ارزهای دیجیتال

لیست 13 تایی پرنوسان‌ ترین ارزهای دیجیتال برای ترید

اصطلاح پرنوسان‌ ترین ارزهای دیجیتال برای رمزارزهایی به کار می‌رود که تغییرات قیمت زیاد و چشمگیری را نشان می‌دهند. این نوسانات که به ریل‌های «ترن هوایی» تشبیه می‌شوند، در عین حال که خطرناک هستند، می‌توانند برای تریدرها سودآور باشند. درصورتی‌که شما معاملات هدفمندی انجام دهید و اصول ترید را بشناسید، می‌توانید از این رمزارزها سودهای خوبی را به دست آورید. ازاین‌رو، در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال اینوکس، به‌سراغ پرنوسان ترین ارز دیجیتال رفته‌ایم تا ببینیم که کدام توکن‌ها برای معامله‌گری مناسب‌تر هستند.

کدام ارز بیشترین نوسان را دارد؟

در این بخش، لیستی از پر نوسان ترین ارزهای دیجیتال را آماده کرده‌ایم و می‌خواهیم نگاهی موشکافانه به آن‌ها داشته باشیم تا شما بتوانید بهترین گزینه‌ها را برای ترید شناسایی کنید.

  • دوج ورس (Dogeverse): پرنوسان ترین ارز دیجیتال در سال 2024
  • وینر اِی‌آی (WienerAI): میم کوینی با تم سگ و پتانسیل رشد بالا
  • فیفث اسکیپ (5TH Scape): پلتفرم بازی و واقعیت مجازی (VR) جدید
  • اسپانج وی ۲ (Sponge V2): با امکان استیکینگ و بازی برای کسب درآمد
  • اسماگ (Smog): یک میم کوین محبوب با امکان استیکینگ برای کاربران
  • کای (KAI): یک میم کوین با تم گربه و رقیبی برای دوج کوین و میم‌های با تم سگ
  • شوت اوت (Shiba Shootout): یک میم کوین با تم غرب و نوسان بالا در سال ۲۰۲۴
  • شیبا اینو (Shiba Inu): یکی از سرشناس‌ترین میم کوین‌های دنیا
  • دوج کوین (Dogecoin): یکی از قدیمی‌ترین میم کوین دنیا و یکی از پرنوسان ترین ارزهای دیجیتال
  • ایپ کوین (ApeCoin): تقویت اکوسیستم Bored Ape Yacht Club و تشویق هنرمندان به پروژه‌‌های nft
  • ریپل (Ripple): سهولت پرداخت‌های بین‌المللی را با تراکنش‌های سریع و کم هزینه
  • سولانا (Solana): ارائه سرعت و مقیاس پذیری در پلتفرم قراردادهای هوشمند
  • پولکادات (Polkadot): تسهیل ارتباط یکپارچه بین بلاکچین‌های مختلف

در ادامه تمامی این رمزارزها را به تفکیک با شما بررسی خواهیم کرد.

۱. دوج ورس (Dogeverse)

دوج ورس با نماد اختصاری DOGEVERSE میم کوینی است که در سال ۲۰۲۴، بیشترین نوسان ارز دیجیتال را نشان می‌دهد. اگرچه میم کوین‌ها ماهیتی بی‌ثبات دارند، اما این رمزارز با ارائه امکان سهام‌گذاری و قابلیت میان‌زنجیره‌ای، توانسته به‌عنوان یکی از توکن‌های محبوب مطرح شود. برتری دیگر دوج ورس نسبت به سایر میم کوین‌ها، حضور هم‌زمان در ۶ بلاکچین متفاوت است. به‌این‌ترتیب، کاربران می‌توانند این توکن را به‌صورت یکپارچه به شبکه‌های مختلف، انتقال دهند.

دوج ورس که یکی از پر نوسان ترین ارزهای دیجیتال است، عرضه‌ای ۲۰۰ میلیارد واحدی دارد. از این تعداد، ۱۰ درصد به پاداش سهام‌گذاری و ۱۵ درصد به پیش‌فروش توکن اختصاص یافته‌اند. این پروژه قصد دارد تا در پایان پیش‌فروش، سرمایه‌ای بالغ بر ۱۷ میلیون دلار را جمع‌آوری کند.

نمودار تغییر قیمت دوج ورس (Dogeverse)
نمودار تغییر قیمت دوج ورس (Dogeverse)

۲. وینر اِی‌آی (WienerAI)

توکن بعدی در لیست پرنوسان ترین ارز دیجیتال وینر اِی‌آی با نماد اختصاری WAI است. درحال‌حاضر (سال ۲۰۲۴)، توکن‌های کمی در بازار یافت می‌شوند که به اندازه این رمزارز تغییرات قیمتی را نشان دهند؛ درحالی‌که از پتانسیل رشد نیز برخوردار باشند. این میم کوین که با تمِ یک سگ هوشمند شناخته شده، به‌خاطر تقاضای بالا و هیاهوی پیرامونش، توانسته به یکی از پرنوسان‌ ترین ارزهای دیجیتال تبدیل شود. بااین‌حال، باید به این نکته توجه داشت که بازار بی‌ثبات WAI، این توکن را در معرض سقوط نیز قرار می‌دهد.

وینر ای‌آی یک ربات معامله‌گر هوشمند را نیز در پروژه خود معرفی کرده که این کاربرد جدید، تاحدودی از ماهیت بی‌ثبات WAI کاسته است. البته همچنان تریدرهای ریسک‌پذیر از نوسانات این رمزارز برای کسب سود بهره می‌برند.

تاریخچه قیمت وینر اِی‌آی (WienerAI)
نمودار تغییر قیمت وینر اِی‌آی (WienerAI)

۳. فیفث اسکیپ (5TH Scape)

فیفث اسکیپ یک پلتفرم بازی و واقعیت مجازی (VR) جدید بوده که بر اساس فناوری بلاکچین کار می‌کند. توکن ابزاری این پلتفرم 5SCAPE نام دارد که برای پرداخت هزینه‌های درون واقعیت مجازی و بهبود تجربه کاربری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پلتفرم قصد دارد که به یک جهان مجازی بسیار طبیعی تبدیل شود. بازی پرچمدار فیفث اسکیپ، با عنوان «کیج کانکوئست» (Cage Conquest)، شهرت فراوانی یافته که یک بازی با سبک «رزمی ترکیبی» (MMA) است.

توکن 5SCAPE نه‌تنها برای پرداخت هزینه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، بلکه حق عضویت مادام‌العمر را به کاربران اهدا می‌کند. پیش‌فروش این رمزارز با هدف جمع‌آوری ۱۵ میلیون دلار سرمایه انجام شده است و تغییرات قیمت زیاد آن، 5SCAPE را در لیست پرنوسان ترین ارز دیجیتال قرار می‌دهد.

تاریخچه قیمت 5TH Scape
نمودار تغییر قیمت 5TH Scape

۴. اسپانج وی ۲ (Sponge V2)

در بررسی پر نوسان ترین ارزهای دیجیتال به پروژه اسپانج می‌رسیم. این پروژه در ماه مه ۲۰۲۳ توسعه یافت و بلافاصله به یکی از بهترین رمزارزهای بازار تبدیل شد. درحال‌حاضر، این میم کوین بر روی ورژن دوم (V2) خود کار می‌کند که امکان استیکینگ و بازی برای کسب درآمد را برای کاربران فراهم خواهد کرد. این نسخه ازطریق قرارداد هوشمندی که به‌تازگی راه‌اندازی شد، در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

کاربرانی که توکن SPONGE را در قرارداد هوشمند قفل کنند، به همان اندازه رمزارز اسپانج دریافت خواهند کرد. علاوه‌بر آن، استیکینگ اسپانج بهره سالانه ۱۹۳ درصدی را برای کاربران به‌همراه خواهد داشت. ضمن اینکه بازی این پروژه نیز به کاربران اجازه می‌دهد تا با بازی‌کردن، درآمد کسب کنند. بنابراین، اشتیاق کاربران به این پروژه در کنار تردیدهایی که نسبت به یک رمزارز جدید وجود دارند، بیشترین نوسان ارز دیجیتال را در نمودار قیمت آن ایجاد می‌کنند.

۵. اسماگ (Smog)

اسماگ با نماد اختصاری SMOG یکی از پرنوسان‌ ترین ارزهای دیجیتال است که حتماً باید مورد توجه قرار بگیرد. این توکن که در فوریه ۲۰۲۴ به طور رسمی در صرافی‌های غیرمتمرکز لیست شد، بابت سهام‌گذاری ۴۲ درصد بازدهی سالانه به کاربران ارائه می‌دهد. پروژه اسماگ با ایردراپ و پاداش‌هایی که ارائه داد، توانست ارزش بازار ۲ میلیون دلاری خود را به حدود ۸۹ میلیون دلار برساند.

اسماگ یک میم کوین محسوب می‌شود که ابزار استیکینگ را نیز به کاربران ارائه می‌دهد. این توکن عرضه ۱.۴ میلیارد واحدی دارد که از این تعداد، ۳.۵ میلیون توکن در قرارداد هوشمند قفل شده‌اند. ۵۰ درصد از عرضه نیز به بازاریابی پروژه اختصاص یافته است. در نهایت، ۱۵ درصد در صرافی‌ها توسط کاربران مورد معامله قرار می‌گیرد.

نمودار تغییر قیمت اسماگ (Smog)
نمودار تغییر قیمت اسماگ (Smog)

۶. کای (KAI)

کای یک میم کوین با تم گربه است که می‌خواهد به رقیبی برای دوج کوین و میم‌های با تم سگ تبدیل شود. این توکن جوایز متعددی را به کاربران ارائه می‌دهد؛ به همین دلیل، به‌سرعت درحال رشد است. اگرچه میم کوین‌ها سرمایه‌گذاری‌های بی‌ثباتی محسوب می‌شوند؛ اما کای با ارائه امکان استیکینگ، توانسته به ثباتی نسبی در بازار دست پیدا کند.

درحال‌حاضر، سرمایه‌گذاران کای بازدهی سالانه ۷۱۵۸ درصدی را دریافت می‌کنند که درصد عجیب و بالایی است. این رمزارز عرضه‌ای برابر با ۱۰ میلیارد واحد دارد که ۱۵ درصد آن به پاداش استیکینگ اختصاص می‌یابد. ۲۵ درصد دیگر نیز برای بازاریابی پروژه به کار می‌رود. همه این ويژگی‌ها باعث شده‌اند تا کای در لیست پرنوسان ترین ارز دیجیتال قرار بگیرد.

نمودار تغییر قیمت KAI
نمودار تغییر قیمت KAI

۷. شوت اوت (Shiba Shootout)

شوت اوت یک میم کوین با تم غرب وحشی است که یکی از پر نوسان ترین ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود. این پروژه با ارائه ویژگی‌هایی، سعی کرده تا نسبت به میم کوین‌های رایج فراتر برود. شوت اوت توسط یکی از افراد سرشناس پروژه شیبا اینو معرفی شده است و به‌عنوان یک توکن ماجراجویانه و پرهیاهو مطرح می‌شود. شوت اوت نقشه راه کاملی دارد و اهداف خود را به‌طور دقیق مشخص کرده است. این پروژه با ارائه ابزارهای مفیدی برای کسب درآمد، می‌تواند سودآوری کاربران را افزایش دهد.

۸. شیبا اینو (Shiba Inu)

شیبا اینو یکی از سرشناس‌ترین میم کوین‌های دنیا است که همیشه به‌عنوان یکی از پرنوسان‌ ترین ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. شیبا اینو در اوت ۲۰۲۰ توسط فردی ناشناس با نام مستعار «ریوشی» (Ryoshi) به بازار آمد. این توکن با نماد اختصاری SHIB، از نماد نژاد سگ ژاپنی شیبا اینو بهره می‌برد. طرفداران شیبا اینو این توکن را به‌عنوان «قاتل دوج کوین» معرفی می‌کنند. شیبا اینو با این ایده ایجاد شد: «اگر یک توکن به‌طور کامل توسط هوادارانش اداره شود، چه خواهد شد؟»

بنابراین، توکن SHIB کاملاً غیرمتمرکز است و هوادارانش که به «ارتش شیب» شهرت دارند، برای آینده آن تصمیم‌گیری می‌کنند. علی‌رغم ماهیت میم کوین این توکن، ارتش شیب کاربردهای متعددی را برای شیبا تعریف کرده‌اند تا به این رمزارز، ارزش ذاتی ببخشند. به‌این‌ترتیب، شیبا اینو به یک اکوسیستم جامع تبدیل شده است که صرافی، توکن‌های غیرقابل تعویض، استیکینگ و… را به کاربران ارائه می‌دهد.

نمودار تغییر قیمت شیبا اینو (Shiba Inu)
نمودار تغییر قیمت شیبا اینو (Shiba Inu)

۹. دوج کوین (Dogecoin)

دوج کوین قدیمی‌ترین میم کوین دنیا است که به‌عنوان یکی از بهترین نمونه‌های پرنوسان ترین ارز دیجیتال نیز شناخته می‌شود. نوسانات دوج کوین فرصت مناسبی را برای تریدرها فراهم کرده‌اند تا در طول این سال‌ها، سودهای خوبی را از نوسان‌گیری این رمزارز به دست آورند. برای خرید این رمزارز بر روی لینک زیر کلیک کنید.

در این مورد بخوانید: آینده دوج کوین: پیش بینی قیمت دوج کوین در سال های 2024 تا 2030

دوج کوین در دسامبر ۲۰۱۳، توسط «بیلی مارکوس» (Jackson Palmer) و «جکسون پالمر» (Jackson Palmer) در اثر یک شوخی ایجاد شد. به‌این‌ترتیب، این بنیان‌گذاران نام رمزارز خود را از یک سگ با نژاد شیبا اینو الهام گرفتند. بااینکه خاستگاه دوج کوین شوخی بود، اما این توکن نه‌تنها سودهای خوبی را برای سرمایه‌گذاران به ارمغان آورد، بلکه موفق شد که به یکی از سرشناس‌ترین ارزهای بازار تبدیل شود.

توکن DOGE به‌گونه‌ای طراحی شده تا ارزان و سریع باشد و امکان پرداخت‌های خرد را فراهم کند. زمان سریع ایجاد بلوک و کارمزد پایین تراکنش‌های دوج کوین نیز باعث می‌شوند تا کاربران به انجام تراکنش‌های این توکن تمایل پیدا کنند. بااین‌حال، باید به این نکته توجه داشت که توکن DOGE سقف عرضه ندارد و این مسئله می‌تواند در بلندمدت بر روی قیمت آن تأثیر منفی بگذارد.

نمودار تغییر قیمت دوج کوین (Dogecoin)
نمودار تغییر قیمت دوج کوین (Dogecoin)

۱۰. ایپ کوین (ApeCoin)

ایپ کوین اکوسیستم اختصاصی مجموعه ان‌اف‌تی «باشگاه قایق تفریحی میمون کسل» (Bored Ape Yacht Club) است و به دارندگان این توکن‌های غیرقابل تعویض مزایای ویژه‌ای را ارائه می‌دهد. ایپ کوین نیز یکی از پرنوسان‌ ترین ارزهای دیجیتال بازار است که برای معاملات روزانه مورد توجه تریدرها قرار می‌گیرد. این پروژه که توسط «یوگا لبز» (Yuga Labs) ارائه شده، توانسته جامعه پرشوری از هواداران ان‌اف‌تی‌های منحصربه‌فرد را گردهم بیاورد.

دارندگان توکن APE می‌توانند در تصمیمات حاکمیتی پروژه مشارکت کنند و به رویدادها و محتواهای اختصاصی اکوسیستم دسترسی داشته باشند. ازاین‌طریق، ایپ کوین قصد دارد تا بین دنیای کریپتو و علاقه‌مندان به کالاهای کلکسیونی پیوند برقرار کند. ضمن اینکه توکن ایپ از یک ماهیت ضدتورمی بهره می‌برد تا در بلندمدت، قیمت خود را افزایش دهد.

نمودار تغییرات قیمت ApeCoin
نمودار تغییر قیمت ایپ کوین (ApeCoin)

۱۱. ریپل (Ripple)

توکن XRP رمزارز اختصاصی پروتکل ریپل است که به‌عنوان یکی از بهترین نمونه‌های پرنوسان ترین ارز دیجیتال شناخته می‌شود. البته یکی از دلایل این نوسانات، محدودیت‌های نظارتی بوده که در این سال‌ها، ریپل با آن‌ها مواجه شده است. از طرفی، ریپل سرعت تراکنش‌ بسیار بالایی دارد و معاملات را در عرض ۳ تا ۵ ثانیه نهایی می‌کند.

در این مورد بخوانید: آینده ریپل: پیش بینی قیمت ریپل در سال های 2024 تا 2030

ضمن اینکه کارمزد این تراکنش‌ها بسیار پایین بوده و همین مسئله باعث شده تا ریپل به یک پروتکل مناسب برای اهداف سازمانی و خرده‌‌فروشی تبدیل شود. علاوه‌بر آن، این پروتکل می‌تواند ۱۵۰۰ تراکنش را در ۱ ثانیه پردازش کند. این مقیاس‌پذیری عالی موجب شده تا بانک‌ها و مؤسسات مالی به استفاده از توکن XRP برای پرداخت‌های بین‌المللی خود روی بیاورند.

نمودار تغییر قیمت ریپل (Ripple)
نمودار تغییر قیمت ریپل (Ripple)

۱۲. سولانا (Solana)

سولانا یک پلتفرم بلاکچین است که به‌خاطر پشتیبانی از قراردادهای هوشمند، شهرت فراوانی بین کاربران کریپتو دارد. این رمزارز نه‌تنها یکی از پر نوسان ترین ارزهای دیجیتال بازار است، بلکه با توجه به ویژگی‌هایش، روزبه‌روز محبوبیت بیشتری کسب می‌کند. یکی از مهم‌ترینِ این ويژگی‌ها، قابلیت پردازش ۵۰ هزار تراکنش در ثانیه است. همچنین، سولانا کارمزدهای بسیار پایینی را از کاربران دریافت می‌کند.

در این مورد بخوانید: آینده ارز سولانا: پیش بینی قیمت سولانا در سال 2024 تا 2030

این شبکه از قراردادهای هوشمند نیز پشتیبانی کرده و این مسئله به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا نرم‌افزارهای غیرمتمرکز سریع و مقرون‌به‌صرفه‌ای را در اختیار کاربران خود بگذارند. ازاین‌رو، با افزایش تعداد کاربران شبکه سولانا، انتظار می‌رود که ارزش توکن SOL نیز روزبه‌روز افزایش پیدا کند.

نمودار تغییر قیمت سولانا (Solana)
نمودار تغییر قیمت سولانا (Solana)

۱۳. پولکادات (Polkadot)

توکن بعدی در لیست پرنوسان‌ ترین ارزهای دیجیتال پولکادات است. این پلتفرم مبتنی بر بلاکچین، قصد دارد تا مقیاس‌پذیری، امنیت و قابلیت همکاری را برای تراکنش‌های رمزارزی به ارمغان بیاورد. قابلیت همکاری پولکادات به کاربران اجازه می‌دهد تا دارایی‌های خود را بین بلاکچین‌های مختلف با سرعت جابه‌جا کنند. ازاین‌طریق، امکان انتقال یکپارچه اطلاعات نیز برای نرم‌افزارها و قراردادهای هوشمند فراهم خواهد شد.

پولکادات از پاراچین‌ها یا زنجیره‌های جانبی استفاده می‌کند تا ظرفیت کلی شبکه را افزایش دهد. به‌این‌ترتیب، شبکه‌های مختلف می‌توانند به‌صورت موازی اجرا شوند؛ درحالی‌که از قابلیت همکاری نیز بهره می‌برند. ضمن اینکه مدل امنیتی پولکادات به پروژه‌های جدید اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به لایه‌ای جداگانه، بر اساس یک مدل یکسان، امنیت تراکنش‌های خود را فراهم کنند.

تغییرات قیمت پولکادات (Polkadot)
نمودار تغییر قیمت پولکادات (Polkadot)

نوسانات ارز دیجیتال چیست؟

به تغییرات ناگهانی و غیرقابل پیش‌بینی رمزارزهایی، مانند بیت کوین و اتریوم، نوسان گفته می‌شود. بنابراین، این تغییرات نشان می‌دهند که یک توکن در بازه زمانی مشخصی، چقدر می‌تواند افزایش یا کاهش نرخ داشته باشد. اگرچه تغییرات قیمتی برای اغلب مردم غیرقابل پیش‌بینی است؛ اما تریدرهای حرفه‌ای با بررسی پرنوسان‌ ترین ارزهای دیجیتال ازطریق تحلیل تکنیکال، سعی می‌کنند تا حرکات بعدی قیمت را تشخیص دهند و از این راه سود کسب کنند.

بیشترین نوسان ارز دیجیتال چه زمانی مشاهده می‌شود؟

اگرچه تعیین زمان تغییرات قیمت پرنوسان‌ ترین ارزهای دیجیتال کار دشواری است؛ اما عواملی وجود دارند که منجر به ایجاد این نوسانات می‌شوند:

  • زمان بازشدن بازار (Market Openings): بااینکه رمزارزها به‌صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته در نقاط مختلف جهان معامله می‌شوند؛ اما ارزهای سنتی دارای ساعت کاری هستند. بنابراین، آغاز ساعات معاملاتی می‌تواند بر روی نوسانات این دارایی‌ها تأثیر بگذارد.
  • تغییرات احساسات بازار (Market Sentiment Shifts): تغییرات ناگهانی در احساسات بازار، شامل ترس، عدم اطمینان یا طمع، می‌تواند باعث ایجاد نوسان در قیمت رمزارزها شود.
  • فورک‌ها و ارتقاها (Forks and Upgrades): زمانی که رمزارزها با فورک (انشعاب) یا به‌روزرسانی اساسی مواجه می‌شوند، نوسانات زیادی را در نمودار قیمت خود نشان می‌دهند.
  • دستکاری بازار (Market Manipulation): نهنگ‌ها یا سرمایه‌گذاران کلان با ثبت سفارشات خرید و فروش، می‌توانند در بازار رمزارزها دستکاری کنند. این دستکاری‌ها بیشترین نوسان ارز دیجیتال را در پی خواهند داشت.
  • آشفتگی اقتصادی (Economic Turmoil): عدم اعتقاد به اقتصاد جهانی، مانند اتفاقی که در زمان شیوع کرونا رخ داد، باعث افزایش توجه به بازار رمزارزها می‌شود. توجه جامعه جهانی به ارزهای دیجیتال، نوسانات زیادی را در نمودار قیمت توکن‌ها ایجاد می‌کند.

آیا پرنوسان‌ ترین ارزهای دیجیتال برای معاملات روزانه مناسب هستند؟

معامله پرنوسان ترین ارز دیجیتال می‌تواند به‌طور هم‌زمان پرریسک و سودآور باشد. در واقع، نوسانات بالای رمزارزها، بسیاری از معامله‌گران سنتی را به این بازار علاقه‌مند کرده‌اند؛ بااین‌حال، تریدرهای مبتدی باید از ریسک‌های احتمالی بازار آگاه باشند و با دانش کافی، پر نوسان ترین ارزهای دیجیتال را معامله کنند. ازآنجایی‌که افزایش نوسانات یک رمزارز، پیش‌بینی حرکات بعدی قیمت را دشوار خواهد کرد، معامله‌گران باید احتیاط زیادی را در این زمینه به خرج دهند.

ازاین‌رو، در هنگام معامله پرنوسان ترین ارز دیجیتال به یک استراتژی معاملاتی دقیق نیاز است. این استراتژی باید شامل دستور توقف ضرر، تنوع‌بخشیدن به سبد معاملاتی و پذیرش ضررهای احتمالی باشد. ضمن اینکه پیش از معامله ارزهای دیجیتال، حتماً در مورد ماهیت آن‌ها تحقیق کرده و از اهداف و کاربردهای آن‌ها مطلع شوید.

خلاصه پرنوسان‌ ترین ارزهای دیجیتال با اینوکس

شناخت پرنوسان‌ ترین ارزهای دیجیتال برای معامله‌گران بازار کریپتو اهمیت فراوانی دارد. ازاین‌طریق، تریدرها می‌توانند به تحلیل نمودار رمزارزها بپردازند و از تغییرات قیمت آن‌ها سود به دست آورند. بااین‌حال، معامله‌گری در این بازار سوداگرایانه، باید با احتیاط زیادی انجام شود. به همین دلیل، در این مطلب از اینوکس، سعی کردیم تا برخی از پر نوسان ترین ارزهای دیجیتال را به‌طور خلاصه بررسی کنیم و جنبه‌های مختلف آن‌ها را برایتان توضیح دهیم. به‌این‌ترتیب، شما با ارزهای مناسب برای ترید آشنا شدید و حالا می‌توانید با دقت بیشتری، این ارزها را معامله کنید.

سوالات متداول

پرنوسان ترین ارز دیجیتال چیست؟

کارشناسان معتقدند که درحال‌حاضر یکی از پرنوسان‌ ترین ارزهای دیجیتال، دوج ورس (Dogeverse) است.

بیشترین نوسان ارز دیجیتال مربوط به چه زمانی است؟

عواملی مانند تغییر احساسات، دستکاری توسط نهنگ‌ها و آشفتگی اقتصاد جهانی منجر به نوسانات زیادی در بازار کریپتو می‌شوند.

پرنوسان‌ ترین ارزهای دیجیتال برای معاملات ساعتی کدام‌اند؟

برای معاملات ساعتی، از لیست پر نوسان ترین ارزهای دیجیتال، به‌سراغ رمزارزهایی بروید که نقدینگی و ارزش بازار بالایی دارند.

منبع
techopedia

مرجان اسلامیان

من معتفدم نوشتن در خون همه آدماست، بعضی ها شعر خوب مینویسند، بعضی‌ها داستان کوتاه، بعضی‌ها خاطرات، بعضی‌ها جملات قشنگ و بعضی‌ها رمان چند جلدی، پس مهم نیست چی می‌نویسیم، مهم این است که خواننده‌ای در گوشه‌ای از جهان نوشته‌ ما را می‌خوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا