تحلیل و سرمایه گذاری

بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری در معاملات و سرمایه‌گذاری

افرادی که دنبال بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری هستند، باید آمادگی برای تغییرات شدید قیمتی آن ارز را داشته باشند. بعضی از ارزهای دیجیتال نوسان‌های قیمتی بالایی دارند و همین موضوع باعث می‌شود که برای سرمایه‌گذاری و کسب سود بالا گزینه جذابی به نظر برسند. گرچه بدون تردید خرید و فروش آن‌ها ریسک بالایی دارد.

در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال اینوکس قصد داریم 15 تا از دارایی‌های دیجیتالی را نام ببریم که بیشترین نوسان قیمتی را دارند و می‌توانند انتخاب مناسبی برای کسب سود حداکثری باشند. پس تا انتها همراهمان بمانید.

میم کوین وال استریت

Wall Street Memes (WSM) یکی از بهترین توکن‌ها و در حال حاضر بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری است. میم کوین‌ها گزینه‌های سرمایه‌گذاری با ریسک بالا و سود بالقوه بالا به حساب می‌آیند. WSM در مرحله پیش‌فروش قرار دارد و خریداران آن پس از لیست شدن این توکن در صرافی‌ها می‌توانند به افزایش قیمت آن امیدوار باشند.

Wall Street Memes یک پلتفرم محبوب است که در رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام بیش از 1 میلیون فالوور دارد. خالقان این پلتفرم تصمیم گرفتند که پروژه NFT خود به اسم Wall St Bulls را در سال 2021 شروع کنند.

حداکثر عرضه این میم توکن 2 میلیارد است که 50 درصد آن به پیش‌فروش فعلی اختصاص داده شده است. این پیش‌فروش 30 مرحله خواهد داشت و قیمت هر توکن از 0.025 دلار به 0.0337 دلار افزایش می‌یابد.

30 درصد دیگر از عرضه این توکن به‌عنوان پاداش به جامعه کاربران آن داده خواهد شد. 20 درصد باقیمانده به صرافی‌ها برای حفظ نقدینگی صرافی‌های غیرمتمرکز و متمرکز، اختصاص داده می‌شود.

yPredict

yPredict پلتفرمی است که تحلیل‌هایی دقیقی از بازارهای کریپتو در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد. توکن بومی این پلتفرم YPRED نام دارد که کاربران از آن می‌توانند برای خرید اشتراک ماهیانه و دسترسی به مدل‌های پیش‌بینی‌کننده yPredict استفاده کنند.

متخصصان هوش مصنوعی و کارشناسان مالی این مدل‌ها را ایجاد کرده‌اند که بعضی از برترین ارزهای دیجیتال را تحلیل می‌کنند. مدل‌ها قبل از آنکه در اختیار عموم قرار گیرند، از نظر صحت و کیفیت بررسی می‌شوند.

yPredict به کمک هوش مصنوعی، در مورد توکن‌های مختلف سیگنال‌های معاملاتی پیشنهاد می‌دهد. همچنین در این پلتفرم سنتیمنت بازار بعضی از ارزهای دیجیتال برتر برای تشخیص الگوهای خرید کاربران تحلیل می‌شود.

در این پلتفرم شما می‌توانید با شرکت در امتحان‌ها توکن رایگان کسب کنید. همچنین امکان مطالعه بازارهای کریپتو نیز وجود دارد. yPredict همچنین یک استخر استیک کردن دارد. 10 درصد از کارمزد مشترکان جدید به هولدرهای فعلی توکن این پلتفرم اختصاص داده می‌شود.

همچنین 15 درصد از کارمزد تبدیل توکن، از طریق یک استخر استیک به‌ اشتراک گذاشته می‌شود تا اعضای جامعه با مشارکت در این اکوسیستم، پاداش دریافت کنند.

در حال حاضر امکان خرید YPRED از طریق مرحله ششم پیش‌فروش آن با قیمت 0.09 دلار برای هر توکن وجود دارد. قیمت این توکن پس از لیست شدن در صرافی‌ها به 0.12 دلار افزایش خواهد یافت.

لانچ پد XYZ

Launchpad XYZ پلتفرمی است که قصد دارد یک دروازه مرکزی برای ورود به حوزه Web3 باشد. این پلتفرم همچنین کیف پول Web3، صرافی غیرمتمرکز و توکن بومی خود به اسم LPX را دارد.

کاربران به کمک این توکن می‌توانند کارمزد کمتری در صرافی غیرمتمرکز Launchpad XYZ پرداخت کنند. همچنین می‌توانند به‌ طور میانگین با استیک کردن ماهیانه 10 هزار توکن LPX، کارمزد کمتری بپردازند و به فهرست پیش‌فروش ارزهای web3 به‌صورت تضمینی دسترسی داشته باشند.

شما به کمک Launchpad XYZ می‌توانید به داده‌های جامعی در مورد صدها توکن کریپتو دسترسی داشته باشید و از نقدینگی صرافی‌های مختلف ارز دیجیتال اطلاعات به‌دست آورید. عرضه کل توکن LPX یک میلیارد بوده که 25 درصد آن به پیش‌فروش طی ده مرحله، اختصاص داده شده است.

قیمت این توکن در حال حاضر 0.0445 دلار است اما پس از لیست شدن در صرافی‌ها می‌تواند به 0.0565 دلار افزایش یابد.

تامادوج

میم کوین تاما یک بازی برای کسب درآمد است که در سال 2022 یکی از بهترین پیش‌فروش‌ها را داشت اما پس از آن نوسان‌های قیمتی فوق‌العاده بالایی را تجربه کرد. قیمت تامادوج پس از پیش‌فروش آن 2 هزار درصد افزایش یافت و به 0.194 دلار رسید اما در حال حاضر تقریبا 0.015 دلار است.

تاما از زمان ورود خود به بازار یکی از 10 میم کوین برتر بوده است و همچنین در لیست بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری نیز می‌تواند باشد.

گیمرها در این بازی می‌توانند حیوانات خانگی به اسم تامادوج که آواتارهایی از نوع NFT هستند را در فروشگاه تاما بخرند یا بفروشند. آن‌ها همچنین می‌تواند در رقابت‌های مختلف شرکت کنند و با رسیدن به رتبه‌های اول در جدول مسابقات، با توکن TAMA پاداش دریافت کنند.

عرضه این توکن 2 میلیارد واحد است و 5 درصد از تمام توکن‌هایی که در فروشگاه تاما خریداری می‌شوند، سوزانده خواهند شد.

در این رابطه بخوانید: ۹ مورد از بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه در سال ۲۰۲۳

بتل اینفینیتی

بتل-اینفینیتی-بازی‌های-P2E

Battle Infinity یک پلتفرم ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که در آن گیمرها با شرکت در بازی‌های P2E (بازی برای کسب درآمد) مختلف می‌توانند پاداش ارز دیجیتال دریافت کنند.

اعضای این پلتفرم می‌توانند در لیگی به اسم IBAT Premier که یک لیگ خیالی ورزشی غیرمتمرکز است، شرکت کنند. شرکت در اکوسیستم مجازی Battle Arena، که در آن تمام شخصیت‌ها و آیتم‌ها را از طریق قراردادهای هوشمند ERC 721 می‌توان به‌ شکل NFT مینت کرد، فرصت دیگری برای درآمدزایی است.

توکن بومی این پلتفرم IBAT نام دارد که آن را می‌توان از طریق صرافی غیرمتمرکزی به اسم IBAT Battle Swap خرید و با سایر ارزهای دیجیتال تعویض کرد. امکان استیک کردن این توکن در پلتفرم IBAT Battle Stake نیز وجود دارد.

IBAT پیش از لیست شدن در پنکیک سوآپ، فروش 3 ماهه خود را طی تنها 24 روز کامل کرد. پس از آن قیمت IBAT از 0.0015 دلار به 0.11 دلار رسید. IBAT نیز با توجه به اینکه در صرافی‌های بیشتری لیست خواهد شد، بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری در سال 2023 است.

لاکی بلاک

Lucky Block (لاکی بلاک) یک پلتفرم رقابت مبتنی بر NFT است که سرمایه‌گذاران در آن می‌توانند برای کسب پاداش در مسابقات هفتگی و قرعه کشی شرکت کنند. این پلتفرم تراکنش‌ها را مدیریت می‌کند و پاداش‌ها را در LBLOCK تسویه می‌کند.

لاکی بلاک اخیرا یک نسخه توکن جدید به اسم V2 راه‌اندازی کرده که یک توکن ERC-20 ساده‌تر است که در صرافی‌های متمرکز لیست خواهد شد. معامله‌گران زمان استفاده از این توکن کارمزدی برای تراکنش‌های خود پرداخت نمی‌کنند. در حالی‌که توکن V1 از پروتکل BEP-20 استفاده می‌کند و کارمزد تراکنش‌های آن 12 درصد است.

توکن V2 در صرافی‌های MEXC و Gate.io که دوتا از بزرگ‌ترین صرافی‌های متمرکز هستند، لیست شده است. قیمت LBLOCK (V2) در حال حاضر 000090 دلار است و به عقیده سرمایه‌گذاران خود بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری است.

این پروژه اخیرا اعلام کرده است که هولدرهای توکن V1 به کمک یک پل می‌توانند آن را به V2 تبدیل کنند. مدیرعامل این پلتفرم نیز گفته است که به‌ زودی برای کاهش عرضه کل این توکن، ماهیانه 1 درصد از آن را خواهند سوزاند.

دوج کوین

دوج کوین طی سال‌های اخیر بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری بوده است. یکی از بهترین میم کوین‌های بازار که در رسانه‌های اجتماعی طرفداران زیادی دارد. نظرات ایلان ماسک نیز درباره دوج کوین نوسان‌های قیمتی آن را زیاد می‌کند.

قیمت این ارز بین ژانویه تا می 2021 نزدیک به 13900 درصد افزایش یافت. در حال حاضر ارزش این توکن از اوج خود بیش از 90 درصد فاصله دارد.

در این رابطه بخوانید : ۷ مورد از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

بایننس کوین

بایننس کوین، ارز بومی صرافی بایننس است که بزرگ‌ترین صرافی متمرکز از نظر حجم معاملاتی محسوب می‌شود. این صرافی به کاربران خود اجازه می‌دهد بیش از 600 دارایی دیجیتال را با پرداخت کارمزد کم معامله کنند. آن‌ها اگر در معاملات خود از BNB استفاده کنند، حتی کارمزد کمتری می‌پردازند.

قیمت BNB در سال 2021 به اوج خود یعنی 690 دلار رسید اما با توجه به افت آن به 242 دلار در بازار فعلی، بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری برای افرادی است که نمی‌خواهند زیاد ریسک کنند. چون BNB با وجود این اتفاق‌ها پنجمین ارز برتر بازار کریپتوکارنسی با ارزش بازار 45 میلیارد دلار است.

ایپ کوین

ایپ کوین (APE) یک توکن ERC-20 و کوین حاکمیتی سازمان خودمختار غیرمتمرکز ایپ (APE DAO) است.

ایپ کوین توکن اکوسیستم باشگاه قایق‌رانی میمون‌های بی‌حوصله (BAYC) است که یکی از محبوبترین مجموعه‌های NFT به‌شمار می‌رود. با توجه به افت قیمت این توکن از اوج 39 دلار خود به 2 دلار، بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری محسوب می‌شود.

اتریوم

اتریوم مهم‌ترین آلت کوین با ارزش بیش از 210 میلیارد دلار است. با این‌حال شرایط نامعلوم اقتصاد دنیا باعث شده است که اتریوم نوسان قیمتی بالایی داشته باشد. این ارز در نوامبر 2021 به اوج قیمت خود یعنی 4900 دلار رسید اما در حال حاضر با قیمتی نزدیک به 1908 دلار معامله می‌شود تا به عقیده تریدرها بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری باشد.

دوج ایلان مارس

دوج ایلان مارس (Dogelon Mars) یکی از بهترین شت کوین‌ها در انتهای سال 2021 بود و قیمت این ارز بین ماه‌های آوریل و جولای آن سال، بیش از 32 هزار درصد افزایش یافت. با وجود این، دوج ایلان مارس کاربرد واقعی ندارد و به علت تبلیغ ارتباط بین آن و ایلان ماسک، سعی دارد موفق باشد. این ارز در حال حاضر 99 درصد ارزش خود را از دست داده است و می‌توانید از آن نوسان خوبی بگیرید.

بیت کوین

با وجود آنکه بیت کوین بزرگترین ارز دیجیتال بازار است اما یکی از با نوسان‌ترین ارزها از نظر قیمت بوده است. خریداران صبور این ارز پس از رسیدن قیمت آن به تقریبا 70 هزار در سال 2021، سود خوبی به جیب زدند اما بیت کوین هر سال اصلاح قیمتی زیادی دارد.

در این رابطه بخوانید: آینده بیت کوین، پیش بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۳۲

به‌عنوان مثال قیمت بیت کوین در سال 2017 به 20 هزار دلار رسید اما این ارز طی چند سال آینده بازار خرسی را تجربه کرد. گرچه بررسی عملکرد موفق بیت کوین در گذشته نشان می‌دهد که یکی از بهترین دارایی‌های دیجیتال برای خرید در قیمت‌های پایین و شاید بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری باشد.

شیبا اینو

پس از محبوبیت دوج کوین، ارزهای زیادی با الهام از آن شکل گرفتند. شیبا اینو در سال 2020، توکن ERC-20 خود را راه‌اندازی کرد و با لقب «قاتل دوج کوین» توجه افراد را به‌دست آورد. خالق شیبا با اسم مستعار «ریوشی» صرافی غیرمتمرکزی به اسم ShibaSwap را نیز راه‌اندازی کرده است.

قیمت شیبا در سال 2021 از 0.000000000168 دلار به اوج خود یعنی 0.00008845 دلار رسید. این ارز حتی در اکتبر 2021 توانست با کنار زدن دوج کوین، دهمین ارز دیجیتال بزرگ بازار باشد.

دیسنترالند

دیسنترالند یک پلتفرم مجازی فروش ملک روی شبکه اتریوم است که کاربران آن می‌توانند زمین‌های مجازی را بخرند و بفروشند. کاربران در این پلتفرم می‌توانند توکن ERC-721 به اسم LAND را که معادل یک قطعه زمین مجازی است، معامله کنند.

امکان خرید LAND در این اکوسیستم با استفاده از توکن ERC-20 به اسم مانا (MANA) وجود دارد که ارز بومی دیسنترالند است. مانا به‌عنوان بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری، اوج قیمتی 5.90 دلار را در انتهای سال 2021 تجربه کرد.

از آن زمان به بعد دیسنترالند یکی از بزرگ‌ترین ارزهای متاورسی بوده و در سال 2022، بیشترین نوسان قیمتی را داشته است. با توجه به اینکه سرمایه‌گذاران زیادی اعتقاد دارند متاورس هنوز در ابتدای مسیر خود است، آینده مانا می‌تواند درخشان باشد.

سولانا

سولانا یک بلاکچین محبوب متن باز است تا در آن سوابق تمام تراکنش‌ها در دسترس عموم است. روی شبکه سولانا با استفاده از قراردادهای هوشمند می‌توان پروتکل‌های مختلف مالی غیرمتمرکز (دیفای)، اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز و NFTها را اجرا کرد.

با آنکه اتریوم بزرگ‌ترین بلاکچین از نظر تعداد قرارداد هوشمند و پروتکل‌های لیست‌شده است، سرمایه‌گذاران دنبال ارزهایی با سرعت بالای تراکنش‌ها و کارمزد کم می‌گردند. تعداد تراکنش‌ها در شبکه سولانا در هر ثانیه می‌تواند به 65 هزار عدد برسد.

توکن بومی این بلاکچین SOL نام دارد که قیمت آن از 0.78 دلار در سال 2020 به 260 دلار در 2021 رسید. با این‌ حال سولانا هم بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری است، چون قیمت فعلی آن 17 دلار است.

چطور بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری را شناسایی کنیم

اگر دنبال سود کوتاه مدت و خرید و فروش بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری هستید، به موارد زیر دقت کنید:

تاریخچه قیمت را بررسی کنید

سرمایه‌گذاران برای خرید و فروش ارزهای با نوسان بالا باید سابقه قیمت آن‌ها را بررسی کنند. ساده‌ترین راه برای تشخیص مقدار نوسان یک ارز در آینده، بررسی نمودار قیمتی آن است. بعضی از توکن‌های جدید مانند شیبا نوسان قیمتی بالایی دارند و می‌توانند فرصت خوبی برای خرید و فروش باشند.

پیگیری پیش‌فروش‌های کریپتو و عرضه اولیه‌های کوین

سرمایه‌گذاری در ICOها به‌ علت نوسان قیمتی بالای توکن‌ها، پاداش و ریسک بالایی دارد. به‌عنوان مثال توکن IBAT پلتفرم بتل اینفینیتی در مراحل پیش‌فروش خود و عرضه روی صرافی غیرمتمرکز پنکیک سوآپ، 7 برابر بازگشت سرمایه داشت.

اگر تریدرها ارزهای با فاندامنتال قوی را که به‌ تازگی وارد بازار شده‌اند شناسایی کنند، نوسان زیاد در کوتاه‌مدت می‌تواند سوددهی بالایی در درازمدت به‌همراه داشته باشد.

آیا سرمایه‌گذاری روی بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری خوب است

ارزهای دیجیتال ثابت کرده‌اند که سرمایه‌گذاری پرسودی برای تریدرهایی هستند که در زمان صحیح، وارد بازار می‌شوند. به‌عنوان مثال بسیاری از ارزهای دیجیتال جدید و با ارزش بازار کم، در کوتاه‌مدت رشد قیمتی بالایی خواهند داشت.

سرمایه‌گذاران با تحمل ریسک بالا و تریدرهای روزانه که با موفقیت ترندهای موفق بازار را دنبال می‌کنند، این فرصت را دارند که از معامله بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری و سایر ارزها، به سود اندک اما منظم برسند.

سخن اینوکس با شما

در این مطلب از اینوکس با معرفی چند ارز کمک کردیم تا بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری را شناسایی کنید. گرچه مهم است اشاره کنیم تنها باید پولی را سرمایه‌گذاری کنید که بتوانید از عهده ضرر آن برآیید. به دلیل طبیعت پرنوسان دارایی‌های دیجیتال، نباید 100 درصد سرمایه خود را به یک ترید یا یک ارز اختصاص دهید.

سوالات متداول

کدام ارز دیجیتال بیشترین نوسان قیمتی را دارد؟

میم کوین وال استریت بیش از 1 میلیون فالوور در رسانه‌های اجتماعی دارد. این پلتفرم به دلیل جامعه وفادار خود پیش‌فروش ارز WSM را با موفقیت به پایان رسانده است.

بهترین زمان برای نوسان گیری ارزهای دیجیتال چه موقعی است؟

ارزهای دیجیتال پس از رسیدن به اوج قیمت خود، می‌توانند بسیار پرنوسان باشند. از آن‌جایی که هیچ پیش بینی وجود ندارد که قیمت دقیق یک ارز در آینده را نشان دهد، تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال پس از رسیدن به اوج آن، غیرممکن است.

آیا روی بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری باید سرمایه‌گذاری کنید؟

برای تریدرهای روزانه که قصد دارند به‌صورت منظم از بازار سود بگیرند، ارزهای با نوسان قیمتی بالا بهترین گزینه هستند. علاوه بر این، برخورداری از یک سبد ارزی متنوع که در آن انواع دارایی‌ها با ریسک پایین و بالا قرار دارد، می‌تواند در درازمدت سود بالقوه خوبی به‌همراه داشته باشد.

منبع
cryptonews

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا