند BlockFi که APYهای بالایی را برای مشتریان ارائه می‌کردند، اعلام ورشکستگی کردند.

برای شروع دریافت بهره کریپتو، به سادگی یک حساب باز کنید یا ارز دیجیتال خود را به پلتفرمی انتقال دهید که پاداش بهره ارائه می‌کند!

دریافت سود سهام

بلاک چین‌های اثبات سهام (PoS) مانند اتریوم و سولانا به سرمایه‌گذارانی که ارز دیجیتال خود را برای تأیید تراکنش‌های خود و امنیت بلاک چین سرمایه‌گذاری می کنند، پاداش می‌دهند. وقتی ارز دیجیتال را استیک می‌کنید، می‌توانید از کارمزد تراکنش‌های بلاک چین سود کسب کنید.

برای شروع نیازی به راه‌اندازی یک گره استیکینگ ندارید، این فرآیند را می‌توانید به سادگی از طریق استیکینگ با یک صرافی مانند Coinbase آغاز کنید.

قبل از شروع کار با استیکینگ، مهم است که به خاطر داشته باشید که برخی از بلاک چین‌ها به حداقل دوره قفل شدن نیاز دارند. استیکینگ ارز دیجیتال از طریق پلتفرمی مانند Coinbase سریع و آسان است!

خرید کنید و درآمد ارز دیجیتال دریافت کنید

برخی افزونه‌های مرورگر مانند Lolli به شما امکان می‌دهند هنگام خرید آنلاین، ارز دیجیتال کسب کنید. با Lolli، هنگام خرید از سایت‌های شریک مانند نایک، eBay، و Groupon می‌توانید تا 30 درصد بازگشت نقدی دریافت کنید. این پلتفرم با به دست آوردن کمیسیون از فروش شریک، درآمد کسب می‌کند. شروع کار با لولی فقط چند دقیقه طول می‌کشد!

شرکت در انجمن‌های آنلاین

انجمن ردیت یکی از منابع اصلی اخبار روز دنیا است که در آن می‌توان درباره‌ی هر موضوعی از اخبار و تکنولوژِی گرفته تا بازی و موسیقی بحث و تبادل‌‌نظر کرد. شما می‌توانید به سادگی با تعامل با اعضای انجمن در Reddit، ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید!

زیرگروه‌های خاصی مانند r/CryptoCurrency به کاربرانی که در پست‌ها و نظرات خود رای مثبت دریافت می‌کنند، پاداش‌های ارز دیجیتال ارائه می‌دهند. به یاد داشته باشید، شما به سادگی با ارسال هرزنامه در Reddit رای موافق نخواهید داشت. پست‌هایی که بیشترین رای مثبت دارند، اصلی هستند و به جامعه ارزش می‌دهند.

انجمن Reddit

برخی از Redditors گزارش می‌دهند که بابت پست کردن/نظر دادن چند بار در روز، 200 دلار در ماه درآمد دارند. برخی دیگر از انجمن‌های آنلاین محبوب عبارتند از Discord و Telegram.

جوایز کریپتو

برخی از پروژه‌های ارز دیجیتال برای انجام برخی وظایف خاص، مانند دنبال کردن پروژه در پلتفرم‌هایی مانند توییتر، تلگرام یا ساختن ویدیوی YouTube درباره پروژه، به کاربران ارز دیجیتال رایگان پرداخت می‌کنند.

برخی از پروژه‌ها مانند اتریوم به سرمایه‌گذارانی که می‌توانند مشکلات موجود در کد منبع پروژه را شناسایی کنند، پاداش‌های باگ ارائه می‌کنند. پاداش شناسایی یک باگ «بحرانی» تا 250000 دلار است.

دریافت جوایز کریپتو بسته به ماهیت خاص کار شما می‌توانند بسیار آسان یا بسیار دشوار باشد. در حالی که دنبال کردن یک پروژه در تلگرام نسبتاً ساده است اما تجزیه و تحلیل یک قرارداد هوشمند برای یافتن باگ‌ها می‌تواند تلاش قابل توجهی داشته باشد.

ایردراپ

گاهی جهت تبلیغات و معرفی یک ارز دیجیتال جدید، بخشی از رمزارزها به صورت رایگان بین کاربران توزیع می‌شود که به این توزیع رایگان ارز دیجیتال ایردراپ می‌‎گویند.

در گذشته، پروتکل‌هایی مانند Uniswap و سرویس نام‌گذاری اتریوم (ENS) توکن‌هایی را در اختیار کاربران اولیه قرار می‌دادند تا به آن‌ها برای استفاده از پروتکل پاداش داده و در تصمیم‌گیری‌های حاکمیتی پروتکل آینده به آن‌ها کمک کنند.

ارز دیجیتال ایردارپ می‌تواند فوق العاده ارزشمند باشد! در زمان ایردراپ Uniswap، کاربران می‌توانستند تا 1200 دلار در UNI به صورت رایگان دریافت کنند. تا فوریه 2021، ارزش همین توکن‌ها 12000 دلار بود!

برنامه‌های افیلیت

اگر یک تولید کننده محتوا هستید، می‌توانید با ثبت نام در یک برنامه افیلیت، از طریق مخاطبان خود شروع به دریافت ارز دیجیتال کنید.

یک برنامه افیلیت با برنامه رفرال یکسان نیست. به طور معمول، برنامه‌های افیلیت به طور خاص برای تولیدکنندگان محتوا با مخاطبان زیاد طراحی می‌شوند و اغلب دارای پاداش‌های بزرگ‌تری نسبت به برنامه‌های رفرال هستند.

به عنوان مثال، برنامه افیلیت CoinLedger به شما امکان می‌دهد که از کاربرانی که از لینک شما ثبت نام و اقدام به خرید کردند، کسب درآمد کنید و جریانی از درآمد غیرفعال برای سال‌های آینده به شما ارائه می‌دهد!

برنامه‌های افیلیت معمولاً فقط زمانی مناسب هستند که از طریق یوتیوب، رسانه‌های اجتماعی، خبرنامه‌ها یا رسانه‌های دیگر مخاطبان خود را داشته باشید.

بازی کنید و و ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید

بازی‌های Play-to-Earn بازی‌های ویدیویی هستند که به کاربران اجازه می‌دهند تا از طریق گیم‌پلی، ارز دیجیتال رایگان کسب کنند.

برخی از بازی‌های محبوب برای کسب درآمد عبارتند از:

Axie Infinity

به کاربران این امکان را می‌دهد که برای مبارزه با Axies (موجودات پوکمون مانند) ارز دیجیتال به دست آورند. برای شروع بازی باید سه Axies داشته باشید که می‌توانید آن‌ها را در بازار بازی خریداری کنید.

بازی Axie Infinity

DeFi Kingdoms

یک بازی است که دیفای را برای کاربران سرگرم کننده و قابل دسترس کرده است. می‌توانید JEWEL، ارز دیجیتال درون بازی را در بانک به اشتراک بگذارید تا جوایزی دریافت کنید.

Gods Unchained

یک بازی تجاری NFT شبیه Magic the Gathering است. شما برای برنده شدن در نبرد با سایر کاربران، EXP دریافت می‌کنید و سپس می‌توانید از آن برای ارتقاء کارت‌های خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید کارت‌های معاملاتی را در بازار درون بازی بخرید/بفروشید.

زمان دریافت ارز دیجیتال در یک پلتفرم بازی برای کسب درآمد ممکن است زمان‌بر باشد، معمولاً باید ساعت‌ها وقت خود را در بازی بگذارید.

ماینینگ

استخراج ارز دیجیتال شامل استفاده از قدرت پردازش رایانه شما برای تأیید تراکنش‌ها و افزودن بلوک‌های جدید به یک بلاک چین است. ماینرها به خاطر تلاش‌های خود مقادیر کمی ارز دیجیتال پاداش می‌گیرند. در حالی که استخراج می‌تواند فنی‌تر باشد و راه سودآورتری برای کسب ارز دیجیتال رایگان باشد. برخی از استخرهای استخراج رمزنگاری محبوب عبارتند از Antpool، F2Pool و BTC.com.

در این رابطه بخوانید : مدت زمان استخراج یک بیت کوین چقدر است؟ سخت اما سودآور

نظر بدهید و ارز دیجیتال دریافت کنید

چندین وب‌سایت به ازای شرکت در نظرسنجی‌ یا آزمایش محصولات و خدمات جدید، ارز دیجیتال رایگان ارائه می‌دهند. این وب‌سایت‌ها معمولاً با تبلیغ کنندگان همکاری می‌کنند تا بهترین پیشنهادها را به شما ارائه دهند. برخی از وب‌سایت‌های محبوب نظرسنجی و پیشنهاد شامل TimeBucks و Swagbucks هستند.

با تامادوج در OKX، ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید

تامادوج (TAMA) یک پروژه ارز دیجیتال جدید و رمز بومی Tamaverse است. یک اکوسیستم بازی برای کسب درآمد (P2E) که فرصت‌های کسب درآمد درون بازی را به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد. پس از خرید توکن‌های TAMA، اعضای انجمن می‌توانند آواتارهای قابل پخش NFT را خریداری کنند که با نام «Tamadoge Pets» شناخته می‌شوند.

در OKX، Tamadoge به سرمایه‌گذاران این فرصت را می‌دهد که جوایز ارزهای دیجیتال رایگان کسب کنند. کاربران باید با OKX ثبت نام کنند، سطح 1 KYC را تکمیل کنند و جفت TAMA/USDT را معامله کنند (بدون حداقل اندازه معامله). پس از تکمیل این مراحل، سرمایه گذاران 10 دلار برنده خواهند شد.

ییلد فارمینگ

ییلد فارمینگ (Yield farming) یا کشت سود به معنای نگهداری ارز دیجیتال برای دریافت سود مانند بهره بانکی است. ییلد فارمینگ فعالین بازار ارز دیجیتال را به نگهداری دارایی‌های خود در استخرهای نقدینگی دعوت می‌کند و در ازای این کار به آن‌ها پاداش می‌دهد.

پلتفرم کریپتو کوین‌بیس DeFi Yield را ارائه می‌کند که به مشتریان کوین‌بیس اجازه می‌دهد که با وام دادن به پروتکل‌های دی‌فای شخص ثالث، پاداش ارز دیجیتال دریافت کنند.

میکرو تسک‌ها

میکروتسک به معنای انجام یک کار کوچک آسان یا تکراری مانند ساختن توییت، برچسب‌گذاری عکس‌ها یا باز کردن یک برنامه هر روز به شما پاداش‌های کوچکی می‌دهد. هر چند می‌توان کارهای کوچک را در چند ثانیه انجام داد ولی از جنبه منفی، کسب درآمد قابل توجهی از این طریق سخت است.

شرکت‌ها به دلایل مختلف وظایف خرد را تامین مالی می‌کنند. این می‌تواند منجر به افزایش تعامل با برنامه یا پاداش دادن به کاربران برای نگهداری توکن‌هایشان باشد. در اینجا چند نمونه وجود دارد که در حال حاضر کارساز هستند. شما می توانید همه این موارد را روزانه در کمتر از 10 ثانیه انجام دهید:

KuCoin KCS Bonus

هر 24 ساعت KCS رایگان به عنوان پاداش برای دارایی KCS جمع‌آوری کنید.

CoinMarketCap Diamonds 

برای جمع‌آوری Diamonds‌هایی که می‌توان آن‌ها را با NFT و جوایز مبادله کرد، در هر 24 ساعت یک بار ثبت نام کنید.

Free Hi Dollars

با چک کردن روزانه برنامه‌ها می‌توانید ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید.

هدایای کریپتو

هدایای روزانه در صنعت کریپتو اتفاق می‌افتد. قسمت سخت ماجرا پیدا کردن ایونت‌ها و اعتماد به آن‌ها است. در حالی که شرکت در ایونت‌ها تضمینی برای برنده شدن شما نیست، می‌توانید هر تعداد که می‌خواهید (چند بار در روز) ثبت نام کنید.

بسیاری از پلتفرم‌ها با برگزاری قرعه کشی ثبت نام با شانس برنده شدن، از پاداش ثبت نام هم فراتر می‌روند. از کاربران جدید خواسته می‌شود پس از ایجاد حساب جدید خود در قرعه کشی ثبت نام کنند و در قرعه کشی برای درآمدهای بالقوه هنگفت ارزهای دیجیتال شرکت کنند.

نظارت بر مبادلات رمزنگاری بزرگ مانند Binance، Bybit، KuCoin و موارد دیگر یکی از راه‌های یافتن هدایای قابل اعتماد است زیرا آنها مرتباً مسابقات و جوایزی برای پاداش دادن به کاربران خود دارند. وظیفه ممکن است گذراندن یک آموزش، سپرده گذاری رمزنگاری یا معاملات آتی باشد. اگر کاربر این کار را انجام دهد، وارد یک استخر جایزه شده و شانس برنده شدن را دارد.

روش دیگر این است که صدها حساب شرکتی را در توییتر دنبال کنید، زیرا آنها معمولاً تبلیغات را برای مخاطبان خود میزبانی می‌کنند. همچنین می‌توانید هر روز یک جستجوی پیشرفته در توییتر برای هدایای ارزهای دیجیتال انجام دهید.

همانند ایردراپ‌ها، هدایا و قرعه کشی در کریپتو، کلاهبرداری‌های زیادی وجود دارد، بنابراین مراقب باشید و قبل از شرکت در هر کاری تحقیق کنید. در اینجا روش هایی برای یافتن هدایای روزانه یا هفتگی وجود دارد:

  • بررسی و چک کردن صفحات صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال (مثلاً صفحه اعلان‌های بایننس).
  • یک جستجوی پیشرفته در توییتر برای هدایای ارزهای دیجیتال انجام دهید.
  • صدها پروژه رمزنگاری، استارت آپ و شرکت را در توییتر و رسانه های اجتماعی دنبال کنید.
  • سایت‌هایی مانند Airdrop.io و سایر سایت‌های ذکر شده در این مقاله را زیر نظر بگیرید.

سخن اینوکس با شما

در این مطلب از اینوکس ما تلاش کردیم اکثر راه‌های دریافت ارز دیجیتال رایگان را جمع آوری و در یک مقاله جامع به شما ارائه دهیم. اطلاعات موجود در این مقاله صرفا برای اهداف آموزشی ارائه شده است و قبل از هر گونه تصمیم‌گیری برای دریافت ارز دیجیتال رایگان ابتدا مطمئن شوید که تحقیقات خود را از قبل انجام داده‌ تا از خطرات و ریسک‌های احتمالی در امان بمانید.

هر چند نمی‌توان انتظار کسب درآمد بالایی از فرصت‌های رایگان رمزنگاری داشت، اما شما می‌توانید این فرصت‌ها را با هم ترکیب کرده و در طول زمان به آرامی شاهد افزایش درآمد خود باشید.

منبع
koinlygeekflarecryptonewsbusiness2communityrankfi

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا