ارزهای دیجیتال

از این 7 سایت ایردراپ رایگان ارز دیجیتال بگیرید

به آسانی هر ارزی را معامله کنید

ایردراپ رایگان ارز دیجیتال نوعی توزیع رایگان کوین یا توکن است که معمولاً توسط استارت‌آپ‌های مبتنی بر بلاکچین برای کمک به راه‌اندازی یک پروژه انجام می‌شود. در این روش افراد کوین یا توکن‌های یک رمز ارز خاص را به صورت رایگان یا در ازای انجام فعالیت‌ ساده‌ای مانند ارسال پست در رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کنند.

ایردراپ رایگان ارز دیجیتال می‌تواند یک ابزار بازاریابی موثر به منظور افزایش آگاهی، برای پروژه‌های رمز ارزی جدید باشد. اگر کسی به طور ناگهانی یک کوین یا توکن جدید دریافت کند، احتمالاً توسعه آن را نیز دنبال می‌کند و یا حتی خبر آن را به اطرافیان و شبکه‌ای که با آن‌ها در ارتباط است منتقل می‌کند.

آیا ایردراپ‌های رایگان ارز دیجیتال، سرمایه‌گذاری خوبی هستند؟

ایردراپ‌های با کیفیت، که احتمال بازگشت سرمایه بالایی دارند، راه جذابی برای کسب درآمد هستند. در مقابل برخی ایردراپ‌های رایگان ارز دیجیتال، ارزش کمی دارند یا حتی کلاهبرداری‌ هستند. شرکت در برخی ایردراپ‌های رایگان ارز دیجیتال ممکن است وقت‌گیر باشد و نیاز به ارائه اطلاعات شخصی داشته باشد. بنابراین، مهم است قبل از اختصاص زمان یا منابع خود شرایط هر ایردراپ‌ را دقیقاً ارزیابی کنید.

چگونه می‌توان شانس شرکت در یک ایردراپ و کسب سود بیشتر از آن را افزایش داد؟

برای کسب سود حداکثری از شرکت در یک ایردراپ رایگان ارز دیجیتال، باید مواردی را پیدا کنید که پتانسیل بازگشت سرمایه داشته باشند. به علاوه به این نکات توجه کنید:

به روز بودن

اطلاع از جدیدترین تحولات در فضای رمز ارزها می‌تواند به شما کمک کند تا زودتر فرصت‌های ایردراپ‌ جدید را شناسایی کنید. دنبال کردن سایت‌های اخبار رمز ارزی، شبکه‌های اجتماعی و جوامع آنلاین مرتبط، به شما کمک می‌کند اطلاعات به‌روز داشته باشید.

شرکت زودهنگام

ایردراپ‌ها معمولاً دارای تعداد محدودی توکن هستند، بنابراین با شرکت زودهنگام می‌توانید شانس دریافت توکن‌های سهم خود را تا حد خوبی تضمین کنید.

ایردراپ رایگان ارز دیجیتال چیست؟

انجام همه وظایف

بسیاری از ایردراپ‌های رایگان ارز دیجیتال نیازمند انجام یک سری وظایف مانند دنبال کردن پروژه در رسانه‌های اجتماعی یا معرفی دوستان به پروژه هستند. مطمئن شوید همه کارها را انجام داده‌اید تا پاداش خود را به حداکثر برسانید.

نگه‌داری توکن‌ها

برخی ایردراپ‌ها نیازمند نگه‌داشتن توکن‌ها برای یک مدت زمان مشخص، قبل از فروش هستند. در صورت اعتقاد به پتانسیل رشد پروژه، توکن‌ها را نگه‌داری کنید.

انتخاب زمان مناسب برای فروش

اگر تصمیم به فروش توکن‌های خود گرفتید، مطمئن شوید این کار را در زمان مناسب انجام می‌دهید. شرایط بازار را بسنجید و بر اساس روندهای آن آگاهانه تصمیم بگیرید.

در این مورد بخوانید: کسب درآمد از ارز دیجیتال، چگونه از ارز دیجیتال سود بگیریم؟

آیا ایردراپ رایگان ارز دیجیتال قابل اعتماد است؟

همه ایردراپ‌ها قابل اعتماد نیستند. برخی از ایردراپ‌ها ممکن است کلاهبرداری باشند یا به وعده‌های خود عمل نکنند. اهمیت زیادی دارد قبل از شرکت در هر ایردراپ رایگان ارز دیجیتال آن را به دقت ارزیابی کنید. به دنبال ایردراپ‌هایی با روند توزیع واضح و شفاف، تیم و برنامه رشد قوی باشید. در مقابل ایردراپ‌هایی که نیازمند ارائه اطلاعات شخصی یا پرداخت هستند، با احتیاط اقدام کنید.

نشانه‌های یک ایردراپ خوب و قابل اعتماد چیست؟

ایردراپ‌های خوب و قابل اعتماد معمولاً نشانه‌های زیر را دارند:
۱. روند توزیع واضح و شفاف: ایردراپ‌های قانونی، روند توزیع واضح و شفافی دارند که تعداد توکن‌های توزیعی و شرایط احراز را اعلام می‌کنند.
۲. تیم قوی: درباره تیم پشتیبان پروژه تحقیق کنید. ایردراپ‌هایی را انتخاب کنید که تیمی قوی و باتجربه دارند. یک تیم معتبر احتمال موفقیت یک پروژه را می‌تواند تضمین کند.
۳. برنامه رشد قوی: داشتن برنامه و چشم‌انداز واضح برای یک ایردراپ رایگان ارز دیجیتال می‌تواند نشانگر پتانسیل موفقیت پروژه باشد.
۴. جامعه فعال: به دنبال ایردراپ‌هایی با جامعه‌ای فعال و مشتاق برای حمایت باشید. این عامل می‌تواند نمایانگر تقاضا برای پروژه و افزایش ارزش توکن‌ها با گذر زمان باشد.

انواع مختلف ایردراپ رایگان ارز دیجیتال چیست؟

Launch Airdrops

ایردراپ هایی که هنگام راه اندازی یک ارز دیجیتال جدید، توزیع می‌شوند. هدف آنها ایجاد سر و صدا، و جذب کاربران به ارز جدید است.

Holding Airdrops

این نوع ایردراپ‌ به دارندگان یک ارز دیجیتال خاص، تعلق می‌گیرد. اگر مقدار مشخصی از این ارز را، در تاریخ معینی نزد خود نگه دارید، واجد شرایط دریافت این نوع ایردراپ هستید.

Loyalty Airdrops

این ایردراپ‌ها برای پاداش به کاربران برای تعهد طولانی‌ مدتشان به یک پروژه توزیع می‌شوند. یعنی برای نگهداری یک ارز دیجیتال برای مدت معینی، توکن های رایگان دریافت می‌کنید.

ایردراپ‌های رقابتی

کاربران در صورتی می‌توانند این ایردراپ‌ها را دریافت کنند که وظایف یا چالش های مشخصی را انجام دهند. مانند شرکت در یک بازی، حل پازل یا تکمیل سایر وظایفی که از آنها خواسته شده است.

ارتقا یا فورک ایردراپ

هنگامی که یک ارز دیجیتال موجود، به روز رسانی یا به دو ارز جداگانه تقسیم می‌شود، ممکن است از ایردراپ برای توزیع ارز جدید، بین دارندگان ارز قبلی استفاده شود.

ایردراپ‌های انحصاری

این ایردراپ‌ها برای اعضای خاصی از یک جامعه، مانند؛ شرکت‌کنندگان در پیش فروش یا سرمایه گذاران اولیه در یک پروژه، در نظر گرفته می‌شود.

ایردراپ‌های مشارکتی

ایردراپ‌هایی هستند که با همکاری شرکت‌ها یا پروژه‌های دیگر، سازماندهی می‌شوند. برای مثال، دارندگان ارز دیجیتال A ممکن است به دلیل مشارکت در یک پروژه، توکن‌های رایگان ارز B را دریافت کنند.

Social Task Airdrops

این ایردراپ‌ها از شرکت‌کنندگان می‌خواهند تا اقدامات خاصی را در رسانه‌های اجتماعی انجام دهند. مانند دنبال کردن یک حساب کاربری، ریتوییت کردن یا اشتراک‌گذاری پست‌ها و…

چگونه می‌توان ایردراپ‌های معتبر را پیدا کرد؟

چگونه می‌توان ایردراپ‌های معتبر را پیدا کرد؟

اگرچه راه‌های مختلفی برای مطلع شدن از یک ایردراپ رایگان ارز دیجیتال وجود دارد ولی پیدا کردن سایت‌های قانونی و قابل اعتماد دشوار است. در اینجا چندین سایت و پلتفرمی که می‌توانید بهترین ایردراپ‌ها را در آن‌ها پیدا کنید به شما معرفی می‌کنیم:

Binance

بایننس برترین صرافی رمز ارز جهان با بیش از ۱۷۰ میلیون کاربر، مرجعی قابل اعتماد برای آگاهی از آخرین ایردراپ‌های رایگان ارز دیجیتال است. تراست ولت کیف پول دیجیتال شرکت بایننس، امکانات متنوعی برای آگاهی و مطالبه ایردراپ‌ها فراهم کرده‌ است. در ادامه توضیحات بیشتری درباره نحوه دریافت ایردراپ‌های رایگان ارز دیجیتال از این کیف پول، ارائه خواهیم کرد.

AirDropAlert

این سایت به عنوان مقام اصلی در زمینه ایردراپ‌ها و جوایز در فضای بلاکچین شناخته می‌شود. از سال ۲۰۱۷ این سایت فعالیت خود را برای پاسخی به کمبود اطلاعات قابل اعتماد، درباره چگونگی دریافت ایردراپ‌های رایگان ارز دیجیتال آغاز کرده و تاکنون مرجعی معتبر برای معرفی ایردراپ‌های رایگان بوده است.

Airdrops.io

یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های مرتبط با ایردراپ‌های رایگان ارز دیجیتال است که طیف گسترده‌ای از ایردراپ‌های به‌روز را معرفی می‌کند. این پروژه‌ها می‌توانند بر اساس پارامترهای مختلفی مانند ارزش، امتیاز (اگر پروژه در CoinCodex لیست شده باشد)، نام و موارد مشابه فیلتر شوند. همچنین می‌توان ایردراپ‌ها را بر اساس الزامات و پلتفرم مرتب کرد.

Freeairdrop.io

این سایت نیز لیستی از جذاب‌ترین ایردراپ‌هایی که کاربران می‌توانند در حال حاضر به آنها دسترسی پیدا کنند، ارائه می‌دهد. ویژگی جالب این سایت، ارائه دستورالعمل‌های گام به گام، به همراه یادداشت‌های مفید، برای هر ایردراپ موجود در سایت است.

ارائه لیستی از «ایردراپ‌های مورد انتظار» ویژگی دیگر این سایت است. این لیست پروژه‌هایی که تا به حال ایردراپی اعلام نکرده‌اند ولی انتظار می‌رود در آینده یک توکن راه‌اندازی کنند، معرفی می‌کند. با استفاده از محصولات مرتبط با این پروژه‌ها، می‌توانید شرایط احراز یک ایردراپ در آینده را کسب کنید.

AirdropKing.io

یک سایت با رابط کاربری ساده و کارا است که در زمینه لیست کردن تمامی ایردراپ‌های در حال اجرا، تخصص دارد. شما می‌توانید بر اساس معیارهای مختلفی مانند: امتیاز جامعه، ارزش احتمالی و شبکه‌های اجتماعی مورد نیاز برای مشارکت، ایردراپ‌های رایگان ارز دیجیتال را مرتب کنید.

ارائه راهنمای گام به گام برای هر ایردراپ، نحوه مشارکت و حداکثر کردن خروجی، از دیگر اطلاعات مفیدی است که این سایت ارائه می‌دهد.

AirDropBob

ویژگی برجسته این پلتفرم گزینه‌های فیلترینگ قوی است. مثلا می‌توانید فقط ایردراپ‌های فعال در زنجیره بلوکی اتریوم را انتخاب کنید.

پلتفرم AirDropBob در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شده و تا به حال صدها ایردراپ رایگان ارز دیجیتال را لیست کرده است. برای افزایش لایه امنیتی، تیم AirDropBob بخش بزرگی از ایردراپ‌های لیست‌شده را تایید می‌کند. با جستجوی برچسب “تایید شده” می‌توانید این نوع پروژه‌ها را پیدا کنید. همچنین با استفاده از ویژگی تقویم، در این پلتفرم می‌توانید به راحتی هشدارهای شخصی ایردراپ را تنظیم کنید.

Earni.fi

یک پلتفرم منحصربه‌فرد که به کاربران این امکان را می‌دهد بررسی کنند؛ آیا کیف پول اتریوم آنها برای هر ایردراپ واجد شرایط است یا خیر.

بسیاری از پروژه‌های رمز ارز به کاربران خود با “ایردراپ‌های معطوف به گذشته” پاداش می‌دهند. منظور از این اصطلاح، نوعی ایردراپ است که توکن‌ها بر اساس فعالیت‌های گذشته کاربران یک برنامه بین آنها توزیع می‌شوند.
با Earni.fi فقط کافی است، آدرس خود را در اتریوم، Cosmos، BNB Chain یا دیگر زنجیره‌های مطابق با EVM وارد کنید. اگر بر اساس فعالیت شما در زنجیره‌ی بلاک‌چین، ایردراپی وجود داشته باشد که بتوانید آن را مطالبه کنید، این پلتفرم به شما اطلاع خواهد داد.

پیشنهاد می‌کنیم اگر از اتریوم یا هر زنجیره دیگر بلاک‌چین استفاده فعالی دارید، Earni.fi را امتحان کنید. زیرا ممکن است توکن‌های رایگانی کسب کنید که حتی نمی‌دانستید واجد شرایط هستید.

در این مورد بخوانید: ۲۱ روش دریافت ارز دیجیتال رایگان

دریافت ایردراپ‌ رایگان ارز دیجیتال در تراست ولت

تراست ولت کیف پول رسمی کریپتو شرکت بایننس است و از 65 زنجیره بلوکی و دسترسی به بیش از 4.5 میلیون دارایی کریپتو پشتیبانی می‌کند. ایردراپ‌های رایگان ارز دیجیتال زمانی در تراست ولت قابل دسترسی‌اند که بر مبنای معیارهای در نظر گرفته شده، کاربران بتوانند، توکن را به صورت رایگان از پروژه‌هایی که ICO خود را تبلیغ کرده‌اند، دریافت کنند.

توکن‌های رایگان را می‌توان داخل برنامه ذخیره کرد و با ارزهای دیگر مانند بیت کوین و اتریوم معامله کرد.
برای اضافه کردن یک ایردراپ‌ رایگان ارز دیجیتال به تراست ولت، از آنجایی که این کیف پول به صورت پیش‌فرض تعداد محدودی توکن را در صفحه اصلی نمایش می‌دهد، باید آدرس قرارداد ارز دیجیتال را از سایت CoinMarketCap یا سایر سایت‌های معتبر کپی کنید. سپس، تراست ولت را راه‌اندازی کرده و روی آیکون فیلتر، در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

چگونه می‌توان از ایردراپ‌های پانزی و کلاهبرداری‌ها دوری کرد؟

در این زمان، تعداد زیادی از حساب‌های جعلی وجود دارد که تقریباً هر شخصیت و شرکت مهم در دنیای رمز ارز را تقلید می‌کنند. از میلیاردر تکنولوژی ایلان ماسک گرفته تا ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم. همیشه به یاد داشته باشید که ایردراپ‌ها رایگان هستند. اگر کسی از شما خواست در مقابل توکن‌های رایگان هزینه‌ای ارسال کنید، احتمالاً با یک کلاهبرداری سروکار دارید.

برای برای جلوگیری از شرکت در یک ایردراپ تقلبی به نکات زیر دقت کنید:

۱. تحقیق کنید:
قبل از شرکت در هر ایردراپ‌، تحقیق کنید و اطلاعاتی در مورد پروژه، اهداف، نقشه راه و اعضای تیم جمع‌آوری کنید. اطمینان حاصل کنید ایردراپی که در آن شرکت می‌کنید معتبر است.

۲. مراقب پاداش‌های بالا باشید:
با اینکه ممکن است پاداش‌های بالا جذاب باشند، اما می‌تواند نشانه‌ای از یک کلاهبرداری باشد. بهتر است با ایردراپ‌هایی که پاداش‌های بیش از حد بالایی اعلام می‌کنند یا نیاز به پرداخت برای شرکت دارند، با احتیاط برخورد کنید.

۳. اطلاعات را تایید کنید:
دقیق و قابل اثبات بودن تمام اطلاعات ارائه شده توسط فعال‌کننده ایردراپ‌ را بررسی کنید. به دنبال اطلاعات پروژه در منابع قابل اعتماد مانند CoinMarketCap بگردید و هر ادعایی که توسط فعال‌کننده شده است را بررسی کنید.

۴. اطلاعات شخصی خود را ارائه ندهید:
در مورد ارائه اطلاعات شخصی مانند آدرس، شماره تلفن یا جزئیات گذرنامه، با احتیاط رفتار کنید. ایردراپ‌های معتبر معمولاً به این‌ها نیاز ندارند.

سخن اینوکس با شما

شرکت در ایردراپ رایگان ارز دیجیتال می‌تواند سرمایه‌گذاری موفقی از نظر زمان و پول باشد. با این حال، برای جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی، باید پیش از تخصیص منابع خود، هر ایردراپ‌ را با دقت ارزیابی کنید. به دنبال ایردراپ‌هایی با فرآیند توزیع شفاف، تیم معتبر و برنامه رشد قوی بگردید.

همچنین، در نظر داشته باشید که در زمان مناسب شرکت کنید، تمام وظایف را انجام دهید، توکن‌های خود را نگه دارید و در زمان مناسب بفروشید تا سود خود را افزایش دهید. با دنبال کردن این نکات و استفاده از پلتفرم‌های معتبر برای پیدا کردن ایردراپ‌ها، می‌توانید شانس درآمدزایی از این فرصت منحصر به فرد در فضای رمز ارزها را افزایش دهید.

منبع
coincodexbtcc

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا