تحلیل و سرمایه گذاری

ارزهای دیجیتال آینده دار کدامند؟ 9 ارز برتر در سال 2023

اگر به دنبال سرمایه‌گذاری در سال 2023 هستید و در پی جستجوی ارزهای دیجیتال آینده دار هستید که بهترین گزینه برای شما باشند؟ با توجه به شرایطی که بازار کریپتو دارد، کارشناسان می‌گویند در حال حاضر در بهترین زمان برای خرید ارزهای دیجیتال قرار داریم. پس تا انتهای این مطلب از اینوکس همراه ما باشید تا بگوییم کدام ارز دیجیتال آینده بهتری دارد و قبل از شروع بازار گاوی بعدی، باید کدام ارزها را به سبد خود اضافه کنید.

1) MEMAG: از بهترین ارزهای دیجیتال آینده دار برای سرمایه‌گذاری

متا مسترز گیلد (MEMAG) یکی از بهترین ارزهای دیجیتال آینده دار برای سرمایه‌گذاری است. متا مسترز گیلد پروژه‌ای است که قصد دارد از طریق اکوسیستم مبتنی بر بلاکچین بومی خود، حوزه بازی برای کسب درآمد را متحول کند. این اکوسیستم توکن اختصاصی خود را نیز دارد.

علت توجه به این پروژه این است که MEMAG امکان تجربه بازی‌های غیرمتمرکز با پاداش‌های واقعی را فراهم می‌کند که مخصوص بازار بازی موبایل طراحی شده‌اند. هیچ محدودیتی در تعداد یا نوع بازی‌های موبایلی که اکوسیستم متا مسترز گیلد را تشکیل می‌دهند، وجود ندارد.

گرچه تمام آن‌ها سیستم کسب درآمد دارند که به کاربران اجازه می‌دهند در بازی‌ها الماس به‌دست آورند و آن را جمع‌آوری کنند. سپس آن‌ها می‌توانند این الماس‌ها یا پاداش‌ها را به توکن‌های MEMAG تبدیل کنند.


استفاده از مفهوم بازی کن و درآمد داشته باش (به جای بازی برای کسب درآمد) باعث می‌شود توجه اصلی بازیکنان در لذت از بازی باشد. یک ویژگی مهم دیگر بازی‌های MEMAG این است که بازیکنان صاحب تمام دارایی‌های داخل بازی هستند.

این دارایی‌های برای حفظ امنیت و شفافیت روی بلاک چین اتریوم تایید و ذخیره خواهند شد. از جمله بازی‌های جدید این اکوسیستم باید به Meta Kart Races و Raid NFT اشاره کنیم. همچنین به‌زودی باید منتظر بازی Meta Masters World باشیم که در حال توسعه است و بازیکنان آن در حین جمع‌آوری منابع می‌توانند در دنیاهای بی مرز داخل بازی کاوش کنند.

MEMAG : از بهترین ارزهای دیجیتال آینده دار برای سرمایه‌گذاری

در این رابطه بخوانید : ۸ مورد از بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت

در حال حاضر توکن‌های MEMAG در مرحله کمپین پیش فروش خود قرار دارند و با قیمت فقط 0.007 معامله می‌شوند. اما زمانی که این مرحله به پایان برسد، قیمت پیش فروش به 0.01 دلار افزایش پیدا خواهد کرد. این افزایش قیمت قبل از این است که حتی این توکن در صرافی‌های معتبر لیست شود.

علاقه‌مندان با تتر و اتریوم می‌توانند توکن‌های این بازی را بخرند و در سه ماهه دوم 2023، شاهد لیست شدن این توکن در یک صرافی متمرکز خواهیم بود که این کار برای اولین بار اتفاق می‌افتد. MEMAG اولین و بهترین ارز از لیست بهترین ارزهای دیجیتال آینده دار در سال 2023 برای سرمایه‌گذاری است.

2) Fight Out: مفهوم حرکت کن و کسب درآمد کن : برای ورزش کردن پاداش می‌دهد

به بررسی یکی دیگر از بهترین ارزهای دیجیتال آینده دار می‌رسیم. Fight Out یک پروژه مبتکرانه است که قصد دارد کریپتو و بلاکچین را وارد حوزه تمرین‌های ورزشی و بدنسازی کند. مفهومی که این پروژه از آن استفاده می‌کند «تحرک داشتن برای کسب درآمد» است و انتظار می‌رود طی سال‌های آینده رشد قابل توجهی کند.


کاربران روزانه با انجام فعالیت‌هایی مانند دویدن، پیاده‌روی یا دویدن آهسته می‌توانند درآمد داشته باشند. با این‌حال Fight Out مفهوم «تحرک داشتن برای کسب درآمد» را متحول می‌کند.

به‌عنوان مثال، اپلیکیشن Fight Out به جای تنها شمارش قدم‌های کاربر، همه نوع فعالیت بدنی را مد نظر قرار خواهد داد. منظور ما هر نوع ورزشی است از تمرین‌های قدرتی گرفته تا کاردیو. علاوه بر این، Fight Out در حال ساخت متاورس بی‌همتای خود است تا کاربران از هر نقطه از جهان با حفظ تناسب اندام خود، بتوانند درآمد داشته باشند.

Fight Out : مفهوم حرکت کن و کسب درآمد کن


کاربران در متاورس Fight Out می‌توانند وارد رقابت با سایرین شوند و با افراد با ذهنیت مشابه با خود، رابطه اجتماعی برقرار کنند. طراحان این پروژه همچنین قصد دارند در دنیای واقعی باشگاه‌های ورزشی زنجیره‌ای را بسازند.

البته باید اشاره کنیم کاربران برای دسترسی به متاورس و اپلیکیشن Fight Out باید مبلغی را به‌عنوان حق عضویت پرداخت کنند. این مبلغ با توکن $FGHT پرداخت خواهد شد که توکن بومی اکوسیستم Fight Out است که روی بلاکچین اتریوم قرار دارد.

ارز دیجیتال بومی دیگر این اکوسیستم REPS نام دارد. کاربران می‌توانند پاداش تمرین‌های ورزشی، موفقیت در رقابت‌ها و موارد دیگر را به این ارز دریافت کنند.

اگر دوست دارید روی یکی از بهترین ارزهای دیجیتال آینده دار سرمایه‌گذاری کنید، Fight Out انتخاب مناسبی است. این پروژه در حال حاضر در مرحله اول و پیش فروش خود قرار دارد. قیمت اولیه آن به ارزش 0.0166 دلار است و زمانی که پروژه موفق به جمع‌آوری 5 میلیون دلار شود، قیمت پیش فروش به 0.0333 دلار افزایش خواهد یافت. با پرداخت اتریوم یا تتر می‌توانید در کمپین پیش فروش این پروژه مشارکت کنید.

3) C+Charge: کاهش مصرف کربن از طریق شارژ خودروهای برقی

C+Charge یکی دیگر از بهترین ارزهای دیجیتال آینده دار که از حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و محیط زیست است. هدف از این پروژه ایجاد یک راه‌حل پرداخت جهانی برای ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی است.

این پروژه قصد دارد صنعت اعتبار کربن را از طریق ایستگاه‌های شارژ به حالت دموکراتیک در آورد. برای درک بهتر ماجرا باید بگوییم اعتبارهای کربن مجوزهایی هستند که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهند مقدار کربن و گازهای مخرب دیگر بیشتری را از جو حذف کنند.

بنابراین اعتبارهای کربن در دنیای واقعی ارزش دارند. اما در حالت فعلی مالکان خودروهای الکتریکی زمان شارژ دستگاه‌های خود اعتبار کربن به دست نمی‌آورند. بلکه شرکت سازنده خودروی الکتریکی و ایستگاه شارژ صاحب آن خواهند شد.

C+Charge : کاهش مصرف کربن از طریق شارژ خودروهای برقی

در این رابطه بخوانید : ۷ مورد از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت


بنابراین C+Charge قصد دارد شبکه‌ای از ایستگاه‌های شارژ بسازد که به مالکان خودروهای الکتریکی اجازه دهد هر زمان که خودروی خود را شارژ می‌کنند و می‌رانند، اعتبار کربن به‌دست آورند.

این پروژه همچنین قصد دارد پرداخت‌ها در ایستگاه‌های شارژ را از طریق توکن بومی خود به نام C+Charge متحول کند. این توکن روی بلاکچین اتریوم قرار دارد و هولدرهای آن با نگه داشتن آن می‌توانند به‌صورت منفعلانه اعتبار کربن کسب کنند.

مقدار اعتبار کربنی که آن‌ها به‌دست می‌آورند 1 درصد تمام تراکنش‌های C+Charge است که مستقیما به خرید اعتبارهای کربن اختصاص داده شده و برای هولدرهای این توکن توزیع می‌شود.


گرچه C+Charge پروژه جدید و در حال رشدی است اما با شرکت‌های سرشناس و معتبری مانند Chain Labs ،CLS Global ،Flowcarbon ،Phihong و بسیاری دیگر همکار شده است. به‌همین دلیل C+Charge یکی از بهترین ارزهای دیجیتال آینده دار است که در سال 2023 می‌توانید روی آن سرمایه‌گذاری کنید.
قیمت CCHG این پروژه در مرحله اول پیش فروش 0.013 دلار است و در مرحله دوم به 0.0165 افزایش خواهد یافت.

4) Robotera: متاورس نوآورانه برای بازسازی سیاره با ربات‌های مجازی

یکی از بهترین ارزهای دیجیتال آینده دار برای سرمایه‌گذاری در سال 2023 برای طرفداران متاورس Robotera است. این پروژه نه تنها متاورس منحصر به فرد خود را دارد، بلکه اکوسیستم آن حول محور ربات‌ها طراحی شده است. هر ربات مجازی برای هر کاربر کاملا متفاوت و سفارشی ایجاد می‌شود.

کاربران با استفاده از ربات‌های مجازی خود می‌توانند در متاورس بدون مرز Robotera، منابع جمع‌آوری کنند. آن‌ها می‌توانند زمین‌های مجازی بخرند و روی آن چیزهای مختلف بسازند. اکوسیستم Robotera هیچ مرزی ندارد و کاربران می‌توانند هرچیزی را بسازند از یک استادیوم گرفته تا یک هتل. آن‌ها سپس به‌عنوان مثال با اجاره اتاق‌های هتل خود می‌توانند درآمد داشته باشند. تمام زمین‌های مجازی و دارایی‌های داخلی بازی به‌صورت NFT هستند.

Robotera : متاورس نوآورانه برای بازسازی سیاره با ربات‌های مجازی

در این رابطه بخوانید : ۱۰ مورد از بهترین ارزهای متاورس برای سرمایه گذاری


بنابراین کاربران می‌توانند در هر زمان آیتم‌های مجازی خود را بفروشند یا معامله کنند. کاربران حتی می‌توانند در متاورس Robotera با سایر بازیکنان از هر نقطه جهان تعامل داشته باشند و با شرکت در بازی‌های غیرمتمرکز، پاداش کسب کنند.
ارز دیجیتال داخل متاورس Robotera که جزو یکی از ارزهای دیجیتال آینده دار می‌تواند باشد، TARO است. در حال حاضر Robotera در مرحله اول پیش فروش خود قرار دارد. قیمت توکن TARO در این مرحله 0.02 دلار است و زمانی که 90 میلیون توکن TARO فروخته شود، پروژه به مرحله دوم پیش فروش می‌رود.

در این مرحله قیمت 0.25 دلار افزایش می‌یابد. توصیه می‌کنیم برای آگاهی از جدیدترین اخبار این پروژه و پیش فروش‌ها به گروه تلگرام Robotera بپیوندید.

5) Calvaria: کلکسیون کارت NFT با پیروی از مفهوم بازی کردن برای کسب درآمد

گزینه بعدی در لیست بهترین ارزهای دیجیتال آینده دار سال 2023 Calvaria است. این پروژه از طریق استفاده از فناوری بلاکچین و کریپتو، بازی‌های کارتی کلاسیک را به دنیای وب 3 می‌آورد.

کاربران به کمک این پروژه می‌توانند در جهان‌های مجازی کاوش کنند و نگاهی به جمع‌آوری کارت‌های مبارزه داشته باشند، کارت‌هایی که به‌صورت NFT هستند. یعنی کاربران مالک کارت‌های مبارزه‌ای خواهند بود که جمع‌آوری می‌کنند.

Calvaria : کلکسیون کارت NFT با پیروی از مفهوم بازی کردن برای کسب درآمد


همچنین ماهیت NFT این کارت‌ها به این معنا است که می‌توان آن‌ها را خرید، فروخت یا حتی معامله کرد. اکوسیستم دیجیتال Calvaria میزبان جهان‌های متعددی خواهد بود که هر کدام شخصیت و وظایف خود را دارد.

ویژگی متمایز Calvaria پیروی از مفهوم بازی کردن برای درآمد داشتن است تا افراد در کنار بازی، به پاداش نیز برسند. توکن بومی این اکوسیستم RIA نام دارد که کاربران آن را از طریق برنده شدن در مبارزه‌ها، دریافت می‌کنند.

امکان سرمایه‌گذاری روی این توکن با توجه به اینکه در مراحل اولیه پیش فروش خود است، وجود دارد. کمپین فروش این پروژه در مرحله پنج است و در این مرحله افراد با پرداخت 1 دلار می‌توانند صاحب 30.77 عدد توکن RAI شوند. تاکنون Calvaria موفق به جمع‌آوری 2.7 میلیون دلار سرمایه شده است.

6) Tamadoge: برای کسب پاداش با تربیت و مبارزه حیوانات خانگی مجازی وارد تامادوج شوید

تامادوج یکی دیگر از پروژه‌های موفق در دنیای کریپتو است که توانسته بیش از 19 میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کند. TAMA یکی از بهترین ارزهای دیجیتال آینده دار و توکن دیجیتال این پروژه است که در بسیاری از صرافی‌های مشهور از جمله Gate.io، OKX و BitMart و سایرین لیست شده است.

هدف تامادوج ساخت یک دنیای گیمینگ مجازی است که از مفهوم کسب درآمد از بازی، پشتیبانی می‌کند. کاربران از طریق بلاکچین اتریوم ابتدا باید یک حیوان خانگی مجازی بسازند که به‌صورت NFT خواهد بود.

Tamadoge :برای کسب پاداش با تربیت و مبارزه حیوانات خانگی مجازی وارد تامادوج شوید

در این رابطه بخوانید : بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه، سود بیشتر با این ۸ ارز


هر حیوان مجازی با دیگری فرق دارد و بعضی از آن‌ها قابلیت‌های بیشتری از سایرین دارند. بازیکنان باید حیوان خانگی خود را قبل از مبارزه آن با سایر حیوان‌ها، آموزش دهند. کاربران با برنده شدن در مبارزه‌های داخل دنیای تامادوج می‌توانند توکن TAMA پاداش بگیرند.

همچنین آن‌ها می‌توانند حیوانات خود را جفت بیاندازند تا نژاد قدرتمندتری را به‌وجود آورند. همچنین باید بگوییم تامادوج در حال ساخت متاورس مخصوص خود به اسم تاماورس (Tamaverse) است.

7) Bitcoin: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری بلند مدت

جای تعجب ندارد که بیت کوین به‌ عنوان یک ارز دیجیتال واقعی با بیشترین سرمایه بازار و بیشترین محبوبیت همچنان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال آینده دار باشد. ریسک سرمایه‌گذاری روی بیت کوین به مراتب پایین‌تر از موارد بالا است. بیت کوین بیشترین ارزش بازار را در دنیای کریپتو کارنسی دارد و قیمت این ارز از اوج 69 هزار دلار آن در نوامبر 2021، نزدیک به 70 درصد افت کرده است. اما همان‌طور که همه می‌دانیم بیت کوین مسیر خود را مجددا پیدا می‌کند و جواب اعتماد سرمایه‌گذارانش را در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.

Bitcoin : بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری بلند مدت

8)  Dogecoin: میم کوین محبوب و آینده دار ایلان ماسک

اگر به دنبال خرید ارزهای دیجیتال برتر با قیمت ارزان هستند، دوج کوین یکی دیگر از ارزهای دیجیتال آینده دار برای سرمایه گذاری در سال 2023 است. اگرچه قیمت این ارز از اوج 0.74 دلار آن در سال 2021 بسیار فاصله دارد اما همچنان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سرمایه‌گذاری با توجه به ارزش بازار چند ده میلیارد دلاری خود است.

Dogecoin : میم کوین محبوب و آینده دار ایلان ماسک


جامعه و محبوبیت دوج کوین در حال رشد است که امید به افزایش ارزش آن را نیز زیاد می‌کند. همچنین باید بگوییم احتمال پذیرش این ارز به‌ عنوان یک روش پرداخت در توییتر، می‌تواند روی قیمت آن تاثیر قابل توجهی بگذارد.

9) Ethereum: پلتفرم قرارداد هوشمند غیرمتمرکز

به معرفی آخرین مورد از لیست بهترین ارزهای دیجیتال آینده دار یعنی اتریوم رسیدیم. اتریوم پس از بیت کوین چندین سال است که بیشترین ارزش بازار را در دنیای کریپتو دارد. اتریوم بلاکچین اصلی برای قراردادهای هوشمند است و بنابراین هزاران توکن کریپتو دیگر از آن استفاده می‌کنند.

Ethereum : پلتفرم قرارداد هوشمند غیرمتمرکز

علاوه بر این، اتریوم میزبان بزرگترین پروژه‌های متاورس دنیا مانند سندباکس و دیسنترالند است. البته قیمت این ارز نیز در این بازار زمستانی، افت قابل توجهی یافته است تا گزینه جذابی برای سرمایه‌گذاران باشد. قیمت اتریوم نیز می‌تواند مجددا به بیشترین مقدار قبلی خود یعنی 4900 دلار برسد.

سخن اینوکس با شما

در این مطلب از سایت صرافی اینوکس 9 ارز را معرفی کردیم که جزو بهترین ارزهای دیجیتال آینده دار و انتخابی مناسب برای سرمایه‌گذاری در سال 2023 هستند. با توجه به قرارگیری بازار کریپتو در بازار خرسی، بسیاری از این پروژه‌ها قیمت جذابی دارند و می‌توانند سود قابل توجهی را در آینده به همراه داشته باشند. گرچه مانند همیشه باید خودتان در مورد هر ارز بیشتر تحقیق کرده و مدیریت و ریسک سرمایه را رعایت کنید.

از طريق
newsdirect

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا