ارزهای دیجیتال

ارز آوالانچ چیست؟ همه چیز راجع به ارز آوالانچ (AVAX)

Avalanche (AVAX) یک پلتفرم بلاک چین با قابلیت قرارداد هوشمند است که بر سرعت تراکنش، هزینه کم و سازگاری با محیط زیست تمرکز کرده است. در نهایت، آنچه Avalanche در نظر دارد که ارائه کند، یک بلاک چین بسیار مقیاس پذیر است که تمرکززدایی یا امنیت قابل قبولی را ارائه می‌دهد. ارز آوالانچ، در سال 2020 و توسط تیم آوا Labs راه اندازی شد و به سرعت در رتبه بندی ارزهای دیجیتال صعود کرد.

همچنین، Avalanche TVL (ارزش کل قفل شده در پروتکل) به طور سرسام آوری در حال افزایش است و اکنون، هنگام نگارش این مقاله، ارزشی معادل 3 میلیارد دلار در سراسر dappهای Avalanche دارد. در این مقاله از اینوکس، به طور کامل به سوال اینکه ارز آوالانچ چیست و چه ویژگی‌هایی دارد می‌پردازیم. پس اگر قصد سرمایه‌گذاری در این رمزارز را دارید، با ما همراه باشید.

ارز آوالانچ چیست؟ بلاک چین بعدی DeFi

بلاک چین‌ها به علت وجود بیت کوین، به شیوه‌ای غیرعادی تکامل پیدا کرده‌اند. همان طور که احتمالا می‌دانید، بیت کوین سرچشمه اولین بلاک چین بود، به همین خاطر، طراحی آن بر تمام چین‌های بعدی مانند اتریوم و دیگر رمزارزها تأثیر زیادی گذاشت. امروزه این الگوریتم به چند دلیل مشکل ساز قلمداد می‌شود:


• بیت کوین از اثبات کار استفاده می‌کند که منجر به انجام معاملات به صورت کند و همچنین پرهزینه می‌شود.
• اعتبار سنجی زنجیره‌های PoW یا همان اثبات کار، نیازمند منابع فشرده است و از تمرکززدایی جلوگیری می‌کند.
• پذیرش بلاک چین به راه حل‌های مقیاس پذیر نیاز دارد.


زمانی که بیت کوین، در سال 2009 راه اندازی شد، افراد نسبتا کمی از آن استفاده می‌کردند، بنابراین محدودیت‌های فنی، اهمیت کمتری داشتند؛ اما چشم انداز بلاک چین امروزی به دلیل استفاده غیرمتمرکز مالی و NFT به شدت تغییر کرده است. بر اساس برخی برآوردهای انجام شده، حدود 100 میلیون نفر در آغاز سال 2021 از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کردند. به طور مشابه، برنامه‌های DeFi نیز افزایش پیدا کرده‌اند و اکنون بیش از 100 میلیارد دلار در بازار ارزش دارند. رشد سهموی باعث می‌شود که کاربران بلاک چین‌های دارای قرارداد هوشمند مانند اتریوم و سولانا از ازدحام و قطع شبکه رنج ببرند.


برنامه‌های اتریوم که امروزه، میزبان اغلب ارزش دیفای در بازار هستند، راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری لایه 2 را برای اصلاح این وضعیت به کار می‌گیرند. لایه 2، تراکنش‌ها را از زنجیره اصلی اتریوم دور می‌کند و آن‌ها را در بسته‌های منظمی بهم پیوند می‌دهد، سپس باندل‌ها را به اتریوم می‌فرستد. انجام این کار باعث کاهش فشار بر شبکه اتریوم می‌شود، اما لایه‌هایی از پیچیدگی را اضافه می‌کند که ممکن است امنیت تراکنش‌ها و دیگر کارها را به خطر بیندازد.

بهترین و ایده‌آل‌ترین راه حل این است که همه چیز در یک پروتکل لایه 1 نگه داشته شوند، که مقیاس پذیر، ایمن و غیرمتمرکز باشد، اینجاست که ارز آوالانچ وارد میدان می‌شود. Ava Labs، بنیان‌گذاران و توسعه‌دهندگان ارز آوالانچ، معتقدند که سریع‌ترین پلتفرم بلاک چین قرارداد هوشمند را تا به امروز ساخته‌اند. آوالانچ با استفاده از سه بلاک چین مختلف، آینده‌ی حوزه کریپتو و یکی از فناوری‌های بنیادی در جهان است. چند سال پیش، چنین دیدگاهی بسیار جاه طلبانه به نظر می‌رسید، اما امروز، شبکه اصلی Avalanche به طور فعال، میزبان یک جامعه پر جنب و جوش و در حال رشد است و توسط یک صندوق اکوسیستم 230 میلیون دلاری حمایت می‌شود.


ارز آوالانچ، در سال 2019 توسط دکتر Emin Gun Sirer تأسیس شد. هدف این رمزارز، دستیابی به سریع‌ترین روش و کمترین زمان برای نهایی کردن تراکنش‌های بلاک چین بوده است. زمان نهایی شدن، مدت زمانی است که طول می‌کشد تا یک تراکنش رمزارزی، پردازش شود و دائمی و غیرقابل برگشت در نظر گرفته شود. هنگامی که یک تراکنش نهایی شود، به معنای واقعی کلمه نهایی می‌شود و هرگز نمی توان آن را بازگرداند یا تغییراتی روی آن اعمال کرد.


نهایی بودن، یک ویژگی مهم بلاک چین است (به ویژه برای برنامه‌های مالی)، اما زمان نهایی شدن در بلاک چین‌های مختلف، باهم متفاوت است. به عنوان مثال، اتریوم در حدود یک دقیقه نهایی می‌شود و آوالانچ فقط در یک ثانیه به پایان می‌رسد!

آیا نهایی شدن بسیار سریع، Avalanche را به سریع‌ترین بلاک چین در جهان تبدیل می‌کند؟ برای فهمیدن این موضوع، باید نگاهی دقیق‌تر به نحوه عملکرد Avalanche بیندازیم و به بررسی توکن AVAX بپردازیم.

ارز آوالانچ چگونه کار می‌کند

در این رابطه بخوانید : معرفی ۵ مورد از بهترین پلتفرم های استیک دیفای در سال ۲۰۲۲

بعد از پاسخ به سوال ارز آوالانچ چیست حال می‌خواهیم بدانیم چگونه کار می‌کند؟ نوآوری اصلی Avalanche این است که به جای بلاک چین معمولی، از سه بلاک چین تشکیل شده است. دلیل این انتخاب طراحی بی نقص آن است. هر بلاک چین به جای اینکه یک زنجیره همه وظایف را انجام دهد، در یک کار در اکوسیستم گسترده‌تر Avalanche تخصص دارد. توزیع وظایف بین زنجیره‌های مختلف به سریع نگه داشتن پلتفرم Avalanche کمک می‌کند و به آن اجازه می‌دهد تا به ویژگی‌های سه گانه بلاک ‌چین – عدم تمرکز، امنیت و مقیاس‌پذیری دست یابد.

زنجیره تبادل (X-Chain)

زنجیره اکسچنج (X-Chain)، بلاک چینی است که مسئول ایجاد و تراکنش دارایی‌های آوالانچ است. توکن بومی Avalanche AVAX محبوب‌ترین ارز دیجیتال فعلی در این پلتفرم است، اما توکن‌های صرافی غیرمتمرکز JOE و PNG هم فاصله زیادی با آوالانچ ندارند. تراکنش‌های روی X-Chain کارمزدهایی ایجاد می‌کنند که با AVAX پرداخت می‌شوند.

زنجیره قرارداد (C-Chain)

قراردادهای هوشمند، از ویژگی‌های کلیدی Avalanche هستند. این ویژگی به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های غیرمتمرکز را در سیستم Avalanche ایجاد کنند و در عین حال از مزایای امنیت و مقیاس پذیری پلتفرم استفاده کنند.

C-Chain قراردادهای هوشمندی را برای پلتفرم Avalanche اجرا می‌کند و با EVM (ماشین مجازی اتریوم) سازگار است. سازگاری با EVM به این معنی است که هر کاربری می‌تواند قراردادهای هوشمند اتریوم را در شبکه Avalanche مستقر کند.

این سازگاری، امری بسیار مهم است؛ زیرا برنامه‌های موجود اتریوم، مانند DeFi titans Aave، می‌توانند به راحتی نسخه‌ای از محصول خود را در Avalanche مستقر کنند. استقرار قراردادهای هوشمند اتریوم در Avalanche به توسعه‌دهندگان امکان دسترسی به ویژگی‌های دومی را با استفاده از همان ابزارهای توسعه دهنده اتریوم می‌دهد.

زنجیره پلتفرم (P-Chain)

Avalanche P-Chain به هر کسی اجازه می‌دهد تا یک بلاک چین L1 یا L2 (یک لایه و دو لایه) ایجاد کند. شما حتی می‌توانید گروهی از آن‌ها را ایجاد کنید. در اصطلاح، به این بلاک ‌چین‌ها، زیرشبکه‌ گفته می‌شود؛ P-Chain زیرشبکه پیش‌فرض مشترک برای همه است.
P-Chain چشم انداز زیرشبکه‌های Avalanche را با پیگیری اعتباردهنده‌ها مدیریت می‌کند، اما زیرشبکه‌ها مسئول اعتبارسنجی P-Chain نیز هستند.

زیرشبکه‌ها، ابزار کلیدی برای مقیاس‌پذیری آوالانچ هستند

در بخش P-Chain در بالا، به طور خلاصه به تعریف زیرشبکه‌های Avalanche پرداختیم. با این حال، اهمیت آن‌ها ارزش توضیح دقیق‌تری دارد.


روش کار زیرشبکه‌های Avalanche شبیه به اشتراک گذاری اتریوم نسخه 2.0 است. به قولی، یک زیرشبکه صرفاً شبیه‌سازی بلاک چین پیش‌فرض است که در زمان راه‌اندازی به پلتفرم متصل است.


مهم‌تر از آن، زیرشبکه‌ها می‌توانند توسط کاربران بر حسب تقاضا و در صورت نیاز ایجاد شوند. در عمل، این موضوع به این معناست که یک زیرشبکه، پس از اتمام محدودیت‌های مقیاس‌پذیری، می‌تواند زیرشبکه دیگری را راه‌اندازی کند تا نیازهای ترافیک شبکه را برطرف کند و یا حتی تراکنش‌ها را آزاد کند. به طور کلی، ایجاد زیرشبکه به طور نامحدود آزاد است (زیر شبکه‌ها می‌توانند بی نهایت زیر شبکه دیگر ایجاد کنند).

P-Chain Avalanche حدود 4500 تراکنش در ثانیه دارد و به دلیل ظرفیت نامحدودش برای تولید زیرشبکه، محدودیت عملی TPS ندارد. حتی اگر زیرشبکه‌ها می‌توانند مجموعه‌ای از قوانین خود را برای نحوه عملکرد بلاک چین خاص خود ایجاد کنند، همه زیرشبکه‌ها ملزم به اعتبارسنجی بلاک چین و زنجیره شبکه اولیه هستند. اعتبار سنجی شبکه اصلی نیازمند این است که هر زیرشبکه، از اعضای شبکه اصلی باشد. (وضعیتی که به کسانی که بیش از 2000 توکن AVAX دارند اعطا می‌شود.)

آوردن DeFi به برنامه Avalanche Rush

عملکرد بالای TPS آوالانچ و سازگاری EVM در دیفای سر و صدای زیادی را به پا کرده است. با وجود اینکه اتریوم با 158 میلیارد دلار ارزش کل قفل شده، همچنان پیشبرنده Defi است؛ رشد بیش از 2 میلیارد دلاری Avalanche هم نشان می‌دهد که این شبکه طرفداران زیادی پیدا کرده است.


Avalanche برای استفاده بهتر از شهرت رو به رشد خود، Avalanche Rush را راه‌اندازی کرد که یک برنامه تشویقی با هدف جذب نقدینگی به شبکه برنامه‌های DeFi Avalanche است. صندوق 180 میلیون دلاری Avalanche Rush به ارائه‌دهندگان نقدینگی با توکن AVAX پاداش می‌دهد.

Avalanche Bridge برای تبادل توکن ERC-20

آوالانچ، یک پلتفرم بلاک چین سازگار با اتریوم است و با استفاده از Avalanche Bridge، انتقال توکن‌های ERC-20 کاربران را نیز آسان می‌کند. وجود یک پل برای کاربرانی که علاقه‌مند به استفاده از Avalanche با توکن‌های موجود اتریوم خود هستند، Avalanche را به طور خودکار در معرض میلیاردها دلار نقدینگی توکن قرار می‌دهد. پل Avalanche با پلتفرم Metamask درست مانند Ethereum، Fantom و Smart Chain بایننس کار می‌کند.

توکن AVAX

توکن Avalanche یا AVAX یک توکن کاربردی است. علاوه بر استفاده به عنوان ارز در دنیای آوالانچ، استیکینگ AVAX، شبکه را ایمن سازی می‌کند و به سهامداران با AVAX بیشتر، پاداش می‌دهد. همچنین جالب است بدانید، توکن‌های AVAX که برای پرداخت کارمزد تراکنش‌ها استفاده می‌شوند، از بخش Supply سوزانده می‌شوند و به طور دائمی، مقدار AVAX در گردش را کاهش می‌دهند.

پاداش‌های AVAX Staking

همه زیرشبکه‌ها، از جمله شبکه اصلی، به اعتبارسنجی‌هایی نیاز دارند که توکن‌های AVAX را به‌ عنوان تضمین در اختیار داشته باشند؛ این بدان معنا نیست که شما باید یک اعتبارسنج باشید تا برای استیکینگ AVAX پاداش بگیرید. اگر علاقه‌مند به کسب جوایز استیکینگ AVAX هستید، می‌توانید سهم خود را به اعتبارسنج واگذار کنید تا درصدی از جوایز استیکینگ را به دست آورید. در حال حاضر، تقریباً 64٪ از توکن‌های AVAX استیک شده‌اند. اعتبار سنج‌ها فقط 11٪ APY و نمایندگان 9.53٪ پاداش سهام دریافت می‌کنند.

هزینه تراکنش‌ها را با آواکس بپردازید

آوالانچ، واحد مشترک حساب در اکوسیستم نامیده می‌شود. به زبان ساده، این بدان معناست که AVAX واحد پول پیش فرض شبکه است. در کنار اینکه تمام هزینه‌های تراکنش با استفاده از AVAX پرداخت می‌شود، ارز رایج بین زیرشبکه‌ها نیز است.


استفاده از AVAX بین زیرشبکه‌ها مهم است؛ زیرا برای قابلیت همکاری، می‌توان از همین توکن در زیرشبکه‌ها استفاده نمود؛ بدیهی است که در غیر این صورت، زیرشبکه‌ها از ارزهای دیجیتال داخلی خود استفاده می‌کنند.

چه چیزی ارز آوالانچ را خاص می‌کند

توسعه‌دهندگان این پروژه، از Avalanche به عنوان «پلتفرم پلتفرم‌ها» یاد می‌کنند؛ زیرا به‌طور منحصربه‌فردی همزمان از سه بلاک چین مختلف استفاده می‌کند تا چهارچوبی ایمن و همچنین با قابلیت تعامل برای توسعه‌دهندگان ایجاد کند. همه موارد ذکر شده در قسمت بالا، به دلیل معماری پلتفرم که با سایر رمزارزها متفاوت است، امکان پذیر است. همان طور که قبلاً گفته شد، شبکه آوالانچ، از سه بلاک چین مجزا به نام‌هایC-Chain،X-Cain و همچنین P-Chain تشکیل شده است.


زنجیره مبادله یا X-Chain به منظور مبادله و توسعه توکن AVAX به همراه سایر دارایی‌ها استفاده می‌شود. مشابه استاندارد ERC-20، این توکن‌ها نیز از مجموعه قوانین استاندارد شده پیروی می‌کنند و در عین حال از مکانیزم اجماع متفاوتی استفاده می‌کنند. از سوی دیگر، زنجیره قرارداد (C-Chain) به عنوان میزبان برنامه‌های غیرمتمرکز و همچنین قراردادهای هوشمند شناخته شده است.


خود بلاک چین، دارای ماشین مجازی Avalanche است که تا حدودی شبیه به ماشین مجازی اتریوم است؛ بنابراین به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا برنامه‌های غیرمتمرکز را که با EVM سازگار هستند، فورک کنند. همچنین، از مکانیسم شناخته شده اجماع آدم برفی استفاده می‌کند. در نهایت، زنجیره پلتفرم (P-Chain) مسئول هماهنگی با تمام اعتباردهنده‌های شبکه همراه با ردیابی زیرمجموعه‌های فعال است.

معرفی بهترین کیف پول‌های آوالانچ

اگر به دنبال کیف‌ پول‌های برتر AVAX هستید، در این بخش، به لیست خلاصه‌ای از محبوب‌ترین کیف پول‌های Avalanche، با بهترین ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم.

در این رابطه بخوانید : معرفی 5 کیف پول web3 برتر، امن و قابل اعتماد

Ledger Nano X ، بهترین کیف پول Cold Avax

Ledger Nano X یک کیف پول آواکس است که بیش از 100 برنامه کریپتو و کوین را پشتیبانی می‌کند. این کیف پول، تعادل کاملی از دسترسی و امنیت را برای شما فراهم می‌کند. Ledger Live با یک اپلیکیشن ارائه می‌شود که با این کیف پول سخت افزاری کار می‌کند. این کیف پول همچنین به شما امکان می‌دهد تا رمزارزهای خود را به صورت آفلاین ذخیره کنید و محافظت بیشتری در برابر کلاهبرداری‌های آنلاین داشته باشید.

ELLIPAL Titan ، بهترین کیف پول سخت افزاری آواکس

Ellipal Titan یک کیف پول سرد AVAX است که به شما امکان می‌دهد وجوه خود را به صورت آفلاین ذخیره کنید. شما می‌توانید تراکنش‌ها و موجودی‌های خود را بدون استفاده از رایانه یا تلفن مشاهده کنید. این کیف پول، یک صرافی داخلی ارائه می‌دهد که به شما امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را می‌دهد.

Coinbase

کیف پول کوین بیس، یکی از بهترین کیف پول‌های آواکس است که به شما امکان خرید، فروش، انتقال و ذخیره ارزهای دیجیتال را می‌دهد. بیش از 100 کشور در این پلتفرم پشتیبانی می‌شوند و بیش از 50 میلیون نفر از آن استفاده می‌کنند. با احراز هویت فاکتور 2A، می‌توانید AVAX را به طور یکپارچه از یک آدرس کیف پول به آدرس دیگر منتقل کنید.

Binance

بایننس یک کیف پول ارز دیجیتال قوی است که مجموعه گسترده‌ای از ویژگی‌های معاملات ارز دیجیتال را ارائه می‌دهد. این پلتفرم ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند استیکینگ، سرمایه‌گذاری خودکار، معاملات P2P و Defi را ارائه می‌دهد.

سرمایه گذاری در ارز آوالانچ

قیمت ارز آوالانچ، در زمان نگارش این مقاله، حدود 26 دلار آمریکا با حجم معاملات 24 ساعته 1.318.100.989 دلار است. اگرچه اطلاعات آماری زیادی در مورد این ارز در حال حاضر در دسترس نیست، اما عرضه فعلی ارز آوالانچ در گردش، حدود 220,286,577.208 سکه AVAX با حداکثر عرضه 720 میلیون است. با مطالعه این رمزارز از ابتدا تاکنون، می‌توان به درک درستی از پلتفرم دست پیدا کرد. حال خودتان باید تصمیم بگیرید که آیا سرمایه گذاری در Avalanche کار درستی است یا خیر.


ارز آوالانچ می‌تواند انتخاب مناسبی برای یک سرمایه گذاری بلندمدت باشد و ممکن است در طول زمان، بازدهی خوبی برای شما داشته باشد. علاوه بر این، ارز آوالانچ، به تازگی در صرافی ارز دیجیتال محبوب، Coinabse.com راه اندازی شده است، که سبب رشد قیمت‌ها خواهد شد و ممکن است در آینده نزدیک دوباره به بالاترین حد خود برسد.


باز هم همان‌طور که در ابتدا ذکر شد، حوزه کریپتو یک بازار بسیار بی ثبات و نامطمئن است. بنابراین، بسیار مهم است که این واقعیت را درک کنید که مانند هر ارز دیگری در بازار کریپتو، ارز آوالانچ نیز ریسک‌های خاص خود را دارد و تنها در صورتی باید سرمایه‌ گذاری کنید که بخواهید آن ریسک‌ها را بپذیرید و در صورت سقوط ارز، همه ضررها را متحمل شوید.
در حال حاضر، آوالانچ در تمام صرافی‌های اصلی ارز دیجیتال در دسترس است، اما برخی از صرافی‌های محبوبی که AVAX در آن‌ها فهرست شده است که شامل، Binance،Gate.io، Bitfinex و همچنین Kucoin می‌شود.

آینده ارز آوالانچ

در این بخش به پیش‌بینی تحلیل‌گران مختلف بازار کریپتو کارنسی برای ارز آوالانچ می‌پردازیم.

در این رابطه بخوانید : بهترین ارزهای دیفای، معرفی 12 پروژه برتر DeFi

آینده ارزش ارز آوالانچ برای سال 2023

با توجه به PricePrediction.net، در سال 2023، سرمایه گذاران آوالانچ، باید انتظار رشد قیمت تا 51.21 دلار را داشته باشند، که به نظر می‌رسد دلیل خوبی برای در نظر گرفتن این ارز، به عنوان یک گزینه سرمایه گذاری باشد. TradingBeast به نوبه خود افزایش قیمت این کریپتو را تا 35.441 دلار پیش‌بینی می‌کند. WalletInvestor آینده قیمت ارز آوالانچ را 43.555 دلار برای سال 2023 می‌بیند.

آینده قیمت ارز آوالانچ برای سال 2024

پیش‌بینی‌های قیمت ارز آوالانچ برای سال 2024 همچنان عمدتاً مثبت است. برخی از تحلیل‌گران قیمت‌هایی در محدوده 50.856 تا 74.41 دلار را برای این ارز دیجیتال تخمین می‌زنند. لازم به ذکر است که Walletnvestor دیدگاه متفاوتی دارد و پیش‌بینی می‌کند که قیمت ارز آوالانچ، به محدوده 3.37 دلار برای دسامبر 2024 خواهد رسید.

پیش‌بینی قیمت ارز آوالانچ برای سال 2030

برای سال 2030، کارشناسان دو نظر مختلف ارائه می‌کنند. نظر سایتTradingBeast بیان می‌کند که قیمت Avalanche بیشتر از این رشد نخواهد کرد و در مقابل به 14.06749 دلار کاهش خواهد یافت. پیش‌بینی قیمت پلتفرم WalletInvestor برای Avalanche با پیش‌بینی روند نزولی به $8.10031 ارائه شده است ؛ با وجود این، چشم انداز PricePrediction.net همچنان مثبت است و نویدبخش رشد قیمت تا 734.9 دلار است.

سخن پایانی

در این مقاله از اینوکس سعی کردیم پاسخ کاملی به سوال ارز آوالانچ چیست، بدهیم. همچنین ویژگی‌ها و سازوکار این رمزارز را نیز بررسی کردیم. همانطور که از تجزیه و تحلیل ذکر شده در بالا مشخص است، پیش‌بینی‌های ارز آوالانج (AVAX) نسبتاً متناقض هستند. هیچ اجماع جهانی در مورد تغییرات مثبت یا منفی آتی قیمت AVAX وجود ندارد. در واقع، رشد احتمالی آینده ارز آوالانچ، به عوامل مختلفی مثل راه‌حل‌های فناوری جدید پروژه‌های Avalanche، محیط بازار کریپتو، موقعیت قانونی و … بستگی دارد.

سوالات متداول

1. آیا ارز دیجیتال Avalanche سرمایه‌گذاری بهتری نسبت به بیت کوین است؟

هم بله و هم خیر. بسته به آنچه که به دنبال آن هستید، ارز دیجیتال آوالانچ ممکن است سرمایه گذاری بهتری نسبت به بیت کوین برای شما باشد. از آنجایی که بیت کوین قدیمی‌تر و جا افتاده‌تر است، احتمالاً گزینه امن‌تری برای سرمایه‌‌گذاری باشد. از سوی دیگر، اگر بتوانید ریسک را به خوبی تحمل کنید، ممکن است با آوالانچ سود بیشتری ببرید. به عنوان مثال، پیش‌بینی‌های قیمت آوالانچ برای سال 2025 بیان می‌کند که قیمت AVAX بیش از 3 برابر رشد خواهد کرد.

2. ارز آوالانچ (AVAX) چیست؟

آواکس، یک توکن بومی پلتفرم Avalanche است. این رمزارز، یک پروژه بلاک چین برای توسعه دهندگان برای ایجاد dApps خود است. برخلاف اتریوم، ارز آوالانچ، دارای پایان تراکنش فرعی است.

3. آیا ارز دیجیتال Avalanche به 100 دلار خواهد رسید؟

رمزارز Avalanche طبق نظر تعداد کمی از کارشناسان به 100 دلار خواهد رسید. برخی از پیش‌بینی‌های قیمت ارز دیجیتال Avalanche بیان می‌کنند که ممکن است طی چند سال آینده، قیمت این رمزارز به ۱۰۰ دلار برسد. سایر تحلیلگران این اعداد را در پیش‌بینی قیمت سکه AVAX برای سال 2025 یا پس از آن قرار می‌دهند.

4. آیا کوین آوالانچ سرمایه گذاری خوبی است؟

به گفته بسیاری از تحلیلگران، بله، سکه آوالانچ سرمایه گذاری خوبی محسوب می‌شود. آوالانچ در اواخر تابستان 2021، زمانی که اکوسیستم آن افزایش یافت و این پروژه توجه مردم را به خود جلب کرد، اوج زیادی گرفت. بنابراین، می‌توان به آینده ارز آوالانچ خوشبین بود که این سکه یک سرمایه‌ گذاری خوبی است.

منبع
academy.shrimpycoinmarketcap

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا