ارزهای دیجیتال

10 بهترین صرافی برای فیوچرز در معاملات

معاملات فیوچرز یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری برای کسب سود بیشتر هستند.البته معاملات اسپات در مقایسه با معاملات فیوچرز ارزهای دیجیتال، سود بیشتری می‌دهند. با استفاده از این معاملات، می‌توانید از نوسانات لحظه‌ای بازار ارزهای دیجیتال بهره ببرید و از عملکرد سریع خود سود خوبی کسب کنید. برای انجام معاملات فیوچرز، از صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر و بین‌المللی استفاده کنید.

استفاده از بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا یعنی بایننس نیاز به احراز هویت دارد و از آنجایی‌ که این شرکت معامله‌گران ایرانی را تحریم کرده است، راهی جز استفاده از صرافی دیگر وجود ندارد. اما سوال اینجاست که بهترین صرافی برای فیوچرز چه صرافی است؟ برای پاسخ به این سوال تا انتهای این مطلب از اینوکس با ما همراه باشید.

صرافی بای بیت (Bybit)، مناسب برای کاربران ایرانی

بای بیت یک صرافی بسیار بزرگ جهانی است که در سال 2018 در سنگاپور راه اندازی شد. این صرافی به عنوان بهترین صرافی برای فیوچرز و معاملات نقطه‌ای است. به علاوه یکی از سریع‌ترین صرافی‌های مشتقات رمزارز در بازار است که بیش از 1.6 میلیون کاربر فعال دارد. بای بیت از نظر حجم معاملات در بین 5 صرافی برتر معاملات فیوچرز ارز دیجیتال قرار دارد. مهم‌ترین مزیتی که این صرافی دارد این است که کاربران ایرانی می‌توانند بدون احراز هویت برای انجام معاملات فیوچرز از آن استفاده کنند.

صرافی استورمگین (Stormgain)

استورمگین را نیز می‌توان به عنوان بهترین صرافی برای فیوچرز دانست. این صرافی جهانی ارز دیجیتال در سال 2019 در بریتانیا راه اندازی شد. تریدرها می‌توانند در این صرافی معاملات خود را با حداکثر اهرم 300 انجام دهند که بالاترین میزان را در بین دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال دارد.

استورمگین برای بسیاری از جفت‌های معاملاتی خود هیچ کارمزدی دریافت نمی‌کند. فقط تعدادی از معاملات آن تا 0.4 درصد کارمزد سازنده/ گیرنده دارند. از دیگر قابلیت‌های این صرافی این است که می‌توانید با استفاده از کارت‌های اعتباری یا دبیت، سپرده گذار ارز فیات باشید. این نکته را در نظر داشته باشید که برای استفاده از خدمات این صرافی، احراز هویت مشتری اجباری است.

صرافی بایننس (Binance)

صرافی بایننس بهترین صرافی برای فیوچرز است که در اوایل سال 2020 راه‌اندازی شد. این صرافی توانست در مدت زمان کوتاهی تبدیل به بهترین پلتفرم برای مشتقات بازار ارز دیجیتال شود و نقدینگی بسیار بالایی دارد. این صرافی بهترین جایگاه برای انجام معاملات آتی دائمی یا با بازه سه ماهه ارائه می‌کند. شما می‌توانید معاملات آتی را با حداکثر اهرم 125 انجام دهید.

در این رابطه بخوانید : بهترین استراتژی فیوچرز: ۶ راه برای کاهش ریسک لیکوئید شدن

این صرافی کمترین تراکنش را در بین بهترین صرافی‌های بیت‌کوین دارد. کارمزد در این صرافی شامل 10 سطح بوده که از 0.0108 درصد کارمزد سازنده و 0.027 درصد کارمزد گیرنده شروع می‌شود. البته این نکته را در نظر داشته باشید که این صرافی برای کاربران ایرانی فیلتر بوده و برای استفاده از خدمات آن بایستی احراز هویت مشتری یا (KYC) را انجام دهید.

صرافی پرایم اکس بی تی (PrimXBT)، بهترین صرافی برای کاربران ایرانی

PrimXBT بهترین صرافی برای فیوچرز است که در سال 2018 در سیشل راه‌اندازی شد. این صرافی معاملات مارجین را در جفت‌های معاملاتی مختلف کریپتو ارائه می‌دهد و حداکثر اهرمی که می‌توان برای معاملات فیوچرز استفاده کرد، 100 است. این صرافی با بیش از 12 ارائه‌دهنده نقدینگی، بیشترین نقدینگی را در بازار دارد.

همچنین سرعت اجرای سفارش‌های آن کمتر از 7.12 میلی‌ثانیه است. از دیگر قابلیت‌های این صرافی، PrimeXBT Covesting است که به شما امکان می‌دهد استراتژی‌های معاملاتی معامله‌گران موفق را کپی کنید و در معاملات فیوچرز موفق شوید.

از دیگر قابلیت‌های این صرافی، داشتن کارمزد ثابت است که در حدود 0.05 کارمزد برای انواع معاملات است. از آنجایی‌که این صرافی، احراز هویت مشتری اجباری ندارد، می‌تواند برای کاربران ایرانی گزینه مناسبی برای انجام معاملات باشد. اما نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که این صرافی بسته به اینکه فکر می‌کند حساب شما برای مقاصدی غیر از معامله است یا خیر، می‌تواند یک فعالیت بررسی دقیق مشتری(CDD) در حساب شما داشته باشد.

صرافی Phemex

صرافی Phemex، هم جزو بهترین صرافی برای فیوچرز است که توسط هشت نفر از مدیران سابق مورگان استنلی در نوامبر سال 2019 راه‌اندازی شد. این صرافی در یک بازه زمانی کوتاه بیش از یک میلیون معامله‌گر را جذب کرده است و میانگین حجم معاملات روزانه آن بیش از 1.1 میلیارد دلار است. صرافی Phemex معاملات اهرمی را در 15 ارز دیجیتال با حداکثر اهرم تا 100 برابر در قراردادهای آتی بیت‌کوین و تا 20 برابر در معاملات آتی دیگر ارائه می‌دهد.

در مورد کارمزد معاملات در این صرافی، کارمزد معامله گیرنده 0.06 درصد و کارمزد سازنده 0.01 درصد است. نکته حائز اهمیت برای کاربران ایرانی این است که برای استفاده از خدمات این صرافی نیز، بایستی احراز هویت مشتری انجام شود.

صرافی کراکن (Kraken)

از دیگر صرافی‌های برتر برای معاملات فیوچرز، صرافی کراکن است. این صرافی در سال 2011 در ایالات متحده راه اندازی شد و به عنوان بهترین صرافی ارزهای دیجیتال برای انجام معاملات آتی است. در این صرافی تمامی معاملات آتی با حداکثر اهرم 50 برابر ارائه می‌شود. علاوه بر این صرافی کراکن با بیش از یک دهه تجربه در بازار ارز دیجیتال، دارایی‌های دیجیتال خود را بر اساس پیشنهادات مشتریان و نیاز بازار بهبود داده است.

از دیگر مزیت‌های این صرافی، داشتن کارمزد پلکانی است. به گونه‌ای که کارمزدهای سازنده از 0.02 درصد و کارمزدهای گیرنده از 0.05 درصد شروع می‌شود. علاوه بر این برای استفاده از خدمات این صرافی، بایستی احراز هویت KYC را انجام دهید. نکته دیگری که باید در مورد این صرافی بدانید این است که این صرافی هم برای کاربران ایرانی تحریم بوده و اجازه فعالیت به کاربران ایرانی را نمی‌دهد.

صرافی دریبیت (Deribit)

صرافی دریبیت، نیز در لیست بهترین صرافی برای فیوچرز قرار می‌گیرد، که معاملات آتی دائمی و گزینه‌های معاملات آتی بیت‌کوین و اتریوم را ارائه می‌دهد. از جمله مزیت‌های این صرافی حداکثر اهرم 100 برای قراردادهای بیت‌کوین و اهرم 50 برای قراردادهای اتریوم است. حداقل میزان سرمایه برای انجام معاملات در این صرافی، 10 دلار است.

از دیگر قابلیت‌های این صرافی این است که از چندین نوع معاملات همچون مارکت، لیمیت، استاپ لیمیت و استاپ مارکت پشتیبانی می‌کند. پلتفرم دریبیت از معاملات برخی از قراردادهای آتی بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند، که سایر صرافی‌های آتی ارز دیجیتال قابل اعتماد ارائه نمی‌کنند. نکته‌ای که برای کاربران ایرانی اهمیت بسیار بالایی دارد، این است که این صرافی برای ارائه خدمات خود، احراز هویت KYC را اجباری کرده است.

در مورد کارمزد این صرافی، باید گفت که تخفیف سازنده 0.01 درصدی را در معاملات آتی هفتگی بیت‌کوین ارائه می‌کند و 0.05 درصد کارمزد گیرنده را دریافت می‌کند. برای BTC/ETH perpetual، کارمزد سازنده NIL است و کارمزد گیرنده 0.05٪ است.

صرافی بیتمکس(BitMEX)

بیتمکس یکی از اولین صرافی‌های ارز دیجیتال در بازار بود که معاملات آتی را در قراردادهای آتی خاص با اهرمی تا 100 ارائه کرد. میانگین حجم معاملات روزانه بین 2 تا 3 میلیارد دلار است. موتور معاملاتی صرافی در kdb+ نوشته شده است که آن را تبدیل به بزرگترین صرافی برای معاملات بیت‌کوین کرده است. نکته‌ای که در مورد این صرافی حائز اهمیت است این است که امکان انجام معاملات مستقیم رمزارزها وجود ندارد و کاربران بایستی با خرید و فروش قراردادهای مشتقه، معاملات خود را انجام دهند.

این صرافی نیز برای کاربران ایرانی مناسب نیست، چرا که از ژوئن 2020 احراز هویت مشتری را برای استفاده از خدمات خود اجباری کرده است. کارمزد در این صرافی از میزان 0.02 درصد برای سازنده و 0.075 کارمزد گیرنده شروع می‌شود.

در این رابطه بخوانید: بررسی تفاوت مارجین و فیوچرز، مارجین بهتر است یا فیوچرز ؟

صرافی MEXC Global

MEXC Global، شش میلیون کاربر فعال از سرتاسر جهان دارد و به عنوان یک انتخاب ایده آل از سرتاسر جهان شناخته می‌شود. MEXC انواع خدمات معاملات آتی را با قراردادهای آتی با حاشیه USDT و کوین ارائه می‌دهد که به کاربران امکان می‌دهد معاملات فیوچرز را با اهرم 125 انجام داده و از انجام معاملات سود دریافت کنند.

از دیگر مزیت‌های این صرافی، نقدینگی بالای آن است که اجرای سریع و کارآمد معاملات را تضمین می‌کند. اسپردها را محدود کرده و لغزش‌ها را کم می‌کند. کارمزدها در این صرافی از 0.01 درصد برای مدل سازنده و گیرنده متغیر است. مهم‌ترین ویژگی این صرافی، عدم اجباری بودن احراز هویت مشتری است. اما این نکته را در نظر داشته باشید که بسیاری از خدمات این صرافی بدون احراز هویت انجام نمی‌شود.

صرافی بیت‌گت؛ انتخابی مناسب برای کاربران ایرانی

صرافی بیت‌گت، یکی از صرافی‌های معتبر برای معاملات ارز دیجیتال همچون بیت‌کوین و اتریوم است. این صرافی در سال 2018 راه اندازی شده و در بیش از 150 کشور فعالیت دارد. این صرافی از جمله معدود صرافی‌هایی است که در بازار معاملات آتی جهانی، به عنوان یک پلتفرم پویا برای معاملات کریپتو فعالیت می‌کند.

از جمله مزیت‌های این صرافی، گزینه‌های معاملاتی مشتقات این صرافی است. تریدرها می‌توانند معاملات آتی را با مارجین تتر یا کوین ارائه دهند. این ویژگی معامله گران را قادر می‌سازد تا معاملات اهرمی را با بیت‌کوین انجام داده و بازده بیشتری کسب کنند. ویژگی دیگری که می‌توان برای معاملات اهرمی این صرافی در نظر داشت، اهرم 100 برابر در قراردادهای این معاملات است که امکان کسب سود بیشتری را برای معامله گران فراهم می‌کند.

معاملات فیوچرز چیست

معاملات فیوچرز یا معاملات آتی، نوعی از روش‌های معاملاتی در بازار مالی هستند که برای افزایش سود مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دسته از معاملات برخلاف معاملات اسپات که در آن یک نوع دارایی مانند بیت کوین یا اتریوم برای انجام معامله استفاده می‌شود، پلتفرم‌های معاملاتی متعدد این امکان را به شما می‌دهد تا معاملات فیوچرز ارز دیجیتال را انجام دهید. برای انجام این معامله نیازی به هولد کردن ارز دیجیتال خود ندارید. معاملات فیوچرز شامل توافق بین خریدار و فروشنده برای فروش یک ارز دیجیتال در آینده است. به گونه‌ای که تاریخ و مبلغ از قبل مشخص شده است.

برای انجام معاملات فیوچرز بیت کوین باید مراحلی را طی کنید که شامل:

  1. یاد گرفتن روش معامله در قراردادهای معامله فیوچرز بیت کوین
  2. ایجاد یک استراتژی معاملاتی
  3. یک حساب در یک صرافی فیوچرز بیت کوین باز کنید
  4. استراتژی معاملاتی خود را اجرا کنید
  5. معامله را انجام دهید و منتظر نتیجه باشید

سخن اینوکس با شما

با توجه به مطالبی که در این مقاله بیان شد، متوجه شدید که انتخاب بهترین صرافی برای فیوچرز کار آسانی نیست. بسیاری از کاربران ایرانی بعد از تحریم‌هایی که علیه ایران در مورد احراز هویت صرافی بایننس انجام شد، به دنبال بهترین صرافی برای فیوچرز هستند. در این مقاله به معرفی و بررسی تعدادی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال پرداختیم. امیدواریم با بررسی‌هایی که در این مقاله انجام شد، اطلاعات درستی در این زمینه کسب کرده باشید.

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا