ارزهای دیجیتال

ریوشی توکن چیست؟ | معرفی ارز دیجیتال Ryoshi

توکن ریوشی (RYOSHI) یک میم توکن بومی از پلتفرم ریوشی است که به‌صورت یک پلتفرم جامعه محور راه‌اندازی شد. از آنجایی جوامع قوی می‌توانند به کاربران کمک کنند که کنترل کاملی بر دارایی خود داشته باشند، ریوشی توکن با هدف جامعه‌محوری ساخته شد. در این مقاله از اینوکس به‌سراغ این توکن رفته‌ایم.

ریوشی توکن (Ryoshi) چیست؟

در واقع توکن ریوشی، به نوعی پدر توکن شیبا اینو (Shiba Inu) بوده و هدف اصلی ایجاد این توکن، برطرف‌سازی مشکلاتی است که در ارزهای دیجیتالی دوج کوین و شیبا وجود دارد. این دسته از مشکلات شامل هزینه‌های تراکنش بالا و عدم شفافیت در جامعه می‌شود.

در همین راستا، توکن ریوشی در زنجیره بایننس قرار دارد و دارای حداقل هزینه برای تراکنش‌ها است. از کارمزد تراکنش‌های ریوشی توکن، 2 درصد برای برنامه‌ی سوزاندن کسر می‌شود. سوزاندن توکن‌ها با ارسال بخشی از آن‌ها به یک کیف پول ناشناس انجام می‌شود.

در نتیجه با از بین رفتن تعدادی ریوشی توکن، جلوی تورم گرفته شده و ارزش بازار ارز بیشتر می‌شود. علاوه‌بر آن، پلتفرم ریوشی سعی دارد با ارائه اطلاعات شفاف به کاربران خود، به یکی از مهمترین ویژگی‌ها یعنی شفافیت در بین کاربران خود دست یابد.

ریوشی توکن (Ryoshi) چگونه کار می‌کند؟

ریوشی توکن سعی دارد شرایط نقدینگی مناسبی را برای کاربران خود فراهم کند. همچنین این پلتفرم در تلاش است یک کیف پول رمزنگاری شده امن و مناسب را برای کاربران خود ایجاد کند تا این دسته از افراد بتوانند ارزهای دیجیتالی خود را به آسانی ذخیره و مدیریت کنند.

همچنین توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFT نیز بخش مهمی از پروژه ریوشی است و این پلتفرم سعی می‌کند یک بازار NFT مناسبی برای کاربرانی خود به صورت انحصاری، ایجاد کند.

ریوشی توکن با استاندارد BEP-20 ایجاد شده و تاکنون 50 درصد از آن در زمان عرضه سوزانده شده‌است. همچنین 2 درصد از هر تراکنش نیز بعد از آن سوزانده می‌شود. کاربران با اتصال کیف پول متامسک و تعویض توکن بایننس کوین (BNB) با ریوشی (RYOSHI)، این ارز دیجیتالی را دریافت کنند.

ریوشی توکن (Ryoshi) چگونه کار می‌کند؟

بررسی بلاکچین ریوشی توکن

ریوشی توکن در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) و با استاندارد BEP-20 راه‌اندازی شده است. یعنی اینکه توکن ریوشی به‌وسیله‌ی یک قرار داد هوشمند بایننس ایجاد شده؛ بااین‌حال، شبکه‌ی بایننس صرفاً بستری برای راه‌اندازی این توکن بوده است.

علاوه‌بر آن، ریوشی توکن به کمک پلتفرم غیرمتمرکز پنکیک سواپ (Pancake Swap) کار می‌کند و این پلتفرم بخش‌هایی از سیستم ریوشی را در خود جا داده است.

آیا سرمایه‌گذاری در ریوشی توکن، ایده خوبی است؟

در پاسخ به این سوال، باید عنوان کرد در حال حاضر سرمایه‌گذاری بر روی توکن ریوشی ایده‌ خوبی نیست، چون:

پیش‌بینی‌های غیرقابل اعتماد

با توجه به پیش‌بینی‌های انجام‌شده، انتظار می‌رود این توکن در کوتاه مدت، رشد چندان مناسبی نداشته باشد.

عدم پشتیبانی قابل‌توجه

ریوشی توکن، مانند توکن دوج کوین، از حمایت و پشتیبانی یک شخص قدرتمند مانند ایلان ماسک بهره نمی‌برد. همچنین، جامعه‌ی توکن ریوشی هنوز به‌اندازه‌ی کافی بزرگ نیست.

حجم بازار غیرقابل قبول

در زمان نگارش این مقاله، حجم بازار ریوشی توکن بسیار پایین بوده و در 24 ساعت گذشته حجمی برابر با 3 دلار داشته است. این مسئله نشان می‌دهد که بازار به خریدوفروش این ارز تمایل ندارد.

رتبه‌ی نامناسب بازار

ریوشی توکن در رتبه‌ی ۱۳۳۲ بازار قرار گرفته که اصلا رتبه‌ی خوبی نیست. این مسئله توکن ریوشی را به یک ارز درجه‌ی دوم تبدیل می‌کند.

ایپ ان اف تی چیست (APE NFT) و چگونه به ما کمک می‌کند؟

استخراج ریوشی توکن به چه صورتی است؟

برای اینکه بتوانیم توکن ریوشی را استخراج کنیم، می‌توانیم از ۳ روش این کار را انجام دهیم:

استفاده از CPU Mining

در این روش، کاربر از ظرفیت محاسباتی پردازنده کامپیوتر خود استفاده می‌کند تا به یک شبکه امن و مناسب دسترسی داشته باشد. این فعالیت باعث می‌شود کاربر توکن ریوشی دریافت کند.

استفاده از GPU Mining

دومین راه برای استخراج ریوشی استفاده از GPU Mining است. در این روش که کارآمدتر از مورد نخست است، کاربر می‌توان توکن‌های ریوشی خود را با مصرف انرژی بیشتر دریافت کند. بنابراین در این روش، کارآمدی و انرژی بیشتر را خواهیم داشت.

Cloud Mining یا استخراج ابری

سرانجام روش سوم، Cloud Mining یا استخراج ابری است که بهترین و کارآمدترین روش موجود برای استخراج ریوشی است.

آیا باید امسال توکن ریوشی بخریم؟

برای پاسخ به این سوال، باید برخی از موارد را بررسی کرد. در وهله اول، شاهد این موضوع می‌باشیم که توکن ریوشی برای رشد و صعود انفجاری آماده نمی‌باشد. در واقع چنین موضوعی برای بسیاری از تحلیلگران محرز شده و کارشناسان نیز در این زمینه توصیه نمی‌کنند که اقدام به نگهداری این ارز دیجیتالی کنید.
البته که تنها این موضوع بیانگر عدم سرمایه‌گذاری نمی‌باشد و شخص سرمایه‌گذار باید به خوبی بازار و پتانسیل رشد این توکن را بررسی نماید و در انتها تصمیم مناسب و منطقی را اخذ نماید.

سخن پایانی

همان‌طور که دیدید، ریوشی توکن جزء ارزهای برتر بازار ارزهای دیجیتال نیست و کارشناسان خرید و نگهداری آن را توصیه نمی‌کنند. بااین‌حال، بسیاری از ارزهایی که در گذشته قدرت بازار خوبی نداشته‌اند، حالا به جایگاه خوبی رسیده‌اند. پس باید ببینیم که توکن ریوشی در آینده‌ی بازار کریپتو چگونه عمل می‌کند.

ریوشی توکن چیست؟

بنا بر تعریف، توکن ریوشی یک شت‌کوین ضدتورمی است که بر علیه دوج کوین (Dogecoin) عمل می‌کند. این ارز دیجیتال به‌عنوان مادر شیبا که یکی از ارزهای سرشناس بازار است، شناخته می‌شود.

آیا ریوشی توکن بهترین میم کوین است؟

پاسخ منفی است؛ چون‌که عملیات توکن‌سوزی و تورم‌زدایی هم هنوز به ارزش این ارز اضافه نکرده و توکن ریوشی هنوز به‌دنبال سرمایه‌گذار است. در واقع، سرشناس‌ترین میم کوین را می‌توان دوج کوین دانست که به‌طور گسترده توسط ایلان ماسک حمایت می‌شود.

محمدجواد بختیاری

علاقه‌مند به دنیای دیجیتال، مباحث مالی و سرمایه‌گذاری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا